Pagina 1 van 1
Contact KLM en behandelen restitutie-aanvraag
Geplaatst: 30 jun 2020 14:41
door Miekie1957
Zijn er meer mensen die keer op keer hun neus stoten bij KLM? Die keer op keer het telefoonnummer bellen en na het keuzemenu doorgelopen te hebben horen dat de wachttijd langer is dan een half uur waarna de verbinding verbroken wordt? Die ook via Whatsapp proberen contact te krijgen. Die nooit doorverbonden worden naar de juiste persoon om gericht vragen te kunnen stellen? Die maar moeten wachten en wachten en dan ineens irrelevante mailtjes krijgen waar je niet op kunt antwoorden? Die moeten constateren dat er aan de telefoon andere info gegeven wordt dan via Whatsapp?
Sterker nog: is er een website/adres/juridisch persoon/forum van mensen-in-dit-schuitje die samen misschien een vuist kunnen maken?
Ik ben nu al 3.5 maand bezig en schiet geen d..d.r op.
Re: Contact KLM en behandelen restitutie-aanvraag
Geplaatst: 30 jun 2020 17:18
door NeoDutchio
U bent niet de enige die iets gedaan wilt krijgen van KLM. En als iedere klant gaat mailen, bellen en contact blijft zoeken wordt de wachttijd alleen maar langer.
Geen idee wat voor vuist u denkt te maken, maar als er door onderbezetting en extra werk een vertraging is, dan is dat zo. Dan is er geen website/adres/juridisch persoon of forum die daar verandering in kan brengen.
U geeft niet aan wat het probleem is. Als dat niet urgent is, dan rustig afwachten op verder bericht. Als u het gemaild hebt kunt u ook niets anders dan afwachten. En als alle telefoontjes die tussendoor binnen komen weg blijven kan diezelfde medewerker beginnen met het behandelen van de mailtjes.
Re: Contact KLM en behandelen restitutie-aanvraag
Geplaatst: 30 jun 2020 18:29
door Komkommertijd
Probeer met inloggen zelf online iets te regelen want dat werkte nog een beetje.....
Zelf een datum 4 weken geschoven en was binnen 3 minuten geregeld.
Re: Contact KLM en behandelen restitutie-aanvraag
Geplaatst: 05 jul 2020 17:19
door Miekie1957
Dank, beide. Mijn probleem: ik zou 14 maart vliegen naar Nieuw-zeeland. Op 10 maart bleek bij controle dat mijn vlucht er niet meer bij stond. Toen was KLM al niet meer telefonisch te bereiken. Ik kon wel chatten. Mijn boeking was niet bekend bij KLM omdat de totale reis geboekt was bij Air New Zealand . Er is door KLM een andere code aan gehangen en mij is een plaats toebedeeld in een vlucht een dag later. Twee vervolgvluchten ook aangepast. De reis ging niet door. Ik kan geen restitutie aanvragen bij Air New Zeeland, omdat KLM de boeking heeft overgenomen. Maar ook niet bij KLM omdat de oorspronkelijke boeking bij Air New Zeeland is gedaan. Dan komt er bericht dat een deel terug betaald wordt maar dat ze een bankrekeningnummer nodig hebben. Of ik een nieuwe restitutie aanvraag in wil dienen. Maar dat kan niet want er staat al een aanvraag open op het opgegeven document nummer. Als ik bel wordt gezegd dat ik niet bij KLM heb geboekt en begint het verhaal weer van voren af aan... snappen jullie mijn frustratie?