Alle 4k films en series worden afgeknepen naar minimale kwaliteit en dat is niet om aan te zien op grote flatscreens 65 inch en hoger Ook de gekluisd kwaliteit zoals Dolby Atmos,m DTS of 5.1 etc wordt afgeknepen naar Stereo. Disney+ geeft als excuus Corona en dat er meer gebruik wordt gemaakt van Internet. Overal lees je dat Nederland genoeg capaciteit heeft om te streamen dus waarom afknijpen? als beeld en geluidskwaliteit zo drastsich verlaagd word, waarom geen abonnementsgeld compensatie? heb al diverse malen gemaild met Disney+ en wordt steeds weg gewimpeld. Mail 1 reactie op mijn klacht via telefoon
Mijn reactie hierop was:Beste *****, Ik neem contact met je op over je ticketnummer CS2101287, met betrekking tot de geluidskwaliteit die je momenteel ervaart. Wel weten we dat dit vervelend kan zijn als je van een film geniet en het geluid wordt gereduceerd tot stereogeluid. Op dit moment treft dit veel huishoudens vanwege de aanhoudende problemen die buiten onze macht liggen. Op dit moment kunnen we geen vergoeding bieden voor dit probleem omdat dit niet binnen onze macht ligt en we vragen u om uw begrip. Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen en wij helpen u graag verder. Zelfs wonderen duren even. ****** CSM - Disney+ Internal Escalation (Level 2)
Sorry ***** Ik vind dit niet kunnen, ik betaal voor een dienst wat jullie niet meer nakomen Als ik mijn klanten die wij maaltijden bezorgen, kip saté met friet bestellen en de saté saus weg laat krijgen wij ook de wind van voren als wij niet compenseren. Dus of jullie leveren zoals het hoort of geven korting of een ander soort vergoeding of wij gaan maatregelen nemen, want dit pikken wij niet!
De reactie van Disney+ was:
Beste *****, Bedankt voor je email aan Disney+. Op dit moment betreft het niet alleen Disney+ maar ook veel andere bedrijven. Ivm de huidige COVID-19 situatie is dit een wereldwijd probleem. Het spijt me dat wij in dit geval geen passende oplossing hebben kunnen vinden voor je. Mocht je ondertussen nog opmerkingen of vragen hebben, aarzel dan niet om contact met mij op te nemen. ***** - CSM - Disney+ Internal Escalation (Level 2)
Wederom mijn reactie hierop was:
Grote onzin, product wordt digitaal geleverd komt geen contact van mens tot mens, wij gaan forum tros radar benaderen
en u raad het al weer een reactie van Disney+
.Beste, Bedankt voor je email aan Disney+. Wij wachten dan graag vedere correspondentie af. Met Vriendelijke groeten, Steven CSM - Disney+ Internal Escalation (Level 2)