Betersport blijft in gebreke
Geplaatst: 18 mei 2020 15:08
Op 31/03 een crosstrainer geleverd gekregen, besteld bij Betersport Panningen, demomodel, na 9 dagen begon het pedaal te kraken. 9 april serviceformulier ingevuld, 16 april antwoord per mail dat ze het nodige zullen doen. Vandaag 18/05 nog steeds geen oplossing. Div. mails gestuurd, worden pas na weken beantwoord, klantendienst bijna niet te bereiken. Na 100 keer bellen sta je in de wachtrij om vervolgens te horen dat de leverancier Icon dit moet oplossen, die reageren evenmin. Ik heb voor de koop aan Betersport gevraagd of de crosstrainer technisch in orde was, niet dus blijkbaar. Waardeloze communicatie, erbarmelijke klantenservice, betersport doet er alles aan om zoveel mogelijk te verdienen maar wil geen service leveren. Heeft iemand soortgelijke ervaringen en wat kan ik doen om druk te zetten ?