Ervaring met Leapp
Geplaatst: 18 jun 2020 22:21
Na mankementen met een nieuwe refurbished telefoon van Leapp (maand geleden gekocht), wilde ik teruggaan naar de winkel. Helaas kwam ik tot de volgende conclusies:
* Winkel in mijn regio is gesloten (er hangt een briefje op de deur dat ze wegens omstandigheden dicht zijn). Op website staat inmiddels dat ze alleen een locatie in Amsterdam hebben.
* Het algemene telefoonnummer wordt niet opgenomen.
* Er wordt niet gereageerd op mails over garantie of geld terug.
* Er wordt niet gereageerd op berichtjes via Facebook. Wel staat er een rij met klachten op hun Facebookpagina. Ook kwam ik erachter dat Leapp al eens failliet is gegaan en een doorstart heeft gemaakt.
Volgens mij is de enige optie om ergens anders een telefoon te kopen, maar dan ben ik wel dit geld kwijt.
Beste mensen van Radar. Willen jullie hier alsjeblieft aandacht aan besteden in een uitzending? Bijvoorbeeld met een koude douche?
Ik vind dat dit soort 'ondernemerschap' een halt moet worden toegeroepen.
* Winkel in mijn regio is gesloten (er hangt een briefje op de deur dat ze wegens omstandigheden dicht zijn). Op website staat inmiddels dat ze alleen een locatie in Amsterdam hebben.
* Het algemene telefoonnummer wordt niet opgenomen.
* Er wordt niet gereageerd op mails over garantie of geld terug.
* Er wordt niet gereageerd op berichtjes via Facebook. Wel staat er een rij met klachten op hun Facebookpagina. Ook kwam ik erachter dat Leapp al eens failliet is gegaan en een doorstart heeft gemaakt.
Volgens mij is de enige optie om ergens anders een telefoon te kopen, maar dan ben ik wel dit geld kwijt.
Beste mensen van Radar. Willen jullie hier alsjeblieft aandacht aan besteden in een uitzending? Bijvoorbeeld met een koude douche?
Ik vind dat dit soort 'ondernemerschap' een halt moet worden toegeroepen.