ENGIE app deugt niet
Geplaatst: 15 mei 2020 16:52
Ik ben klant bij ENGIE energie. Op internet schrijven ze over deze app:
Uw energiezaken altijd bij de hand"
Met onze handige app heeft U altijd inzicht in uw energieverbruik. Bekijk uw verbruik per uur en ontdek wat U iedere dag aan stroom en gas uitgeeft. Daarnaast ziet U in de app hoe U uitkomt met uw jaarrekening. Wilt U het totaal bijsturen? U past gemakkelijk uw termijnbedrag aan. Download onze gratis app nu.
aldus de letterlijke tekst.
Ik gebruik de app om mijn verbruik en de daarmee samenhangende kosten te vergelijken met andere energie leveranciers. Toen ik op internet inlogde om te zien hoelang mijn contract nog loopt, zag ik dat de kosten van de maanden in 2019 allemaal ca. €. 15,00 hoger waren dan de app aangeeft. Over een heel jaar aldus €. 180,00.
Toen ik telefonisch contact opnam vertelde de dame aan de telefoon dat ik op internet moest kijken. Daar zouden de juiste bedragen staan. Toen ik haar de letterlijke tekst van de voordelen van de app voorlas, wist zij niet zo snel een antwoord en bleef herhalen dat ik op internet moest kijken. Ik bleef het met haar oneens en stelde haar voor dit met haar meerdere te bespreken. Ik voel mij namelijk op zijn minst misleid.
Zij zei toe dit te zullen doen. Ik voelde echter al op mijn klompen aan dat deze toezegging alleen was om van mij af te komen.
Bij het maken van vergelijkingen tussen ENGIE en de overige energieleveranciers kwam ENGIE altijd als voordeligste uit de bus. Nogal logisch als de app niet betrouwbaar blijkt te zijn en ik in werkelijkheid maandelijks €. 15,00 meer kwijt ben dan de app aangeeft.
Ik heb gevraagd om een compensatie wegens misleiding. Ik heb echter niets meer gehoord.
Uw energiezaken altijd bij de hand"
Met onze handige app heeft U altijd inzicht in uw energieverbruik. Bekijk uw verbruik per uur en ontdek wat U iedere dag aan stroom en gas uitgeeft. Daarnaast ziet U in de app hoe U uitkomt met uw jaarrekening. Wilt U het totaal bijsturen? U past gemakkelijk uw termijnbedrag aan. Download onze gratis app nu.
aldus de letterlijke tekst.
Ik gebruik de app om mijn verbruik en de daarmee samenhangende kosten te vergelijken met andere energie leveranciers. Toen ik op internet inlogde om te zien hoelang mijn contract nog loopt, zag ik dat de kosten van de maanden in 2019 allemaal ca. €. 15,00 hoger waren dan de app aangeeft. Over een heel jaar aldus €. 180,00.
Toen ik telefonisch contact opnam vertelde de dame aan de telefoon dat ik op internet moest kijken. Daar zouden de juiste bedragen staan. Toen ik haar de letterlijke tekst van de voordelen van de app voorlas, wist zij niet zo snel een antwoord en bleef herhalen dat ik op internet moest kijken. Ik bleef het met haar oneens en stelde haar voor dit met haar meerdere te bespreken. Ik voel mij namelijk op zijn minst misleid.
Zij zei toe dit te zullen doen. Ik voelde echter al op mijn klompen aan dat deze toezegging alleen was om van mij af te komen.
Bij het maken van vergelijkingen tussen ENGIE en de overige energieleveranciers kwam ENGIE altijd als voordeligste uit de bus. Nogal logisch als de app niet betrouwbaar blijkt te zijn en ik in werkelijkheid maandelijks €. 15,00 meer kwijt ben dan de app aangeeft.
Ik heb gevraagd om een compensatie wegens misleiding. Ik heb echter niets meer gehoord.