Pagina 1 van 1

Ik kom niet in contact met Schipholtickets.com

Geplaatst: 10 mei 2020 13:42
door AshleyMo
Hallo,

Halverwege februari heb ik bij Schipholtickets.com een retourvlucht naar Noorwegen geboekt (23 mei t/m 13 juni). Twee weken geleden ontving ik een mail van Schipholtickets.com dat mijn vluchten gewijzigd waren. Dit vond ik vreemd, aangezien het reisadvies negatief is. Ik heb hier een mail over gestuurd, maar geen antwoord op ontvangen. Daarnaast heb ik twee keer telefonisch contact opgenomen, maar ik krijg niemand aan de lijn.

Nu heb ik vandaag nogmaals een mail gestuurd om ze te laten weten dat ik niet akkoord ga met de vluchtwijziging en ik graag een vergoeding ontvang. Ik verwacht echter hier wederom geen reactie op te ontvangen.

Wat kan ik nu nog doen? In contact komen met Schipholtickets.com is onmogelijk gebleken en ik vrees ook geen geld terug te krijgen hierdoor.

MVG,
Ashley

Re: Ik kom niet in contact met Schipholtickets.com

Geplaatst: 10 mei 2020 19:17
door Theotrucker
Ze zitten in Spanje en hebben nog steeds een lockdown.
Je bent zeker niet de enigste.

Re: Ik kom niet in contact met Schipholtickets.com

Geplaatst: 10 mei 2020 19:21
door Nijogeth
Maar wat was de wijziging? Andere vluchttijden of andere datums? Als men de vlucht uit kan voeren op de juiste dagen, maar u wilt niet, dan zult u moeten annuleren.

Re: Ik kom niet in contact met Schipholtickets.com

Geplaatst: 11 mei 2020 15:02
door AshleyMo
Alleen de vluchttijden zijn aangepast, niet de datums. Al vind ik dat alsnog vreemd, aangezien Noorwegen op slot zit.

Re: Ik kom niet in contact met Schipholtickets.com

Geplaatst: 11 mei 2020 15:07
door Nijogeth
Maar er mag wel gewoon gevlogen worden naar Noorwegen. U zult echter het land niet in mogen als u niet in Noorwegen werkt of woont of de Noorse nationaliteit heeft. De vlucht kan dus gewoon uitgevoerd worden.

Heeft u een pakket, dan zal dit anders liggen, want hotels zijn dicht.

Re: Ik kom niet in contact met Schipholtickets.com

Geplaatst: 11 mei 2020 16:00
door Komkommertijd
Ze vliegen nog wel, maar minder vaak, dus daarom andere tijden en samen met andere op die route.

Als je zelf boekte en geen ANVR bureau hebt is het geld weg.
En zoek online of ze eerder weer open kunnen gaan.

Re: Ik kom niet in contact met Schipholtickets.com

Geplaatst: 14 mei 2020 20:55
door Gerda-koning
Helaas dezelfde ervaring. Door Covid-19 vlucht van Tui geannuleerd naar Aruba. Heel vaak geprobeerd met Schipholtickets in contact te komen. Telefonisch of per e-mail onbereikbaar. Tot mijn schrik zie ik nu dat ze niet meer zijn aangesloten bij ANVR en SGR. Al zou er een voucher aangeboden worden zou ik al heel blij zijn. Hulp zou enorm worden gewaardeerd. Gerda Koning

Re: Ik kom niet in contact met Schipholtickets.com

Geplaatst: 15 mei 2020 10:12
door Theotrucker
Spaanse reisbureaus zijn nooit bij de ANVR en de SGR aangesloten. Spanje begint langzaam uit de lockdown te komen. Maar wat er dan nog over is van het bedrijf? In hoeverre Spanje opkomt voor de reizigers van buiten Spanje?

Re: Ik kom niet in contact met Schipholtickets.com

Geplaatst: 19 mei 2020 16:41
door AshleyMo
Ik snap dat de vlucht uitgevoerd kan worden, maar het niet in contact komen met Schipholtickets.com is voor mij het meest frustrerend. Ik heb al talloze mails gestuurd en telefonisch geprobeerd contact op te nemen, maar er volgt geen reactie op mijn mails en de lijn wordt direct opgehangen. Hierdoor is er geen overleg mogelijk, een wijziging of voucher zou al helpen. Nu vertrekt mijn vlucht aanstaande zaterdag, dus mijn geld vliegt waarschijnlijk mee...