Pagina 1 van 1
service bcc
Geplaatst: 05 aug 2004 11:18
door gast2004
Bij bcc een combi magnetron gekocht die binnen 2 weken kapot was, magnetron funktie werkte wel maar bij eerste gebruik oven bleek dat deze niet werkte. Direct het callcenter gebeld(cij het filiaal zelf schijn je dit niet te kunnen melden. Die adviseerde me om naar het filiaal te gaan.
Op de eerstvolgende vrije dag naar de bcc gegaand (15 e dag na aankoop)
Daar wordt me vervolges verteld dat ik binnen 14 dagen had moeten melden dat de combi magnetron kapot was en dan gelijk een andere gehad had.
Dit had ik dus gedaan. maar bcc maakte me uit voor leugenaar omdat ze hiervan geen melding hadden gehad van het call center.
inmiddels zijn ze al 7 weken met de reparatie bezig...
iemand tips?
Re: service bcc
Geplaatst: 07 aug 2004 00:02
door PeterP
Tip: Voor service ga je niet naar BCC.
Ik heb wel een vraag aan u: Welk merk magnetron is het?
Re: service bcc
Geplaatst: 17 aug 2004 13:22
door Gast
BCC is een bedrijf dat denkt alleen op de wereld is,met zijn laagste prijs garantie,alleen als je een hoop stampij maakt krijg je het prijsverschil terug.Al zijn ze goedkoper misschien,dan betaal ik toch liever iets meer als er service in de prijs zit
Re: service bcc
Geplaatst: 09 sep 2004 13:13
door gast2004
het betreft een sharp
Re: service bcc
Geplaatst: 09 sep 2004 23:01
door PeterP
Sharp geeft op magnetrons 2 jaar aan huis garantie!!!
o.a. via
www.kebe.nl je kunt de magnetron daar zelf afgeven of gratis aan huis ophalen en terug bezorgen! Maar het verbaasd me niet dat ze dat niet wisten bij BCC.
Re: service bcc
Geplaatst: 26 okt 2004 15:43
door johans
Ik zit ook met iets dergelijks bij BCC. Ik heb mijn zaak inmiddels bij de SGC ( geschillencommissie ) neergelegd. Wellicht een tip ?
Re: service bcc
Geplaatst: 01 nov 2004 15:18
door marcoo
Ook ik ben er in getrapt door in die boerenlullenzaak van BCC te gaan. Heb daar een JVC tv gekocht en die was helaas bij Correct in Rotterdam goedkoper. Komen ze met allerlei smoesjes dat het gebruikte modellen zijn (20 stuks!!!). Kortom: Ik zou graag samen met Radar willen eisen dat BCC zijn affiche met laagste prijs garantie verwijdert van hun website en uit hun winkels aangezien zij hun afspraken niet nakomen. En mensen nog een andere tip: koop zoveel mogelijk via internet, veel goedkoper en thuisbezorgt!
Re: service bcc
Geplaatst: 25 nov 2004 11:19
door HELLO123
BCC zegt de goedkoopste te zijnen prijsverschil zou je terugkrijgen. Nou, mooi niet. Als je zegt dat je hetzelfde product bij Kijkshop hebt gezien voor een lagere prijs, zeggen ze dat dat niet telt aangezien zij geen service bieden.
Nou, BCC biedt anders ook geen service, omdat niemand wil helpen en je er al gauw een half uu staat te zoeken om een vraag beantwoord te krijgen!
Re: service bcc
Geplaatst: 26 nov 2004 20:04
door Gast
Ik heb totaal geen problemen met BCC.
Als ik zeg dat ik elders goedkoper heb zien staan krijg ik het keurig voor die prijs en vaak nog voor minder mee!
Zelfs als dit artikel bij de Makro staat, als ik kan aantonen dat ik daar kan kopen, is het geen probleem.
Ook qua service in winkel, ivm garantie of met bezorging e.d. ben ik zeer tevreden met BCC.
Re: service bcc
Geplaatst: 28 nov 2004 02:41
door MarliesSenders
Helaas moet ik ook onderschrijven dat het hele BCC verhaal van every day low pricing een kletsverhaal is.
Ik kocht op half November een Philips TFT televisie bij de BCC in Eindhoven. Ik vraag nog aan die verkoper is dit de laagste prijs, ja antwoord hij wij controleren dagelijks alle prijzen. Ik bestel de tv en wil er nog een rode senseo bij kopen...hadden ze niet op voorraad. Dus ik denk ga nog even verder shoppen voor die Senseo. Loop ik naar de overkant van de straat bij IT's binnen. Ik denk meteen eens even kijken wat mijn zojuist bestelde TFT daar kost. Wat denk je het verschil is 200 euro!. Ik vraag wanneer kan ik dat toestel in huis hebben: Vanmiddag nog want we hebben dat toestel hier op voorraad. Ik terug naar de BCC en leg het verhaal daar uit o.a. dat ik het nog gevraagd heb, zeggen ze dat het bij IT'S om een winkelmodel gaat en dat ik bij hun een nieuwe krijg en dan gelden de prijs garantie voorwaarden niet.
Ik vertel dat het een nieuwe in de doos is maar ik kom bij hun geen steek verder. Dan vraag ik naar dat Every Day Lowpricing. Zeggen ze doodleuk gelooft u alles wat u ziet op de reclame. Voor mij heeft BCC 100% afgedaan, stelletje @#$@#.
Re: service bcc
Geplaatst: 01 dec 2004 11:46
door Gast
tsja, toevallig werk ik daar bij It's aan de overkant van BCC en we horen zo verhalen over die tent.. verschrikkelijk, laatst nog waren de senseo's in de aanbieding, hebben ze tegen mensen gezegd dat wij alleen nog maar witte hadden terwijl we een half magazijn vol hadden staan!
Maar mensen, gewoon lekker bij ons komen kopen, weet je iig zeker dat je fatsoenlijk wordt behandeld, zonder leugens.
Re: service bcc
Geplaatst: 27 dec 2004 11:33
door Gast
Als BCC mensen misleidt. Zou ik dit eens opgeven aan de reclame codecommissie. Als jij kunt aantonen dat ze zich niet kunnen houden aan de regels.
Kan deze reclame eruit worden gehaald.
Google maar even waar je dat kan doen.
Re: service bcc
Geplaatst: 24 jan 2005 12:13
De service van BCC is waardeloos.
Het betreft hier een videorecorder vr140.
De reparatie tijden duren super lang. zelfs bij een repaid duurt het meer dan 4 weken terwijl dit binnen de termijn valt van garantie op de daarvoor gedane reparatie. Oudere mensen sturen ze naar huis met de mededeling koop een nieuw band of scartkabel.
Pas toen er een mondiger persoon meeging werd het apparaat ingenomen voor repatatie, wat bleek hij was zo versleten dat het binnenwerk gedeeltelijk vervangen werd. En dat binnen 8 maanden na aanschap. Mijn moeder waar het apparaat van is gebruikt hem wel maar zeker niet intensief. Zat er dorleuk een briefje bij de reparatie of ie minder vaak gebruikt kon worden. ??
Met andere woorden BCC spullen zijn om naar et kijken maar niet te gebruiken !!!!
We zullen nooit meer iets kopen bij deze winkelketel.
Service en laagste prijs garantie hebben geen enkele waarde voor hun.
Re: service bcc
Geplaatst: 21 feb 2005 13:01
door damst
http://www.consumentenbond.nl Blijkbaar zijn er meer mensen met problemen met BCC