123werkbladen.nl
Geplaatst: 27 jun 2020 21:56
Het gaat mij om de afhandeling van een klacht bij 123werkbladen.nl.
Dit bedrijf is onderdeel van de Brink holding met o.a. Brink keukens, 123apparatuur, 123keukens, 123werkbladen etc.
Ons composiet werkblad bestaande uit 4 delen is slechts 3 jaar oud en vertoond al geruime tijd allerlei vlekken, kringen en het lijkt wel of er craquelé onder het oppervlak zit. Een onafhankelijke specialist heeft vastgesteld dat het niet door het gebruik is gekomen of door ons toedoen.
Vervolgens ontvang je doodleuk een offerte voor een nieuw blad tegen een hogere prijs dan de aanschaf. In het kort, na een half jaar over en weer mailen, krijg je dit als antwoord van de verkoper "Op het ontstaan van vlekken op een composiet werkblad, kunnen wij en de fabriek u helaas geen garantie verlenen."
Dat is toch ongeveer het enige wat er fout zou kunnen gaan en waar een werkblad juist tegen bestand zou moeten zijn... wat een enorme arrogante houding van zo’n bedrijf.
Je levert dus als bedrijf gewoon een product wat niet geschikt is en veegt de constatering van een onafhankelijke expert gewoon van tafel.
Vandaar dit bericht, de service (of noem het after-sales) van dit bedrijf is dus ontzettend slecht of eigenlijk bestaat gewoon niet.
Ze hebben zelfs geen service of klachten afdeling en zijn ook niet aangesloten bij een geschillencommissie.
Je klacht wordt gewoon door een verkoper afgehandeld en die heeft nog steeds meer belang bij verkopen dan klachten oplossen, dat merk je aan alles.
Heeft er iemand nog een ideeën ?
Dit bedrijf is onderdeel van de Brink holding met o.a. Brink keukens, 123apparatuur, 123keukens, 123werkbladen etc.
Ons composiet werkblad bestaande uit 4 delen is slechts 3 jaar oud en vertoond al geruime tijd allerlei vlekken, kringen en het lijkt wel of er craquelé onder het oppervlak zit. Een onafhankelijke specialist heeft vastgesteld dat het niet door het gebruik is gekomen of door ons toedoen.
Vervolgens ontvang je doodleuk een offerte voor een nieuw blad tegen een hogere prijs dan de aanschaf. In het kort, na een half jaar over en weer mailen, krijg je dit als antwoord van de verkoper "Op het ontstaan van vlekken op een composiet werkblad, kunnen wij en de fabriek u helaas geen garantie verlenen."
Dat is toch ongeveer het enige wat er fout zou kunnen gaan en waar een werkblad juist tegen bestand zou moeten zijn... wat een enorme arrogante houding van zo’n bedrijf.
Je levert dus als bedrijf gewoon een product wat niet geschikt is en veegt de constatering van een onafhankelijke expert gewoon van tafel.
Vandaar dit bericht, de service (of noem het after-sales) van dit bedrijf is dus ontzettend slecht of eigenlijk bestaat gewoon niet.
Ze hebben zelfs geen service of klachten afdeling en zijn ook niet aangesloten bij een geschillencommissie.
Je klacht wordt gewoon door een verkoper afgehandeld en die heeft nog steeds meer belang bij verkopen dan klachten oplossen, dat merk je aan alles.
Heeft er iemand nog een ideeën ?