Justmeagain schreef: ↑30 mei 2020 09:52
Maar wat ik niet begrijp is waarom u niet voor een NVM makelaar kiest?
Hij deed zich zo goed voor, leuke praatjes als 'ja we gaan snel verkopen, je zal er geen spijt van krijgen' en eenmaal het bemiddelingscontract ondertekend is hij totaal een andere persoon geworden.
Maar het is mijn fout dat ik klakkeloos zo een keus heb gemaakt.
omega19 schreef: ↑30 mei 2020 12:24
Seli schreef: ↑29 mei 2020 13:59
Nee dat mag niet.
Het gevolg zou moeten zijn dat je hem nu een WhatsApp bericht stuurt, dat je in het vervolg vooraf een bericht wil ontvangen, en akkoord moet geven.
Dat had ik vanaf het begin via whatsappje al gedaan.
tttlocke schreef: ↑30 mei 2020 13:03
Wat zei de makelaar toen u hem liet weten dat u niet te spreken was over zijn gedragingen?
Het lijkt mij belangrijk dat te weten: onderschrijft de makelaar uw lezing van de gemaakte afspraken en lapte hij die, om één of andere reden, aan zijn laars of is er wellicht sprake van een misverstand.
Ik had direct een app gestuurd dat dit niet de afspraak was en dat het beter geweest was als hij dit tijdig naar me gecommuniceerd had. Nee, Ik vind dit geen misverstand! Als dit een misverstand was, zou hij zijn excuses aanbieden of zeggen dat hij het vergeten was.
Hij appte terug als antwoord; Deze klant zijn afspraak heb ik op jou verzoek naar 13 uur verplaatst. Je blijft moeilijk doen. Wil je huis anders via iemand anders verkopen?
(Die afspraak stond eerst om 10:30 uur gepland. Omdat dit alleen tussen 13 en 17 uur kon (volgens onze afspraak) liet ik deze afspraak afzeggen en hij appte me OK. Verder stuurde me ook geen nieuwe afspraak bevestiging!
Vandaar mijn verbazing hier.