Onterecht Kosten sms-diensten Vodafone, meld je aan
Geplaatst: 20 mei 2020 14:33
Ik wou een klacht in dienen bij vodafone maar https://www.vodafone.nl/klacht herkend geen gmail.com adressen.
Al bijna 10 jaar heb ik een vast mobielabonnement bij Vodafone, echter in maart 2020 kreeg ik een hele hoge rekening. Deze hoge kosten stonden niet gespecificeerd vermeld op mijn factuur. Vreemd, dus maar even bellen met de klanten service. De hoge kosten bleken van sms dienst abonnementen te komen. Gamezone en mobiledoctor, kosten 5 euro per week. Op mijn vraag "hoe dan?", kreeg ik een heel dom antwoord. U zult wel ergens akkoord voor hebben gegeven. Ik heb vervolgens mijn hele sms berichten box na gekeken en het blijkt een sms te zijn van Vodafone zelf.
1ste sms
VODAFONE
U bent aangemeld voor een abonnement op gamezone.com
Kosten zijn 5 euro per week.
http://tbc.mobitechsolutions.net/ .
Afmelden: www.payinfo.nl
2de sms vijf uur later.
VODAFONE
U heeft een abonnement op gamezone.com
Kosten zijn 5 euro per week.
http://tbc.mobitechsolutions.net/ .
Afmelden: www.payinfo.nl
Vodafone fasciliteert gamezone een sms dienst waar je opeens een abonnement hebt van 5 euro per week zonder dat je op akkoord heb geklikt van voorwaarden of een bevestiging van de provider. Vodafone beweerd dat deze diensten niet van Vodafone zelf zijn en dat ze mij deze kosten op mijn factuur zouden crediteren.
De klantenservice heeft mijn abonnement direct op payinfo.nl afgemeld van alle sms diensten, dit heb ik zelf direct gecontroleerd.
Ik heb mijn abonnement kosten overgemaakt exclusief kosten voor de sms diensten, want die zouden ze crediteren op mijn factuur.
Tot mijn verbazing kreeg ik de maand erop weer een hoge factuur. De sms diensten waren weer in rekening gebracht ondanks afmelden op payinfo.nl. Toch maar weer bellen met Vodafone. Dit keer verliep het gesprek anders en ik moest eerst de diensten betalen en dan zouden ze mij 115 euro crediteren. Terwijl de totale kosten van de twee maanden samen 120 euro bedragen. Daarna zou Vodafone deze kosten crediteren op mijn abonnement. En die 5 euro verschil dan?
Ik heb dit geweigerd en alleen mij abonnement kosten zoals altijd betaald exclusief de kosten voor de sms diensten.
Volgens mijn overheid.nl wet telecommunicatie sta ik in mijn recht deze kosten niet te betalen omdat de provider deze onterechte kosten erkend en crediteerd.
Vodafone wil eerst dat ik de kosten voor de diensten betaal 120 euro totaal, dan crediteren zij later op mijn abonnement 115 euro.
Dus elke gedupeerde klant betaald 5 euro. Voor wat en aan wie vraag ik mij dan af. Hier zit meer achter maar Vodafone beweerd stellig dat deze diensten niet van hun zijn. Begrijp ik maar er kan ook iemand werken bij Vodafone die daarnaast aan deze oplichting zijn bankrekening aardig spekt.
Vodafone heeft op 13 mei een brief geschreven die ik op 19 mei pas heb ontvangen, met het verzoek de kosten voor de sms diensten te betalen binnen negen dagen na dagtekening van deze brief. Anders word ik compleet afgesloten en zouden de heraansluiting kosten worden door berekend.
De geschillencomissie telecommunicatie kost 50 EUR.
Ik zoek mede gedupeerden om samen deze diensten en contracten tussen de providers boven water te krijgen en dit onrecht aan te vechten. Nu ben ik slachtoffer van dit systeem, maar er zijn zoveel ouderen die hier ook slachtoffer van zijn en het moeilijk vinden dit aan te vechten.
Ik kom graag ik contact met u als u zich herkend in dit verhaal.
Sterker je hebt het opeens. Mijn inziens worden hier meerdere wetten overtreden. Kan iemand mij uitleggen hoe dit zit ? Waarom dit zo kan ? En waarom Vodafone dit bedrog fasciliteert?De oplossingVergoeding van de kosten en zorgen dat gamezone dit niet meer kan doen. Bij niemand. Pure oplichterij en Vodafone helpt eraan mee.
