Pagina 1 van 1
Vacansoleil telefonisch niet bereikbaar
Geplaatst: 08 jun 2020 11:20
door yvonne.wolfs-domen
Wij willen graag onze vakantie annuleren, maar vacansoleil is telefonisch NIET bereikbaar! Ook niet via de chat. Hoe lang ik moet wachten op antwoord op mijn mails? Geen idee nog. Maar de datum nadert dat ik de volledige reissom moet betalen. Hoe moet ik dit gaan aanpakken? Rechtsbijstand al gaan inschakelen?
Re: Vacansoleil telefonisch niet bereikbaar
Geplaatst: 08 jun 2020 12:55
door berndv
wat zou een rechtsbijstandsverzekering kunnen betekenen in het geval van een bedrijf dat niet bereikbaar is?
Niet betalen zou ook automatisch al wel een annulering als gevolg kunnen hebben. Dat ze niet goed bereikbaar zijn is niets nieuws, dat geldt eigenlijk voor de gehele reisbranche. Dat is natuurlijk lastig, maar het lijkt mij niet dat een rechtsbijstand daar ook maar iets aan kan en zal veranderen.
Re: Vacansoleil telefonisch niet bereikbaar
Geplaatst: 08 jun 2020 16:31
door Maris44
Ik ben ook al sinds vorige week bezig om ze te bereiken. Het schandalige is dat ze € 0,70 rekenen iedere keer dat je belt, maar je krijgt een bandje, en daar moet je nog voor betalen ook.
Je krijgt bijna het idee dat ze gewoon heel de dag dat bandje aanzetten.
Het is in ieder geval erg slecht geregeld.
Wij willen ook annuleren maar hoe? Als je niemand te pakken krijgt. Gaan ze dan straks zeggen u bent te laat en moet je bijna het hele bedrag betalen.
Terwijl ze niet bereikbaar zijn.
Ik weet wel dat het klachten regent over vacansoleil.
Re: Vacansoleil telefonisch niet bereikbaar
Geplaatst: 09 jun 2020 09:08
door bvliegen
Ik heb hetzelfde probleem. Wij willen onze vakantie in het buitenland omboeken naar Nederland, maar Vacansoleil is telefonisch niet bereikbaar. Gisteren 13 keer gebeld, verspreid over de dag, en vanmorgen even voor 9 uur begonnen met bellen, maar ik kom er niet doorheen. Gisteren ook maar email gestuurd via hun webformulier met dezelfde vraag. Ik blijf proberen...
Re: Vacansoleil telefonisch niet bereikbaar
Geplaatst: 21 jun 2020 21:31
door marc.adamo
Ook wij hebben enorme problemen ondervonden met Vacansoleil. Vakantie in November geboekt, 22 dagen naar Frankrijk. In maart telefonisch contact gehad over de vakantie en wanneer we de restsom moeten betalen, dit mocht i.v,m. corona 4 weken voor vertrek. in juni wilden wij graag de boeking omzetten naar een camping dichterbij huis. maar konden de organisatie niet te pakken krijgen. Zowel telefonisch niet als per mail niet. Omdat de datum van betalen dichterbij kwam hebben we uiteindelijk de reis geannuleerd via mail en aangetekende brief. Onze betaling moest 15 juni binnen zijn, precies de dag dat er meer informatie zou komen. We hebben op de mail een antwoord ontvangen. Dit betekende voor ons een schade van 1000 euro en kregen een voucher van 10,91 omdat dit teveel betaald was. Had liever het andere bedrag terug gehad. Omdat we geen contact konden hebben met de organisatie waren we genoodzaakt de reis te annuleren. Wij vinden dit een slechte zaak en willen ons geld terug.
M. Adamo