Pagina 1 van 4

opgelicht door UPC Chello

Geplaatst: 04 aug 2004 15:52
door annalex
Ik ben al 6 maanden bezig om mijn recht bij UPC NL(chello) te halen, maar zonder enige rezultaat! Ik heb ze meerde malen gebeld, gemaild, zelfs post opgestuurd naar het hoofdkantoor in de hoop om mijn geld terug te krijgen maar UPC negeert dat volkomen! ze hebben me 160 euro opgelicht! ja, dat noem ik opgelicht zijn want ze weten dat ze fout zitten toch krijg ik mijn geld niet terug! terwijl elk keer ik bel, zeggen ze dat het fout was afgeschreven; in maart in plaats van 22,95eu 83,95!!! terwijl ik gratis-doe-het pakket had en modem gebruik was ook gratis in aanbieding toen! dus ik weet niet waar die extra 60 eu vandaan komt, ze zeggen dat het fout was afgeshreven! en andere 90 euro, het borgbedrag van oude modem(het borgbedrag toen 6 j geleden was 200 gulden, dus 90 euro nu!) heb ik ook tot nu toe niet gekregen sinds Februari. Elke keer dat ik bel, zeggen ze dat mijn geld zo snel mogelijk terug wordt gestort(ze liegen ook nog!!!) maar tot nu toe heb ik niets gekregen al 6 maanden en ik maar blijven bellen of mailen en post sturen...zonder enige succes!!!!
als u ook zoiets meegemaakt en opgelost is nu , wil ik graag horen, dank je...

Re: opgelicht door UPC Chello

Geplaatst: 04 aug 2004 15:58
door annalex
tja, ik lees dat chello tot zijn neck in de schulden zit! dus ze moeten toch wat geld wan hun klanten afhalen...op welke manier ook :evil:

Re: opgelicht door UPC Chello

Geplaatst: 04 aug 2004 19:08
door agro
doe het volgende:

verdeel een A4 in vieren, zodat je briefkaartformaat krijgt.
print aan 1 zijde het adres van upc, (4x per A4)
aan de andere zijde 4x wat je aan UPC kwijt wil je klacht of eis.
Zet alleen je klantnummer als afzender.
Knip dan het A4 in vieren, en stuur het op aan UPC.

Zorg dat je antwoordnummers gebruikt, kosten voor jou per A4 ca 1 a 2 eurocent, voor UPC per briefkaart ca 50 eurocent, een postzegel is dus dan niet nodig.
Hoe meer je verstuurt des te meer kans je hebt dat je probleem opgelost wordt.

Voor adressen zie www.antwoordnummer.nl
Ps.
Het antwoordnummer van Breda is niet van UPC

succes.

Re: opgelicht door UPC Chello

Geplaatst: 04 aug 2004 22:22
door CSRUPC
Hallo Agro,

Wat leuk, dat ik je hier weer kinderachtig zie doen.
Volgens mij is UPC jou niets meer schuldig en nu ben je toch nog aan het stoken.
Heb je vroeger geen opvoeding genoten?
Ook wacht ik nog steeds op een antwoord, want volgens jou klopte er nog iets niet met de borg, maar volgens mij is alles nu gewoon in orde, dus er is geen reden meer om te zieken.

Gr.
CSR UPC Nederland [[email protected]]

Re: opgelicht door UPC Chello

Geplaatst: 04 aug 2004 23:06
door Gast
Argo, goed advies. Alleen zou ik dit met 40 of nog meer a4's doen. dan heeft het pas echt effect. spreek uit ervaring :D :D

Re: opgelicht door UPC Chello

Geplaatst: 05 aug 2004 09:52
door Gast
CSR UPC Nederland [[email protected]]
heeft UPC zijn eigen personeel nou ook al afgesloten van de mail????
of was je aan het spammen CSR??????????????????????????????

Re: opgelicht door UPC Chello

Geplaatst: 05 aug 2004 09:57
door csr upc
Gast,

Tip:
Kijk niet alleen naar de laatste meldingen!!

