ALTERNATE.nl klantenservice is waardeloos!
Geplaatst: 23 jun 2020 14:08
Ik heb 13 juni een bestelling geplaatst voor een Gardena Kraancomputer. Deze is volgens PostNL 15 juni geconcludeerd dat het adres niet klopt (wat wel klopte). Tot dusver kan Alternate.nl hier niks aan doen zou je zeggen, maar nu komt het. Er is geen enkele communicatie vanuit Alternate.nl naar mij, ik heb bovenstaande zelf ontdekt via Track&Trace.
Ik ben nu al ruim een week proberen contact te krijgen op diverse mogelijkheden om mijn bestelling of geld zsm terug te krijgen. Telefoon wordt domweg NOOIT opgenomen, klantenservice lijkt niet te bestaan. Echt WAARDELOOS! Ik had mijn pakketje dus al een week geleden binnen moeten hebben.
1 reactie op Twitter geeft enige hoop, maar wat rampzalig dit. Het bestuur zit duidelijk op de centen (pandje afbetalen?) en kiezen ervoor om betaalde klanten links te laten liggen en zo veel mogelijk geld te harken. Ga nou niet komen met 'het is ongelofelijk druk, we draaien 3 dubbele diensten, blabla. Jullie zijn gewoonweg niet professioneel en jullie laten je collega's bij 'klantenservice' gewoon stikken, hebben jullie dit door? Sluit de webshop, organiseer de boel, handel klachten af, geef de collega's op de huidige klantenservice een bos bloemen en paar dagen vrij en dan pas weer openen. Maar ach, wie ben ik he? Oja, een betalende, zeer boze klant
Hebben hier meer mensen last van? Als ik Trustpilot lees wel..
Ik ben nu al ruim een week proberen contact te krijgen op diverse mogelijkheden om mijn bestelling of geld zsm terug te krijgen. Telefoon wordt domweg NOOIT opgenomen, klantenservice lijkt niet te bestaan. Echt WAARDELOOS! Ik had mijn pakketje dus al een week geleden binnen moeten hebben.
1 reactie op Twitter geeft enige hoop, maar wat rampzalig dit. Het bestuur zit duidelijk op de centen (pandje afbetalen?) en kiezen ervoor om betaalde klanten links te laten liggen en zo veel mogelijk geld te harken. Ga nou niet komen met 'het is ongelofelijk druk, we draaien 3 dubbele diensten, blabla. Jullie zijn gewoonweg niet professioneel en jullie laten je collega's bij 'klantenservice' gewoon stikken, hebben jullie dit door? Sluit de webshop, organiseer de boel, handel klachten af, geef de collega's op de huidige klantenservice een bos bloemen en paar dagen vrij en dan pas weer openen. Maar ach, wie ben ik he? Oja, een betalende, zeer boze klant
Hebben hier meer mensen last van? Als ik Trustpilot lees wel..