Besteld bij partner Bol.com en in de kou gezet
Geplaatst: 05 jun 2020 22:56
Ik heb 20 mei een Samsung Galaxy tab s5a besteld bij bol.com, een paar dagen later kreeg ik een mail dat het nog even duurde voor ik mijn bestelling kreeg want hij kwam uit Belgie. Daar was ik al niet blij mee want ik zou nooit een tablet bij een buitenlandse webshop kopen ivm eventuele garantie. Ik ging is verder kijken en toen bleek dat ik de tablet besteld had bij phone and more uit Antwerpen, dit was niet te zien in de advertentie die ik voor me kreeg via google toen ik zocht op de Samsung Galaxy tab s5a, ik zag town alleen bol.com.
Toen ik de tablet thuis kreeg zag ik gelijk dat de doos lange tijd ergens gelegen had, er waren hoekjes kapot, er zaten krassen en vegen op. Niet een doos van een nieuwe tablet. Ik heb hem retour gestuurd en gelijk een melding bij de klantenservice van bol.com gemaakt.
Ik kreeg een retour label van dpd, vervolgens moest ik op zoek naar een dpd punt, hiervoor moest ik een tijd reizen want die zitten niet overal.
Nadat ik een week niks vernomen had ging ik kijken op de track and trace, en zag ik dat mijn pakket 2x aangeboden was maar er was niemand thuis,nu lag mijn pakket in Mechelen en als het na een week niet afgehaald was zou hij retour naar mij komen Ik heb gelijk contact gezocht met bol.com want dit vind ik een onacceptabele situatie. Ik werd slecht geholpen, een oplossing hadden ze niet en ik moest hem maar opnieuw verzenden als hij bij me terug kwam. Ik kon haast niet geloven dat bol.com mij zo slecht behandelde. Ik ben al jaren klant, bestel er veel en ben zelfs select klant ik heb dan ook dagelijks opnieuw gebeld met de klantenservice maar keer op keer konden ze niks voor mij doen.
Nu is mijn pakket weer bij mij thuis afgeleverd en kreeg ik na contact met bol.com een mail van phone and more dat ik op eigen kosten het pakket maar via postnl naar hun moet verzenden. Phone and more is nergens terug te vinden, de website geeft een eror aan. Ik weiger dan ook nogmaals mijn dure tablet te verzenden in de hoop dat hij ergens aankomt. Bol.com wil mij nergens mee helpen en ik voel me echt opgelicht en in de steek gelaten door bol.com. Ik raad dan ook iedereen af om daar iets duurs te bestellen en zeker niet bij een partner want je staat machteloos als er iets fout gaat.
Toen ik de tablet thuis kreeg zag ik gelijk dat de doos lange tijd ergens gelegen had, er waren hoekjes kapot, er zaten krassen en vegen op. Niet een doos van een nieuwe tablet. Ik heb hem retour gestuurd en gelijk een melding bij de klantenservice van bol.com gemaakt.
Ik kreeg een retour label van dpd, vervolgens moest ik op zoek naar een dpd punt, hiervoor moest ik een tijd reizen want die zitten niet overal.
Nadat ik een week niks vernomen had ging ik kijken op de track and trace, en zag ik dat mijn pakket 2x aangeboden was maar er was niemand thuis,nu lag mijn pakket in Mechelen en als het na een week niet afgehaald was zou hij retour naar mij komen Ik heb gelijk contact gezocht met bol.com want dit vind ik een onacceptabele situatie. Ik werd slecht geholpen, een oplossing hadden ze niet en ik moest hem maar opnieuw verzenden als hij bij me terug kwam. Ik kon haast niet geloven dat bol.com mij zo slecht behandelde. Ik ben al jaren klant, bestel er veel en ben zelfs select klant ik heb dan ook dagelijks opnieuw gebeld met de klantenservice maar keer op keer konden ze niks voor mij doen.
Nu is mijn pakket weer bij mij thuis afgeleverd en kreeg ik na contact met bol.com een mail van phone and more dat ik op eigen kosten het pakket maar via postnl naar hun moet verzenden. Phone and more is nergens terug te vinden, de website geeft een eror aan. Ik weiger dan ook nogmaals mijn dure tablet te verzenden in de hoop dat hij ergens aankomt. Bol.com wil mij nergens mee helpen en ik voel me echt opgelicht en in de steek gelaten door bol.com. Ik raad dan ook iedereen af om daar iets duurs te bestellen en zeker niet bij een partner want je staat machteloos als er iets fout gaat.