Laptop ( acer ) , dvd's en winkel INFORMATIQUE
Geplaatst: 05 aug 2004 18:55
Mijn relaas over de Acer laptop staat uitgebreid op de site.
Nu met de winkel Informatique helaas een heel slechte ervaring dit terwijl ik altijd tevreden was over deze winkel in Bergschenhoek.
De laptop heb ik terug, werkt voor het moment nu goed, hoop dat het zo blijft.
De DVD's gekocht op advies van de verkoper van Informatique in Bergschenhoek samen met de Acer laptop, 3 stuks ter waarde van 12 euro.
Na reparatie van de 'nieuwe' laptop ben ik gaan branden, dit lukte steeds maar niet, errors en de dvd speelde niet af in mijn dvd speler. Maar goed voor mij ook een onbekend gebied nog ( niet meer) dus blijven proberen.
Nu blijkt dat een ander merk dvd, gister gekocht, geen problemen geeft, ik doe het dus allemaal goed en de dvd speelt af op mijn dvd speler.
Ik bel Informatique hierover.
De jongen ( Ricardo ) die ik, na weer lang wachten, aan de telefoon krijg zegt: 'het klopt, niet alle branders werken met alle dvd's maar dat is uw risico en ruilen ( wat overigens met dvd's niet kan ) kan alleen binnen acht dagen, dat staat op de bon.
Nou, mijn laptop is eerst twee weken weggeweest naar Acer, 8 juli gekocht en 16 juli opgehaald omdat deze niet goed werkte, nu ben ik vele uren kwijt met het branden wat dus niet lukte, dat kon ook bij mijn onbekendheid liggen, wat dus niet blijkt.
En dan maar heel rigide blijven zeggen dat acht dagen de termijn is en mijn risico en ook gewoon niet luisteren. Ik ben heel boos geworden en ook niet meer correct.
Ten eerste verkopen ze bij informatique mij een computer die het niet goed doet.
Ten tweede ook dvd's die niet werken met deze brander en dan geen gareantie geven en maar liefst drie dvd's verkopen en door de verkoper is mij niets verteld over dat deze mogelijk niet werken met deze brander.
Deze Ricardo wilde mij ook niet met een leidinggevende doorverbinden, dat was het beleid.
Ik ga mijn rechtsbijstandverzekering maar eens raadplegen want de extra kosten lopen nu al op naar 25 euro.
Daarbij vind ik het gewoon schandalig hoe ik als consument behandeld wordt.
Nu met de winkel Informatique helaas een heel slechte ervaring dit terwijl ik altijd tevreden was over deze winkel in Bergschenhoek.
De laptop heb ik terug, werkt voor het moment nu goed, hoop dat het zo blijft.
De DVD's gekocht op advies van de verkoper van Informatique in Bergschenhoek samen met de Acer laptop, 3 stuks ter waarde van 12 euro.
Na reparatie van de 'nieuwe' laptop ben ik gaan branden, dit lukte steeds maar niet, errors en de dvd speelde niet af in mijn dvd speler. Maar goed voor mij ook een onbekend gebied nog ( niet meer) dus blijven proberen.
Nu blijkt dat een ander merk dvd, gister gekocht, geen problemen geeft, ik doe het dus allemaal goed en de dvd speelt af op mijn dvd speler.
Ik bel Informatique hierover.
De jongen ( Ricardo ) die ik, na weer lang wachten, aan de telefoon krijg zegt: 'het klopt, niet alle branders werken met alle dvd's maar dat is uw risico en ruilen ( wat overigens met dvd's niet kan ) kan alleen binnen acht dagen, dat staat op de bon.
Nou, mijn laptop is eerst twee weken weggeweest naar Acer, 8 juli gekocht en 16 juli opgehaald omdat deze niet goed werkte, nu ben ik vele uren kwijt met het branden wat dus niet lukte, dat kon ook bij mijn onbekendheid liggen, wat dus niet blijkt.
En dan maar heel rigide blijven zeggen dat acht dagen de termijn is en mijn risico en ook gewoon niet luisteren. Ik ben heel boos geworden en ook niet meer correct.
Ten eerste verkopen ze bij informatique mij een computer die het niet goed doet.
Ten tweede ook dvd's die niet werken met deze brander en dan geen gareantie geven en maar liefst drie dvd's verkopen en door de verkoper is mij niets verteld over dat deze mogelijk niet werken met deze brander.
Deze Ricardo wilde mij ook niet met een leidinggevende doorverbinden, dat was het beleid.
Ik ga mijn rechtsbijstandverzekering maar eens raadplegen want de extra kosten lopen nu al op naar 25 euro.
Daarbij vind ik het gewoon schandalig hoe ik als consument behandeld wordt.