Dynafix reparatie: oplichterij?
Geplaatst: 17 jun 2020 22:25
Heb mijn Huawei P30 pro op 15 juni 2020 aan een bezorger van dynafix meegegeven, dit in verband met problemen met mijn oplaaddock (waar je je oplader in steekt). Heb mijn telefoon krasvrij meegegeven aan de bezorger.
Vandaag zag ik tot mijn verbazing een foto van dynafix dat mijn scherm helemaal gebarst is, alsof ik het zo heb meegegeven. Gelukkig had ik dynafix opgezocht op internet en kwam al achter dat er vaker dingen voorkwamen die niet echt geheel kloppen. Heb daarom een half uur voordat mijn tel opgehaald werd foto's gemaakt van mijn telefoon (voorkant en achterkant). Hier kan je duidelijk zien dat het een schadevrije telefoon is.
Na 10 minuten te bellen (45 cent per minuut), kreeg ik advies om mijn foto's per email te sturen. Eenmaal gestuurd in ochtend krijg ik ineens in de middag een optie om
a. Afstand te nemen van mijn telefoon
B. Terug te sturen zonder reparatie en 60 euro te betalen
C. Te repareren voor 320 euro.
Op mijn mail wordt niet eens gereageerd, maar ondertussen sturen ze wel een factuur.
Dit is gewoon te belachelijk voor woorden en dit voelt aan als gewoon oplichterij. Als je geen foto hebt gemaakt of iets dan heb je geen poot om op te staan.
Benieuwd of ze gewoon hun fout erkennen, dat ze tijdens transport of op locatie gewoon mijn tel zwaar hebben beschadigd en het op mij proberen te verhalen. Dit is gewoon te gek voor woorden.
Vandaag zag ik tot mijn verbazing een foto van dynafix dat mijn scherm helemaal gebarst is, alsof ik het zo heb meegegeven. Gelukkig had ik dynafix opgezocht op internet en kwam al achter dat er vaker dingen voorkwamen die niet echt geheel kloppen. Heb daarom een half uur voordat mijn tel opgehaald werd foto's gemaakt van mijn telefoon (voorkant en achterkant). Hier kan je duidelijk zien dat het een schadevrije telefoon is.
Na 10 minuten te bellen (45 cent per minuut), kreeg ik advies om mijn foto's per email te sturen. Eenmaal gestuurd in ochtend krijg ik ineens in de middag een optie om
a. Afstand te nemen van mijn telefoon
B. Terug te sturen zonder reparatie en 60 euro te betalen
C. Te repareren voor 320 euro.
Op mijn mail wordt niet eens gereageerd, maar ondertussen sturen ze wel een factuur.
Dit is gewoon te belachelijk voor woorden en dit voelt aan als gewoon oplichterij. Als je geen foto hebt gemaakt of iets dan heb je geen poot om op te staan.
Benieuwd of ze gewoon hun fout erkennen, dat ze tijdens transport of op locatie gewoon mijn tel zwaar hebben beschadigd en het op mij proberen te verhalen. Dit is gewoon te gek voor woorden.