Bestway jacuzzi onder garantie omgeruild voor verkeerde jacuzzi en reageren niet meer
Geplaatst: 30 jun 2020 19:24
Bestway reageert niet meer nadat ons nieuw gekochte jaccuzi palm springs defect was moesten we onze kapot knippen en serienummer uitknippen. Dit uiteindelijk gedaan anders kregen we geen nieuw bad opgestuurd. We hadden er een van Mei 2019 palm springs nieuw model met afvoergoot we kregen een oud model thuis gestuurd zonder afvoergoot .bewust gekocht omdat je daarop tuin slang kan bevestigen met leeglaten omdat jacuzzi op verhoging staat.
Toen we het omgeruilde bad gingen opblazen kregen we het bad niet hard.op een of andere manier na 20 min nog niet vol...aansluiting ander model?alles geprobeerd........
Toen zagen we dat het een heel ander bad was en ook geen afvoergoot heeft. Meteen Bestway weer gemaild. Want telefonisch zijn ze niet bereikbaar.
Inmiddels al maand verder en ze reageren nergens meer op....
Via facebook contact gezocht... moest in engels. Dus gedaan en hun zouden bestway hier in nl attenderen dat ze moesten antwoorde ...
Helaas ook niet..
Iemand rechtstreeks contact informatie?
Hoe krijg ik voor elkaar dat ze het omruilen voor de juiste?
Ze reageren echt nergens meer op.
Geen rechtsbijstand. Wie kan ik aanschrijven voor hulp...en liefste zet ik BESTWAY ECHT SLECHT IN HET NIEUWS. Want zo ga je niet met klanten om.
Wie o wie heeft tips..
Alvast bedankt
Toen we het omgeruilde bad gingen opblazen kregen we het bad niet hard.op een of andere manier na 20 min nog niet vol...aansluiting ander model?alles geprobeerd........
Toen zagen we dat het een heel ander bad was en ook geen afvoergoot heeft. Meteen Bestway weer gemaild. Want telefonisch zijn ze niet bereikbaar.
Inmiddels al maand verder en ze reageren nergens meer op....
Via facebook contact gezocht... moest in engels. Dus gedaan en hun zouden bestway hier in nl attenderen dat ze moesten antwoorde ...
Helaas ook niet..
Iemand rechtstreeks contact informatie?
Hoe krijg ik voor elkaar dat ze het omruilen voor de juiste?
Ze reageren echt nergens meer op.
Geen rechtsbijstand. Wie kan ik aanschrijven voor hulp...en liefste zet ik BESTWAY ECHT SLECHT IN HET NIEUWS. Want zo ga je niet met klanten om.
Wie o wie heeft tips..
Alvast bedankt