Gr.
CSR UPC Nederland [[email protected]]

Re: opgelicht door UPC Chello

Geplaatst: 05 aug 2004 11:43
door agro
Beste csr,
Dat UPC mij niets meer schuldig is, is jou mening niet de mijne.
De mentaliteit en arrogantie welke jij er op nahoud wijkt niet af van het overige UPC volk.
Hoezo wacht je nog steeds op antwoord? Ik heb je toch vermeld dat ik niet verder met je in discussie ga, omdat ik mij niet laat kleineren door zielige ventjes zoals jij, lezen kan je blijkbaar ook niet.

Re: opgelicht door UPC Chello

Geplaatst: 05 aug 2004 12:32
door csr upc
Agro,

Je betaalt nu netjes je rekeningen, dus dat zegt genoeg.
Jouw probleem is opgelost, dus dan is het kinderachtig om te stoken.

Gr.
CSR UPC Nederland [[email protected]]

Re: opgelicht door UPC Chello

Geplaatst: 05 aug 2004 13:14
door Gast
csr upc nu sugereer je alsof alle problemen te maken hebben met het al dan niet op tijd betalen van rekeningen. als upc vindt dat als je niet op tijd betaalt voor diensten je geen volledige dienst behoort te ontvangen dan is het andersom ook. m.a.w. geen volledige dienst, geen volledige betaling.... :?

Re: opgelicht door UPC Chello

Geplaatst: 05 aug 2004 14:38
door csr upc
nu sugereer je alsof alle problemen te maken hebben met het al dan niet op tijd betalen van rekeningen
Gast,

Dat suggereer ik helemaal niet.
Ik zeg, dat hij nu netjes zijn rekeningen betaalt, dus dat het verleden afgehandeld is en dus ik het dus kinderachtig vind, dat ie aan het stoken is.

CSR UPC Nederland
([email protected])

Re: opgelicht door UPC Chello

Geplaatst: 05 aug 2004 14:54
door agro
Ik heb altijd mijn rekeningen op tijd betaald, met uitzondering van 1 keer toen door UPC dubbel gefaktureerd was.
Prompt werd ik dan ook door UPC afgesloten van internet. (mei juni 2003)

Dat alle problemen van het verleden zijn opgelost is de mening van CSR, doch NIET mijn mening.

Re: opgelicht door UPC Chello

Geplaatst: 05 aug 2004 15:06
door csr upc
Agro,

Het enige wat er nog tussen jou en UPC is, is jouw onredelijke schadevergoeding.
Iedereen zal UPC gelijk geven, als ze deze vergoeding niet toekent.
Of heb je nog een andere reden om andere klanten van UPC op te hitsen en goede klanten te duperen?

Gr.
CSR UPC Nederland [[email protected]]

Re: opgelicht door UPC Chello

Geplaatst: 05 aug 2004 15:08
door agro
JA CSR
nu tevreden?

Re: opgelicht door UPC Chello

Geplaatst: 05 aug 2004 15:19
door Gast
goede klanten duperen? volgens mij is upc degene die goede klanten dupeert.

Re: opgelicht door UPC Chello

Geplaatst: 05 aug 2004 15:56
door csr upc
Gast,

Er zijn ook klanten, die zich netjes gedragen en rustig blijven.
Deze mensen schrijven een brief met duidelijke instructies wat er gebeuren moet.
Mooi met adres en telefoonnummers waarop ze bereikbaar zijn.
Als dan mensen brieven voor niets gaan sturen om UPC te pesten, dan pesten ze dus eigenlijk die klanten, want zij zijn gebaat bij een snelle afhandeling van hun probleem of verzoek.
Als wij niet door al die onzin van mensen zoals Agro moeten zwoegen, zijn we eerder bij de klanten die de hulp wel nodig hebben.

Gr.
CSR UPC Nederland ([email protected])

Re: opgelicht door UPC Chello

Geplaatst: 05 aug 2004 16:08
door Gast
Gast,

Er zijn ook klanten, die zich netjes gedragen en rustig blijven.
Deze mensen schrijven een brief met duidelijke instructies wat er gebeuren moet.
Mooi met adres en telefoonnummers waarop ze bereikbaar zijn.
Als dan mensen brieven voor niets gaan sturen om UPC te pesten, dan pesten ze dus eigenlijk die klanten, want zij zijn gebaat bij een snelle afhandeling van hun probleem of verzoek.
Als wij niet door al die onzin van mensen zoals Agro moeten zwoegen, zijn we eerder bij de klanten die de hulp wel nodig hebben.

