La Souris houdt ons aan het lijntje
Geplaatst: 08 mei 2020 12:47
8 Mei 2020, te Krimpen Aan Den Ijssel.
Geachte Heer /Mevrouw,
Onze scooter was gestolen en aardig beschadigd en eigenlijk niet meer rijbaar, Heel vervelend allemaal aangezien wij hem gebruiken als vervoer om naar het werk te gaan.
Reparatie ophaalservice aangevraagd 6 februari (bevestiging ontvangen).
14 februari wederom een bevestiging ontvangen en zouden jullie z.s.m contact opnemen.
19 februari kregen wij de betaal link overgemaakt en die dag werd hij opgehaald.
5 maart kregen wij een schade offerte van de totale schade en de kosten, Waarop wij hebben gereageerd dat wij graag een offerte willen van de totale kosten om hem rijklaar te maken zodat we in ieder geval weer gebruik er van kunnen maken. Om de week hebben wij contact opgenomen aangezien we nog geen offerte hebben ontvangen. Eerst waren ze de scooter soort van kwijt vanuit vestiging Rotterdam toen, stond hij ineens in Doetinchem, daarna was het ja het ligt bij de werkplaats en heb het bij de jongens neergelegd maar tot op heden nog niks ontvangen waarbij wij een beetje prikkelbaar worden want, er is er 1 in huis die nu niet naar het werk kan gaan omdat, de 1 in de nacht werkt en de ander overdag en maar 1 vervoersmiddel ter beschikking is en, ov geen optie is.
22 april 2020 heb ik contact opgezocht omdat mijn partner niet meer vriendelijk kan praten,
daar werd wederom gezegd dat het allemaal vervelend was dat we nog niks hadden gehoord en dat er weer een melding van gemaakt word bij de werkplaats en binnen nu en 2 dagen zouden wij een een offerte krijgen.
En ja hoor het is 24 april en nog geen offerte of iets.
Waarop ik weer de telefoon heb gepakt en eigenlijk nu ook te prikkelbaar ben want hoe kan het nou zo zijn begin februari en nu eind april dat wij nog niks weten over onze scooter dit is GEEN service om vervolgens bijna 3 maanden de scooter kwijt te zijn.
Er werd vriendelijk gezegd dat ze er nu mee bezig zijn 3 maanden later.. en dan pas de prijsopgave hoeveel het allemaal gaat kosten.. en dan nog de reparatie.. gaat dat dan ook 6 maanden duren..
en wij waren de makkelijkste zeker in ons achterhoofd wij zijn niet de enigste die een reparatie nodig hebben en nu met de corona snappen wij het ook maar, jullie zijn totaal niet transparant, en zeggen maar wat ! kregen wij het idee. Service is dus ver te zoeken ! Hoe het overkomt op ons is dat het 1 groot ongeregeld zooitje is. En dan benoem ik het nog netjes want eerst scooter kwijt dan zijn ze ermee aan de slag en dan ineens moeten ze pas beginnen.
het doel van deze brief, een tegemoetkoming, excuus.. 3 maanden later word er pas aan gewerkt over hoeveel tijd krijgen wij onze scooter pas terug 6 februari 2021 of hoe zit dat.
Als het niet naar ons zin is gaan we andere stappen ondernemen.
We zouden 6 mei hoogst persoonlijk gebeld worden over enigszins nieuws over de scooter dat is wederom niet gebeurd. Het word steeds schandaliger. Ik heb zelf 7 mei maar gebeld om te horen dat hij naar een dinsdag uitgesteld zou worden wij zijn het nu spuugzat.
dit hebben wij verstuurd naar la souris en we zijn het zat !
maar zou niet weten waar te beginnen de klacht ligt nu ook bij hun
Geachte Heer /Mevrouw,
Onze scooter was gestolen en aardig beschadigd en eigenlijk niet meer rijbaar, Heel vervelend allemaal aangezien wij hem gebruiken als vervoer om naar het werk te gaan.
Reparatie ophaalservice aangevraagd 6 februari (bevestiging ontvangen).
14 februari wederom een bevestiging ontvangen en zouden jullie z.s.m contact opnemen.
19 februari kregen wij de betaal link overgemaakt en die dag werd hij opgehaald.
5 maart kregen wij een schade offerte van de totale schade en de kosten, Waarop wij hebben gereageerd dat wij graag een offerte willen van de totale kosten om hem rijklaar te maken zodat we in ieder geval weer gebruik er van kunnen maken. Om de week hebben wij contact opgenomen aangezien we nog geen offerte hebben ontvangen. Eerst waren ze de scooter soort van kwijt vanuit vestiging Rotterdam toen, stond hij ineens in Doetinchem, daarna was het ja het ligt bij de werkplaats en heb het bij de jongens neergelegd maar tot op heden nog niks ontvangen waarbij wij een beetje prikkelbaar worden want, er is er 1 in huis die nu niet naar het werk kan gaan omdat, de 1 in de nacht werkt en de ander overdag en maar 1 vervoersmiddel ter beschikking is en, ov geen optie is.
22 april 2020 heb ik contact opgezocht omdat mijn partner niet meer vriendelijk kan praten,
daar werd wederom gezegd dat het allemaal vervelend was dat we nog niks hadden gehoord en dat er weer een melding van gemaakt word bij de werkplaats en binnen nu en 2 dagen zouden wij een een offerte krijgen.
En ja hoor het is 24 april en nog geen offerte of iets.
Waarop ik weer de telefoon heb gepakt en eigenlijk nu ook te prikkelbaar ben want hoe kan het nou zo zijn begin februari en nu eind april dat wij nog niks weten over onze scooter dit is GEEN service om vervolgens bijna 3 maanden de scooter kwijt te zijn.
Er werd vriendelijk gezegd dat ze er nu mee bezig zijn 3 maanden later.. en dan pas de prijsopgave hoeveel het allemaal gaat kosten.. en dan nog de reparatie.. gaat dat dan ook 6 maanden duren..
en wij waren de makkelijkste zeker in ons achterhoofd wij zijn niet de enigste die een reparatie nodig hebben en nu met de corona snappen wij het ook maar, jullie zijn totaal niet transparant, en zeggen maar wat ! kregen wij het idee. Service is dus ver te zoeken ! Hoe het overkomt op ons is dat het 1 groot ongeregeld zooitje is. En dan benoem ik het nog netjes want eerst scooter kwijt dan zijn ze ermee aan de slag en dan ineens moeten ze pas beginnen.
het doel van deze brief, een tegemoetkoming, excuus.. 3 maanden later word er pas aan gewerkt over hoeveel tijd krijgen wij onze scooter pas terug 6 februari 2021 of hoe zit dat.
Als het niet naar ons zin is gaan we andere stappen ondernemen.
We zouden 6 mei hoogst persoonlijk gebeld worden over enigszins nieuws over de scooter dat is wederom niet gebeurd. Het word steeds schandaliger. Ik heb zelf 7 mei maar gebeld om te horen dat hij naar een dinsdag uitgesteld zou worden wij zijn het nu spuugzat.
dit hebben wij verstuurd naar la souris en we zijn het zat !
maar zou niet weten waar te beginnen de klacht ligt nu ook bij hun