TIX.NL neemt niet op voor wel belangrijke zaken SLECHT BEREIKBAAR
Geplaatst: 23 jun 2020 15:03
GEACHTE .... ,
Onderstaande tekst spreekt voor zich maar TIX NL realiseert zich niet dat er mensen zijn die wel direct geholpen moeten worden. Gezien omstandigheden.
TIX.NL blijft als slechte reisorganisatie onbereikbaar voor service en noodzaak.,
—DEZE MAIL STUURDE IK HUN PER MAIL EN CONTACTFORMULIER —- TEL. ZIJN ZE ONBEREIKBAAR—SCHANDALIG
Ik betreur het dat U zich verstopt achter redenen waar ik moeite mee heb, en daardoor voor belangrijke zaken niet bereikbaar bent.
Mijn vriendin zou op 26-3 naar Bangkok vliegen. Die reis werd door EVA Airways gecancelde vanwege het inreisverbod in Thailand. Onlangs heeft zij op haar naam een voucher gekregen en wederom geboekt per 4-7 A.s. Die vlucht werd weer gecancelled. Mijn vriendin kan niet wachten op afhandeling binnen 4 maanden. Zowel voor 26-3 als 4-7 is de reis betaald en bijbetaald door mij. Ik wil haar weer helpen, maar dan moet U mij het bedrag terugboeken of de voucher op mijn naam zetten. Zodat ik binnen afzienbare tijd ook kan vliegen en niet voor een reis dubbel betaal.
De bankgegevens toen en nog steeds zijn: [verwijderd] Ik heb so wie so recht op een eventueel refund omdat ik De betalende partij ben geweest in beide gevallen. U ontvangt ook een aangetekend schrijven En mocht een spoedige reactie wederom uitblijven, ben ik gezien de noodzaak voornemens om ARAG mijn rechtsbijstand verzekering te hulp te roepen.
Hel liefst heb ik dat U mij belt. en ik e.e.a. Nogmaals toelicht en indien de optie uwerzijds verhelderen en duidelijk is, zal ik mijn vriendin alsnog de reis betalen, wegrende dat ik mijn geld of een voucher krijg.
Nogmaals dat U zich verborgen houd door niet bereikbaar te zijn is een kwalijke zaak. E zijn ook zaken als deze die wel behandeld moeten worden.
Wij verwachten heel snel een antwoord.
Onderstaande tekst spreekt voor zich maar TIX NL realiseert zich niet dat er mensen zijn die wel direct geholpen moeten worden. Gezien omstandigheden.
TIX.NL blijft als slechte reisorganisatie onbereikbaar voor service en noodzaak.,
—DEZE MAIL STUURDE IK HUN PER MAIL EN CONTACTFORMULIER —- TEL. ZIJN ZE ONBEREIKBAAR—SCHANDALIG
Ik betreur het dat U zich verstopt achter redenen waar ik moeite mee heb, en daardoor voor belangrijke zaken niet bereikbaar bent.
Mijn vriendin zou op 26-3 naar Bangkok vliegen. Die reis werd door EVA Airways gecancelde vanwege het inreisverbod in Thailand. Onlangs heeft zij op haar naam een voucher gekregen en wederom geboekt per 4-7 A.s. Die vlucht werd weer gecancelled. Mijn vriendin kan niet wachten op afhandeling binnen 4 maanden. Zowel voor 26-3 als 4-7 is de reis betaald en bijbetaald door mij. Ik wil haar weer helpen, maar dan moet U mij het bedrag terugboeken of de voucher op mijn naam zetten. Zodat ik binnen afzienbare tijd ook kan vliegen en niet voor een reis dubbel betaal.
De bankgegevens toen en nog steeds zijn: [verwijderd] Ik heb so wie so recht op een eventueel refund omdat ik De betalende partij ben geweest in beide gevallen. U ontvangt ook een aangetekend schrijven En mocht een spoedige reactie wederom uitblijven, ben ik gezien de noodzaak voornemens om ARAG mijn rechtsbijstand verzekering te hulp te roepen.
Hel liefst heb ik dat U mij belt. en ik e.e.a. Nogmaals toelicht en indien de optie uwerzijds verhelderen en duidelijk is, zal ik mijn vriendin alsnog de reis betalen, wegrende dat ik mijn geld of een voucher krijg.
Nogmaals dat U zich verborgen houd door niet bereikbaar te zijn is een kwalijke zaak. E zijn ook zaken als deze die wel behandeld moeten worden.
Wij verwachten heel snel een antwoord.