Gr.
CSR UPC Nederland ([email protected])
Nu suggereer je weer dat je als klant niet duidelijk bent of dat je niet netjes communiceert. In mijn geval heb ik het met upc altijd netjes geprobeerd. in mijn brieven ben ik altijd netjes en duidelijk geweest. alleen als upc niet de moeite neemt om te reageren(of reageert met een standaard antwoord dat mijn buurman ook krijgt die het over een heel ander probleem heeft) dan ga ik het frequentie en het aantal brieven verhogen. Het heeft in mijn geval gedeeltelijk geholpen. Ik kreeg na vele faxen een half antwoord. Maar dat is nog altijd beter dan geen antwoord.

Voor de goede orde: laten we er vanuit gaan dat als mensen brieven gaan schrijven naar upc zij dit niet doen om te pesten maar om een antwoord of een reactie te krijgen. Krijg je geen reactie dan herhaal je het net zolang totdat upc antwoord. Dus eigenlijk is upc haar klanten aan het pesten door niet te antwoorden!!!
Zo zal upc een niet betalende klant ook blijven achtervolgen totdat de betaling binnen is. En ook dit is geen pesten.

Maar ik zal je niet langer ophouden want volgens mij heb je nog wat brieven te beantwoorden.

Re: opgelicht door UPC Chello

Geplaatst: 05 aug 2004 16:08
door Gast
Gast,

Er zijn ook klanten, die zich netjes gedragen en rustig blijven.
Deze mensen schrijven een brief met duidelijke instructies wat er gebeuren moet.
Mooi met adres en telefoonnummers waarop ze bereikbaar zijn.
Als dan mensen brieven voor niets gaan sturen om UPC te pesten, dan pesten ze dus eigenlijk die klanten, want zij zijn gebaat bij een snelle afhandeling van hun probleem of verzoek.
Als wij niet door al die onzin van mensen zoals Agro moeten zwoegen, zijn we eerder bij de klanten die de hulp wel nodig hebben.

Gr.
CSR UPC Nederland ([email protected])
Nu suggereer je weer dat je als klant niet duidelijk bent of dat je niet netjes communiceert. In mijn geval heb ik het met upc altijd netjes geprobeerd. in mijn brieven ben ik altijd netjes en duidelijk geweest. alleen als upc niet de moeite neemt om te reageren(of reageert met een standaard antwoord dat mijn buurman ook krijgt die het over een heel ander probleem heeft) dan ga ik het frequentie en het aantal brieven verhogen. Het heeft in mijn geval gedeeltelijk geholpen. Ik kreeg na vele faxen een half antwoord. Maar dat is nog altijd beter dan geen antwoord.

Voor de goede orde: laten we er vanuit gaan dat als mensen brieven gaan schrijven naar upc zij dit niet doen om te pesten maar om een antwoord of een reactie te krijgen. Krijg je geen reactie dan herhaal je het net zolang totdat upc antwoord. Dus eigenlijk is upc haar klanten aan het pesten door niet te antwoorden!!!
Zo zal upc een niet betalende klant ook blijven achtervolgen totdat de betaling binnen is. En ook dit is geen pesten.

Maar ik zal je niet langer ophouden want volgens mij heb je nog wat brieven te beantwoorden.

Re: opgelicht door UPC Chello

Geplaatst: 05 aug 2004 16:14
door agro
heb ik verschillende keren gedaan CSR.
Is alleen een probleempje door UPC wordt dan nooit antwoord gegeven.

Alleen een bombardement via antwoordnummer wil soms helpen.

Er wordt zelfs glashard beweerd dat brieven niet zijn aangekomen, terwijl later blijkt dat deze toch in het dossier zitten.

Ben je zelf mee geconfronteerd CSR.

Re: opgelicht door UPC Chello

Geplaatst: 05 aug 2004 16:32
door Reink
Zoals ik het nu lees betaal je je facturen van UPC/Chello op dit moment wel keurig terwijl je geld van hun tegoed hebt. (Dit is wel het beste)

Als je echt heel zeker bent van je zaak kan je altijd, net als UPC/Chello, een Incasso-bureau inschakelen om je geld te gaan halen bij UPC/Chello. Deze kunnen als UPC/Chello niet betaald ook een Deurwaarder inschakelen die weer beslag kan leggen.