Pagina 1 van 1

Emob, zeer slechte service

Geplaatst: 27 jun 2020 09:59
door Marloes Meijerink
Bestelling geplaatst; zou binnen 1 a 2 dagen geleverd worden. Na een week geleverd, echter beschadigd. Direct contact opgenomen; lang wachten op reactie... Er zou binnen 2-3 weken een nieuwe set worden opgestuurd... Na 6 weken en tig keer mailen zonder enkele reactie eindelijk ontvangen, maar wederom beschadigd... Nu maar weer leuren om reactie en hopelijk sturen ze nu een onbeschadigde set op!

Hele slechte service en niet klantvriendelijk. Ik wil iedereen aanraden hier nooit iets te bestellen! Zeer louche zaak...

Re: Emob, zeer slechte service

Geplaatst: 27 jun 2020 20:16
door Jablan
Valt mee. Bedrijf is gevestigd in Belgiƫ. Online Meubelzaak en laat de meubelbranche behoorlijk last hebben van opgelopen levertijden ...

Re: Emob, zeer slechte service

Geplaatst: 27 jun 2020 20:58
door Komkommertijd
Hoe was verpakking?

Een dure verpakking komt het goed over, soms is wel eens schade vergoeden en beperkte verpakking voordeliger.

En welk product is er geleverd?