Service @home wat is dat?
Geplaatst: 04 aug 2004 09:32
zojuist heb ik onderstand mail naar @home gestuurd naar wat hun service noemen.
*******************************************
Ls,
De laatste maanden heb ik enorme moeite met de service en comunicatie van de klantenondersteuning van @home.
Ik heb sinds een aantal maanden problemen ondervonden met het ontvangen van mail welke een aantal dagen later pas bij ons binnen kwam vanaf het moment van verzending. Tevens had ik veel last van het uitvallen van de verbinding tot wel 12 maal binnen een uur.
Na het bellen met de technische helpdesk verklaarde deze dat ik gebruik maakte van een router welke niet zou mogen volgens de richtlijnen van @home terwijl deze zelfs verkocht worden via jullie eigen shop en jullie uitleg geven hoe je een netwerk moet configureren via jullie website.
Na heel veel bellen is de technische helpdek toch begonnen met kijken waar het probleem zit maar dan ben ik wel al een aantal weken verder met veel elende en veel weg vallende verbindingen (tot 2 maal per dag).
@Home had aangegeven dat de modem omgeruild zou worden en dat dit zou plaats vinden op 2 augustus 2004 voor 13.00.
Op 2 augustus komt er een monteur binnen van @home (om 14.00) en deze keek naar de modem en zei dat hij deze niet zou omruilen ik citeer "dit is ook een Motorola en dat zal het probleem niet oplossen en bel @home maar terug om te vragen of ze de lijn willen doormeten" en deze ging weer weg.
Ik op advies van de monteur @home gebeld en de helpdesk medewerker was nogal verbaasd van de reactie van de monteur en heeft aangegeven dat er de zelfde dag nog een monteur onze kant wordt gestuurd zodat de modem alsnog wordt omgeruild tevens is ons beloofd dat er terug gebeld werd.
De hele dag gewacht maar geen monteur en geen telefoontje.
Dezelfde avond terug gebeld naar @home waar mijn telefoontje bleef en mij werd verzekerd dat er vandaag 3 augustus er alsnog een monteur zou komen om de modem om te ruilen.
In de morgen heb ik voor de zekerheid alsnog @home gebeld met de vraag of deze wel echt komt vandaag en of ik weer niet de hele dag voor niets aan het wachten zijn. Maar nogal verbaads werd ik meegedeeld dat de modem gisteren is omgeruild en dat dit werd bevestigd door de monteur.
Hierop heb ik aangegeven dat dit zeker niet het geval was maar ik werd voor leugenaar uitgemaakt. Hierop heb ik gevraagd naar de werkbon waar getekend zou zijn dat de modem is omgeruild, maar dat was niet mogenlijk.
Tevens heb ik aan gegeven dat elke modem een unique MAC-adres heeft en dat ze hierop kunnen controleren of deze is gewijzigd maar hierop wilde de medewerker niet op in gaan.
in een later gesprek deze dag is aangegeven dat de modem inderdaad niet is omgeruild omdat de monteur geen toestemming van CAI gekregen omdat ik een achterstand heb en op een zwarte lijst zou staan van CAI. Voor meer vragen moest ik naar Essent bellen.
Ik Essent gebeld en deze was verre van verbouwereerd over de gang van zaken. Ik woon net een aantal maanden op het dit adres en KabelCom heeft aangegeven dat ik hier NIET op een zwarte lijst staan.
Hierop uiteraard weer @home gebeld en toen begon deze weer over een betalings achterstand zou hebben van 5 maanden welke onjuist is.
De service die @home levert is netjes gezegt slecht maar dat betekend nog niet dat ik een wegvallende verbinding accepteert want ik ben nog steeds abonnee en ik betaal nog steeds netjes elke maand.
Later heb ik weer @home gebeld en nu is er aangeven dat er een nieuwe modem wordt opgestuurd maar nu per post en niet via een monteur.
Echter heb ik hier weinig vertrouwen in en helemaal niet in de service van @home.
Het hierbovenstaande is een korte uitleg over wat de afgelopen maanden en zeker dagen is gebeurt omdat de mail anders zolang wordt dat het helemaal niet meer overzichtelijk word.
Gaarne zou ik in een schriftelijke reactie van u ontvangen binnen 5 werkdagen en tevens een compensatie van de gemaakte telefoonkosten en de 2 dagen die ik vrij heb moeten nemen om een modem omgeruild te krijgen wat op heden nog niet heeft plaats gevonden.
Hopende op een spoedige reactie van u te ontvangen anders ben ik echter genoodzaakt verdere stappen te nemen naar aanleiding van de "service" van @home.
