Pagina 1 van 1
Jaarabonnement Toverland: niet te gebruiken, maar ook geen geld terug
Geplaatst: 14 mei 2020 11:43
door Hans Crooijmans
Mijn zoon heeft voor zijn gezin bestaande uit 6 personen een jaarabonnement voor Toverland .Ze kunnen er geen gebruik van maken en
krijgen geen geld terug. Ze kunnen wel online een dagje boeken, maar daarvoor hebben ze geen jaar abonnement gekocht.
Is daar ook iets voor geregeld?
Met vriendelijke groet,
Hans Crooijmans
Re: Jaarabonnement Toverland: niet te gebruiken, maar ook geen geld terug
Geplaatst: 14 mei 2020 15:17
door berndv
Hans Crooijmans schreef: ↑14 mei 2020 11:43
Mijn zoon heeft voor zijn gezin bestaande uit 6 personen een jaarabonnement voor Toverland .Ze kunnen er geen gebruik van maken en
krijgen geen geld terug. Ze kunnen wel online een dagje boeken, maar daarvoor hebben ze geen jaar abonnement gekocht.
Is daar ook iets voor geregeld?
Met vriendelijke groet,
Hans Crooijmans
Maar ze kunnen er toch wel gebruik van maken? Alleen dan op afspraak, niet meer zo spontaan 's ochtends bedenken om er heen te gaan. Ze bieden overigens ook compensatievormen, geld krijgen ze zo te zien terug in de vorm van tegoed op de pas, dat ze vervolgens als ik het zo lees kunnen besteden in het park.
https://toverland.com/attractiepark/abo ... nthouders/
Re: Jaarabonnement Toverland: niet te gebruiken, maar ook geen geld terug
Geplaatst: 14 mei 2020 16:23
door alfatrion
Als de kwestie is dat er nu op afspraak moet zodat er niet teveel mensen in het park zijn, dan zal dat geen legitieme grond op leveren om te kunnen (gedeeltelijk) ontbinden. Hier zal dus niets voor worden "geregeld". Dit regelen is doorgaans als er wel een wettelijke grond is en men op die rechten wil beknibbelen.