LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dyson Stofzuiger

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
ophetinternet

Dyson Stofzuiger

Ongelezen bericht door ophetinternet »

Hallo Forum,

Helaas is onze stofzuiger 'overleden' dit weekend!
Wij willen graag een nieuwe hebben, en ons oog is gevallen op een Dyson stofzuiger! Nu willen we graag weten, of het een goede zuiger is!

Over schoonmaker van de filter enzo heb ik gehoord dat het was lastig is, en zo! Maar dat geeft ons niet zo!

Vriendelijke groeten!

movieboy

Re: Dyson Stofzuiger

Ongelezen bericht door movieboy »

Bij de laatste testen van de consumentenbond eindigde Dyson steevast onder de middenmoot. Trek hieruit je conclusies. Tsja de Dyson ziet er erg leuk uit, maar ik denk dat je van een stofzuiger iets meer moet verwachten.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb zelf nu zo'n 1.5 jaar een DC08 stofzuiger en ik ben er super tevreden over. Goede zuigkracht en een hele schone uitblaaslucht, dit is heel belangrijk omdat mijn dochtertje astmatisch is.

Het filter kun je uitspoelen onder de kraan en een nacht laten drogen. Hoezo moeilijk?

Hij is wel duurder dan een andere stofzuiger maar omdat je nooit stofzakken of dure (hepa) filters hoeft te kopen valt dat heel erg mee.

Een aanrader deze stofzuiger.

Gast

ik heb een DC05 (zo'n paarse uitvoering, met 'motorhead'), de machine is echt super,, helaas op 1 ding na: de bovenste vergrendeling op de telescopische aanzuigbuis, breek heel snel :evil: :evil: :evil:
ff bellen en je hebt er wel weer een gratis vanuit dayson, dat is super geregeld hoor! , maar zolang ik er nog garantie heb op de vorige nieuwe aanzuigbuis.

oja, die hepa filter is een uitvinding, uit normale machines komt een vreslijke 'stofzuiglucht',, dat is bij deze verledentijd.
en het lege van het filter is kinderspel.

gedeeltelijk tevreden dus.

mvgr. Hans

ricardo1

Ongelezen bericht door ricardo1 »

Uit een test van de consumentenbond blijkt dat de Dyson DC08 een middenmoter is met een stevige prijs. Daar staat dan een leuk design tegen over, het is een kwestie va keuze. De Miele S 571 kost maar de helft en scoorde op zuigkracht het beste, met name het langs de plinten zuigen en haren van huisdieren. En daar gaat het toch bij een stofzuiger.

P.S. Vergis je niet in het legen van een stofzakloze stofzuiger, als die huisstofmijt komt dan weer vrij en gaat in je kleren zitten.

Gast

Dyson kost een beetje meer maar dan heb je ook wat. Heb een Dyson Animal Pro. Prima apparaat. De Rolls onder de stofzuigers.
Heb huisdieren bij stofzuigers met stofzakken begon het al te stinken bij het aanzetten.
Als je nu ziet wat de Dyson opvreet wat andere zgn. goede stofzuigers laten liggen het is fenomenaal.
Geen wonder dat zoveel mensen allergieen hebben.
Deze stofzuiger wordt ook aangeraden wanneer er sprake is van CARA patienten.

Gast

nou wij hebben een dyson stofzuiger, hij is echt super geweldig en............ze geven wanneer er toch iets aan mankeert. een geweldige service. hulde aan .............DYSON

Gesloten