LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN Direct ADSL

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
dane

KPN Direct ADSL

Ongelezen bericht door dane »

Het opzeggen van uw ADSL aansluiting bij Tiscali of Wanadoo resulteert sinds enige tijd automatisch in een of meerdere telefoontjes van een CALLCENTER van KPN met de vraag 'kom bij ons wij zijn goedkoper...'

Telefonisch wordt er een aanbieding gedaan van 5 Maanden (VIJF!) maanden gratis ADSL internetten voor klanten van TISCALI of WANADOO.

Ik was al zo slim vooraf eea schriftelijk op papier te vragen.... doch wat blijkt tot mijn stomme verbazing: ze sluiten me gewoon over naar hun eigen ADSL lijn terwijl ik nog voor Tiscali betaal. Weg email....

Want... ohja, dat waren we ff vergeten bij de KPN, emailverkeer ondersteunen we niet via Direct ADSL.

Enne, die 5 maanden blijken er op papier plots 2 te zijn. Helpdeskmedewerkers en klantenservice hebben nog nooit gehoord van 5 maanden gratis internet als aanbod....


Helemaal leuk wordt het pas wanneer je vervolgens via hun 0900 nummer (a 10 cpm) kunt gaan proberen de boel ongedaan gemaakt te krijgen... Na 4 uur bellen is er nog niemand instaat de boel ongedaan te maken, zelfs de onvriendelijke medewerkster van de klantenservice is hiertoe niet instaat....


Gaat gister mijn mobieltje (Hi prepay)... KPN aan de lijn of ik niet veel beter kan overstappen op KPN mobiel want ze hebben een interessante aanbieding en aangezien ik gemiddeld voor 20 euro per maand opwaardeer volgens hun informatie....

Eerst eea op papier opsturen naar u??? Nee, helaas dat gaat niet....


Kortom zoals Freerecordshop al eerder concludeerde:
KPN houdt er een zeer agressieve benadering op na, waren ze maar zo agressief bij hun klantenservice

Gast

Re: KPN Direct ADSL

Ongelezen bericht door Gast »

Beste dane,



Als je onterecht een direct adsl abbonement hebt gekregen kun je het beste een klacht indienen, het probleem wordt dan opgelost. Als het om mail gaat krijgt u inderdaad geen ondersteuning, staat duidelijk in de voorwaarden en op de site, een kale adsl lijn. Mail support lijkt mij niet nodig, kwestie van een mail-adresje, 2 instellingen (pop3 + smtp) en klaar is kees. Klanten verwachten deze tijd gewoon veel te veel.

Gast

Re: KPN Direct ADSL

Ongelezen bericht door Gast »

mijn bericht hierboven :D

kpn medewerker
Berichten: 13
Lid geworden op: 09 aug 2004 01:00

Re: KPN Direct ADSL

Ongelezen bericht door kpn medewerker »

hehe cookies doen hun werk effe niet :D

dane

Re: KPN Direct ADSL

Ongelezen bericht door dane »

Beste gast,

email-verkeer zou inderdaad geen support behoeven waren het niet dat de KPN-ers elkaar dusdanig tegenspreken over het in te vullen smtp adres en het al dan niet werken hiervan dat je er een dagtaak aan krijgt.
Ben geen newby ofzo maar die zooi is zo onbetrouwbaar als wat.
Zelfs medewerkers van HetNet herhaalden bovenstaande uitspraak...

Die laatste KPN-er had nog het beste advies 'zeg het op want dat hele email-verkeer via onze smtp server werkt hartstikke onbetrouwbaar.'.

KPN heeft een monopolie op de lijndiensten, daar moeten we ze snel vanaf helpen!

groetjes

Bob Schurkjens

Re: KPN Direct ADSL

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Trap er niet in, dit KPN-aanbod. Mij hebben ze ook opgebeld voor KPN Direct ADSL. Inderdaad: 5 maanden gratis en geen overstapkosten. Wat ze er niet bijvertellen is dat ze binnenkort kosten in rekening gaan brengen voor het overschrijden van de datalimiet (waar je zo over heen gaat). Kosten: EUR 4,50 per GB. Dat is erg veel geld voor 1 GB waardoor je " voordeel" als sneeuw voor de zon verdwijnt. Opzeggen vanwege het in kosten brengen van de datalimiet is niet mogelijk omdat deze al vooraf is vastgelegd (wordt meegedeeld in de welkomstbrief). Dus is dit geen wijziging van de Algemene Voorwaarden.

Gast

Re: KPN Direct ADSL

Ongelezen bericht door Gast »

Als ik dat zo hoor is wanadoo en kpn 1 pot nat.
Woonde ik maar in Duitsland daar is het allemaal veel goedkoper.
Maar ook daar zullen ze hun problemen wel hebben :?

Gast

Re: KPN Direct ADSL

Ongelezen bericht door Gast »

Ben ik ff blij dat ik niet bij KPN ben met ADSL.
Ik had eerlijk gezegd al enige wantrouwen in KPN maar nu is mijn vermoeden bevestigd.
KPN weg ermee.

Gesloten