Pagina 1 van 1

Ondanks meermalige toezegging nog geen geld terug van Uitlaat-winkel.nl

Geplaatst: 17 jun 2020 21:00
door Georgie159
Heeft er iemand van u ervaring met Uitlaat-winkel.nl, ( AP onderdelen BV)?
Ik heb op maandag 9 juni 2020 een uitlaat gekozen bij Uitlaat-winkel.nl, ( AP onderdelen BV), die volgens hen verkrijgbaar was. Ik had ook meteen de € 45,42- via internetbankieren betaald. Helaas kreeg ik de dag erna het bericht dat dit type schijnbaar toch niet geschikt was voor mijn auto en dat ik wel een veel duurdere kon kopen als ik zou bijbetalen. Ik heb meteen aangegeven dat ik de bestelling wilde annuleren dit zowel via de mail van Uitlaat-winkel.nl als ook via de mail van AP Onderdelen BV. Uiteindelijk na lang zeuren, berichtjes sturen en bellen kreeg ik de toezegging dat ik het geld nog voor het weekend terug zou krijgen. Maar helaas tot op heden 17-06-2020 NIETS terug ontvangen. Daarbij zijn ze telefonisch vrijwel niet te bereiken en via de mail pas na lang en vaak mailen!

Wat is een redelijke termijn om geld terug te storten?

Heden ten dagen als ik geld overmaak via internetbankieren staat het 2 minuten later op de rekening van de ontvanger.

Re: Ondanks meermalige toezegging nog geen geld terug van Uitlaat-winkel.nl

Geplaatst: 17 jun 2020 21:31
door NeoDutchio
Normaal gesproken staat er 14 dagen voor om het terug te betalen.

Beter kunt u vooraf onderzoek doen waar u gaat bestellen. Diverse bedrijven staan op dit adres ingeschreven en er zijn meer klachten te vinden dat terug betalen zeer moeizaam gaat. Zogenaamd omdat het allemaal geautomatiseerd wordt en de financiële afdeling er mee bezig is. En dat voor een bedrijf die in zijn reacties laat merken vrij weinig zelf op voorraad te hebben.

Re: Ondanks meermalige toezegging nog geen geld terug van Uitlaat-winkel.nl

Geplaatst: 18 jun 2020 16:36
door Georgie159
Gelukkig nadat ik de internet media erbij haalde kon er wel meteen op stijl en sprong het geld van mij terug geboekt worden naar mijn rekening? Vriendelijk bedankt voor jullie hulp!