Al bijna 10 jaar heb ik een vast mobielabonnement bij Vodafone, echter in maart 2020 kreeg ik een hele hoge rekening. Deze hoge kosten stonden niet gespecificeerd vermeld op mijn factuur. Vreemd, dus maar even bellen met de klanten service. De hoge kosten bleken van sms dienst abonnementen te komen. Gamezone en mobiledoctor, kosten 5 euro per week. Op mijn vraag "hoe dan?", kreeg ik een heel dom antwoord. U zult wel ergens akkoord voor hebben gegeven. Ik heb vervolgens mijn hele sms berichten box na gekeken en het blijkt een sms te zijn van Vodafone zelf.
1ste sms
VODAFONE
U bent aangemeld voor een abonnement op gamezone.com
Kosten zijn 5 euro per week.
http://tbc.mobitechsolutions.net/ .
Afmelden: www.payinfo.nl
2de sms vijf uur later.
VODAFONE
U heeft een abonnement op gamezone.com
Kosten zijn 5 euro per week.
http://tbc.mobitechsolutions.net/ .
Afmelden: www.payinfo.nl
Vodafone fasciliteert gamezone een sms dienst waar je opeens een abonnement hebt van 5 euro per week zonder dat je op akkoord heb geklikt van voorwaarden of een bevestiging van de provider. Vodafone beweerd dat deze diensten niet van Vodafone zelf zijn en dat ze mij deze kosten op mijn factuur zouden crediteren.
De klantenservice heeft mijn abonnement direct op payinfo.nl afgemeld van alle sms diensten, dit heb ik zelf direct gecontroleerd.
Ik heb mijn abonnement kosten overgemaakt exclusief kosten voor de sms diensten, want die zouden ze crediteren op mijn factuur.
Tot mijn verbazing kreeg ik de maand erop weer een hoge factuur. De sms diensten waren weer in rekening gebracht ondanks afmelden op payinfo.nl. Toch maar weer bellen met Vodafone. Dit keer verliep het gesprek anders en ik moest eerst de diensten betalen en dan zouden ze mij 115 euro crediteren. Terwijl de totale kosten van de twee maanden samen 120 euro bedragen. Daarna zou Vodafone deze kosten crediteren op mijn abonnement. En die 5 euro verschil dan?
Ik heb dit geweigerd en alleen mij abonnement kosten zoals altijd betaald exclusief de kosten voor de sms diensten.
Volgens mijn overheid.nl wet telecommunicatie sta ik in mijn recht deze kosten niet te betalen omdat de provider deze onterechte kosten erkend en crediteerd.
Vodafone wil eerst dat ik de kosten voor de diensten betaal 120 euro totaal, dan crediteren zij later op mijn abonnement 115 euro.
Dus elke gedupeerde klant betaald 5 euro. Voor wat en aan wie vraag ik mij dan af. Hier zit meer achter maar Vodafone beweerd stellig dat deze diensten niet van hun zijn. Begrijp ik maar er kan ook iemand werken bij Vodafone die daarnaast aan deze oplichting zijn bankrekening aardig spekt.
Vodafone heeft op 13 mei een brief geschreven die ik op 19 mei pas heb ontvangen, met het verzoek de kosten voor de sms diensten te betalen binnen negen dagen na dagtekening van deze brief. Anders word ik compleet afgesloten en zouden de heraansluiting kosten worden door berekend.
De geschillencomissie telecommunicatie kost 50 EUR.
Ik zoek mede gedupeerden om samen deze diensten en contracten tussen de providers boven water te krijgen en dit onrecht aan te vechten. Nu ben ik slachtoffer van dit systeem, maar er zijn zoveel ouderen die hier ook slachtoffer van zijn en het moeilijk vinden dit aan te vechten.
Ik kom graag ik contact met u als u zich herkend in dit verhaal.
Sterker je hebt het opeens. Mijn inziens worden hier meerdere wetten overtreden. Kan iemand mij uitleggen hoe dit zit ? Waarom dit zo kan ? En waarom Vodafone dit bedrog fasciliteert?De oplossingVergoeding van de kosten en zorgen dat gamezone dit niet meer kan doen. Bij niemand. Pure oplichterij en Vodafone helpt eraan mee.