Samsung Home Cinema sets na software-update defect
Geplaatst: 26 jun 2020 06:40
Na een software update van Samsung bij verschillende Home Cinema sets, waaronder de typen HT-J5500, HT-J5530 en HT-J4500 enz.
werken deze sinds de software update van Samsung niet meer en zijn in een zogenaamde opstart loop terecht gekomen.
De apparaten starten niet meer op.
Wereldwijd is te zien op de Samsung Community dat dit niet alleen in Nederland het geval is maar overal ter wereld.
https://eu.community.samsung.com/t5/Aud ... -p/1818595
Mijn home cinema set een HT-J5500 werkt sinds afgelopen maandag 22/6 niet meer terwijl het apparaat zondag 21/6 nog perfect werkte.
Contact opgenomen met Samsung Nederland op maandag 22/6, In eerste instantie wordt je dan doorverwezen op op de Samsung Community te kijken of er een oplossing is. Natuurlijk had ik dat van te voren al gedaan en daaruit blijkt dat ik niet de enige was met dit probleem, maar wereldwijd dit probleem na een automatische software update is gekomen,
Samsung Nederland geeft een niets betekenend antwoord,
Gisteren woensdag 24/6 wederom contact opgenomen met Samsung Nederland. Inmiddels was het gigantische wereldwijde probleem bekent bij Samsung en ze werkte aan een oplossing. Moest over 7 dagen nog maar eens contact opnemen, Misschien was er dan meer bekent.
Hier ga ik dus niet mee accoord, Mijn HT-J5500 werd dagelijks gebruikt voor muziek of blueray films, zit nu al 4 dagen zonder en dan zegt Samsung gewoon neem over 7 dagen nog maar eens contact op. Terwijl Samsung zelf verantwoordelijk is voor deze fout in de software.
Welke stappen kan ik nu ondernemen om Samsung wakker te schudden en hun verantwoording te nemen.
Bij voorbaat dank.
werken deze sinds de software update van Samsung niet meer en zijn in een zogenaamde opstart loop terecht gekomen.
De apparaten starten niet meer op.
Wereldwijd is te zien op de Samsung Community dat dit niet alleen in Nederland het geval is maar overal ter wereld.
https://eu.community.samsung.com/t5/Aud ... -p/1818595
Mijn home cinema set een HT-J5500 werkt sinds afgelopen maandag 22/6 niet meer terwijl het apparaat zondag 21/6 nog perfect werkte.
Contact opgenomen met Samsung Nederland op maandag 22/6, In eerste instantie wordt je dan doorverwezen op op de Samsung Community te kijken of er een oplossing is. Natuurlijk had ik dat van te voren al gedaan en daaruit blijkt dat ik niet de enige was met dit probleem, maar wereldwijd dit probleem na een automatische software update is gekomen,
Samsung Nederland geeft een niets betekenend antwoord,
Gisteren woensdag 24/6 wederom contact opgenomen met Samsung Nederland. Inmiddels was het gigantische wereldwijde probleem bekent bij Samsung en ze werkte aan een oplossing. Moest over 7 dagen nog maar eens contact opnemen, Misschien was er dan meer bekent.
Hier ga ik dus niet mee accoord, Mijn HT-J5500 werd dagelijks gebruikt voor muziek of blueray films, zit nu al 4 dagen zonder en dan zegt Samsung gewoon neem over 7 dagen nog maar eens contact op. Terwijl Samsung zelf verantwoordelijk is voor deze fout in de software.
Welke stappen kan ik nu ondernemen om Samsung wakker te schudden en hun verantwoording te nemen.
Bij voorbaat dank.