HJD
*******************************************
Ls,
De laatste maanden heb ik enorme moeite met de service en comunicatie van de klantenondersteuning van @home.
Ik heb sinds een aantal maanden problemen ondervonden met het ontvangen van mail welke een aantal dagen later pas bij ons binnen kwam vanaf het moment van verzending. Tevens had ik veel last van het uitvallen van de verbinding tot wel 12 maal binnen een uur.
Na het bellen met de technische helpdesk verklaarde deze dat ik gebruik maakte van een router welke niet zou mogen volgens de richtlijnen van @home terwijl deze zelfs verkocht worden via jullie eigen shop en jullie uitleg geven hoe je een netwerk moet configureren via jullie website.
Na heel veel bellen is de technische helpdek toch begonnen met kijken waar het probleem zit maar dan ben ik wel al een aantal weken verder met veel elende en veel weg vallende verbindingen (tot 2 maal per dag).
@Home had aangegeven dat de modem omgeruild zou worden en dat dit zou plaats vinden op 2 augustus 2004 voor 13.00.
Op 2 augustus komt er een monteur binnen van @home (om 14.00) en deze keek naar de modem en zei dat hij deze niet zou omruilen ik citeer "dit is ook een Motorola en dat zal het probleem niet oplossen en bel @home maar terug om te vragen of ze de lijn willen doormeten" en deze ging weer weg.
Ik op advies van de monteur @home gebeld en de helpdesk medewerker was nogal verbaasd van de reactie van de monteur en heeft aangegeven dat er de zelfde dag nog een monteur onze kant wordt gestuurd zodat de modem alsnog wordt omgeruild tevens is ons beloofd dat er terug gebeld werd.
De hele dag gewacht maar geen monteur en geen telefoontje.
Dezelfde avond terug gebeld naar @home waar mijn telefoontje bleef en mij werd verzekerd dat er vandaag 3 augustus er alsnog een monteur zou komen om de modem om te ruilen.
In de morgen heb ik voor de zekerheid alsnog @home gebeld met de vraag of deze wel echt komt vandaag en of ik weer niet de hele dag voor niets aan het wachten zijn. Maar nogal verbaads werd ik meegedeeld dat de modem gisteren is omgeruild en dat dit werd bevestigd door de monteur.
Hierop heb ik aangegeven dat dit zeker niet het geval was maar ik werd voor leugenaar uitgemaakt. Hierop heb ik gevraagd naar de werkbon waar getekend zou zijn dat de modem is omgeruild, maar dat was niet mogenlijk.
Tevens heb ik aan gegeven dat elke modem een unique MAC-adres heeft en dat ze hierop kunnen controleren of deze is gewijzigd maar hierop wilde de medewerker niet op in gaan.
in een later gesprek deze dag is aangegeven dat de modem inderdaad niet is omgeruild omdat de monteur geen toestemming van CAI gekregen omdat ik een achterstand heb en op een zwarte lijst zou staan van CAI. Voor meer vragen moest ik naar Essent bellen.
Ik Essent gebeld en deze was verre van verbouwereerd over de gang van zaken. Ik woon net een aantal maanden op het dit adres en KabelCom heeft aangegeven dat ik hier NIET op een zwarte lijst staan.
Hierop uiteraard weer @home gebeld en toen begon deze weer over een betalings achterstand zou hebben van 5 maanden welke onjuist is.
De service die @home levert is netjes gezegt slecht maar dat betekend nog niet dat ik een wegvallende verbinding accepteert want ik ben nog steeds abonnee en ik betaal nog steeds netjes elke maand.
Later heb ik weer @home gebeld en nu is er aangeven dat er een nieuwe modem wordt opgestuurd maar nu per post en niet via een monteur.
Echter heb ik hier weinig vertrouwen in en helemaal niet in de service van @home.
Het hierbovenstaande is een korte uitleg over wat de afgelopen maanden en zeker dagen is gebeurt omdat de mail anders zolang wordt dat het helemaal niet meer overzichtelijk word.
Gaarne zou ik in een schriftelijke reactie van u ontvangen binnen 5 werkdagen en tevens een compensatie van de gemaakte telefoonkosten en de 2 dagen die ik vrij heb moeten nemen om een modem omgeruild te krijgen wat op heden nog niet heeft plaats gevonden.
Hopende op een spoedige reactie van u te ontvangen anders ben ik echter genoodzaakt verdere stappen te nemen naar aanleiding van de "service" van @home.
HJD