Weken bezig met ziggo om juiste afstandbedienig te krijgen.
Geplaatst: 02 jun 2020 14:21
Ik heb op 9 april de verhuizing al doorgegeven per telefoon bij ziggo. Vanaf 24 april ben ik verhuisd en heb ik mijn TV en internet provider behouden....ZIGGO. Ik kreeg een nieuw kastje opgestuurd. Helaas vanaf 24 april op die datum had ik al internet moeten hebben....Niet dus...Na meerdere malen te hebben gebeld en zelfs via hun ziggo app kon er iemand meekijken en werd er geconstateerd dat ik een giga oude aansluiting had op dit adres en er een monteur zou komen. Vreemd dat de vorige bewoner wel internet en tv van Ziggo had. Want ik werd verwisseld met de vorige bewoner....Met Naam van vorige bewoner en telefoonnumer omdat bleek dat ik nog steeds actief was op mijn oude adres....grrrr.
Monteur is eind april gekomen...Buiten even een knop omzetten in de aansluiingskast en instellen , nieuwe splitter en mevrouw klaar....Dus niet.
Vanaf dat de monteur weg is gegaan werkt de originele afstandbediening niet meer.
Nu al weken bezig om de originele afstandbediening te krijgen. Na 4 universele afstandbedieningen en een splitter rijker en steeds weer mijn wifi opnieuw te moeten aanmelden ben ik er helemaal klaar mee.
Vanmorgen weer gebeld ...kreeg nu te horen dat ze de originele afstandbediening niet in hun distrubitie centrum hebben maar bij bol.com kun je ze wel kopen....Hoe gek is dit dan....!!! Mag ik m zelf gaan bestellen en dan betalen zij mij het bedrag terug... Dit heb ik niet gedaan is de verantwoording van ziggo en lossen zij maar op.1 medewerker liet mij weten dat het goed is dat ik dat niet heb gedaan want ziggo betaald dit bedrag niet terug aan de klant....!!!
Uren en uren met ziggo aan de telefoon gezeten de afgelopen weken ...hierdoor is mijn telefoonbundel bijna op....Normaal hou ik hier altijd aan over.
Een hoop ergenis, verspilling van mijn tijd en nog steeds niet wat ik wil.
Nu wordt er een kabel van 5 meter opgestuurd zodat ik die in tv en modem kan doen dan zou ik betere verbinding moeten hebben...
Maar ik heb al zo'n kabel liet ik weten. Maar dat zou wel een verkeerde kabel kunnen zijn.
Vrijdag word ik terug gebeld door de medewerkster om te vragen of ik betere verbinding heb en gaan we het ook hebben over die afstandbediening ?????
En zal er een monteur op afstand mee kijken waardoor ik steeds mijn wifi opnieuw oet aanmelden....Gaat dus lekker.
Heeft iemand hier ook ervaring mee....Ik word er moedeloos van.
En iedere keer wordt er gezegd dat ze de juiste afstandbediening opsturen en blijkt ziggo die helemaal niet te hebben. Ik zal zeker niet zelf die afstandbediening gaan bestellen...ik vind dat dat ziggo ijn taak is...
Monteur is eind april gekomen...Buiten even een knop omzetten in de aansluiingskast en instellen , nieuwe splitter en mevrouw klaar....Dus niet.
Vanaf dat de monteur weg is gegaan werkt de originele afstandbediening niet meer.
Nu al weken bezig om de originele afstandbediening te krijgen. Na 4 universele afstandbedieningen en een splitter rijker en steeds weer mijn wifi opnieuw te moeten aanmelden ben ik er helemaal klaar mee.
Vanmorgen weer gebeld ...kreeg nu te horen dat ze de originele afstandbediening niet in hun distrubitie centrum hebben maar bij bol.com kun je ze wel kopen....Hoe gek is dit dan....!!! Mag ik m zelf gaan bestellen en dan betalen zij mij het bedrag terug... Dit heb ik niet gedaan is de verantwoording van ziggo en lossen zij maar op.1 medewerker liet mij weten dat het goed is dat ik dat niet heb gedaan want ziggo betaald dit bedrag niet terug aan de klant....!!!
Uren en uren met ziggo aan de telefoon gezeten de afgelopen weken ...hierdoor is mijn telefoonbundel bijna op....Normaal hou ik hier altijd aan over.
Een hoop ergenis, verspilling van mijn tijd en nog steeds niet wat ik wil.
Nu wordt er een kabel van 5 meter opgestuurd zodat ik die in tv en modem kan doen dan zou ik betere verbinding moeten hebben...
Maar ik heb al zo'n kabel liet ik weten. Maar dat zou wel een verkeerde kabel kunnen zijn.
Vrijdag word ik terug gebeld door de medewerkster om te vragen of ik betere verbinding heb en gaan we het ook hebben over die afstandbediening ?????
En zal er een monteur op afstand mee kijken waardoor ik steeds mijn wifi opnieuw oet aanmelden....Gaat dus lekker.
Heeft iemand hier ook ervaring mee....Ik word er moedeloos van.
En iedere keer wordt er gezegd dat ze de juiste afstandbediening opsturen en blijkt ziggo die helemaal niet te hebben. Ik zal zeker niet zelf die afstandbediening gaan bestellen...ik vind dat dat ziggo ijn taak is...