PostNL is pakket kwijt, maar doet GEEN onderzoek
Geplaatst: 30 jun 2020 13:15
Op 8 juni verstuurde ik een pakket en sinds 11 juni staat de Track&trace vast op "bezorgtijd nog onbekend, bezorger is onderweg". En mijn kinderen hebben het pakket nog steeds niet ontvangen helaas.
Volgens de chat van de klantenservice krijg ik elke dag de volgende melding: Sorry, we hebben wat vertraging. Maar geen paniek: je pakket wordt vandaag nog bezorgd (uiterlijk om 22.00 uur)
Inmiddes heb ik meerdere pogingen gedaan een klacht in te dienen, maar zowel telefonisch als via twitter geeft PostNL aan geen onderzoek te willen starten want het pakket was niet verzekerd verzonden.
Dit in tegenstelling tot de algemene voorwaarden van PostNL zelf: https://www.postnl.nl/Images/20190314-p ... ?version=1
Ik heb PostNL gewezen op de deze algemene voorwaarden en de schadevergoeding regeling maar ze reageren gewoon niet. En ze nemen de klacht niet eens serieus door geen onderzoek te willen starten. Die inspanningsverplichting hebben ze toch gewoon?
het is ook heel moeizaam communiceren met PostNL. Ze hebben geen email/klacht forumulier mogelijkheid. Enkel telefonisch of via social media. Via social media reageren ze eerst heel vlot en actief in het openbaar, maar zodra de conversatie naar priveberichten gaat geven ze aan niets te kunnen doen.
Wat moet ik doen zodat PostNL zich aan hun eigen voorwaarden gaat houden?
Volgens de chat van de klantenservice krijg ik elke dag de volgende melding: Sorry, we hebben wat vertraging. Maar geen paniek: je pakket wordt vandaag nog bezorgd (uiterlijk om 22.00 uur)
Inmiddes heb ik meerdere pogingen gedaan een klacht in te dienen, maar zowel telefonisch als via twitter geeft PostNL aan geen onderzoek te willen starten want het pakket was niet verzekerd verzonden.
Dit in tegenstelling tot de algemene voorwaarden van PostNL zelf: https://www.postnl.nl/Images/20190314-p ... ?version=1
Ik heb PostNL gewezen op de deze algemene voorwaarden en de schadevergoeding regeling maar ze reageren gewoon niet. En ze nemen de klacht niet eens serieus door geen onderzoek te willen starten. Die inspanningsverplichting hebben ze toch gewoon?
het is ook heel moeizaam communiceren met PostNL. Ze hebben geen email/klacht forumulier mogelijkheid. Enkel telefonisch of via social media. Via social media reageren ze eerst heel vlot en actief in het openbaar, maar zodra de conversatie naar priveberichten gaat geven ze aan niets te kunnen doen.
Wat moet ik doen zodat PostNL zich aan hun eigen voorwaarden gaat houden?