Cheaptickets reageert niet op terugbetalingsverzoek
Geplaatst: 02 jul 2020 14:11
Hi iedereen,
Ik heb ontzettend veel gezeik met Cheaptickets.nl. Ik heb bij hun een ticket geboekt voor 8 juli voor 10 personen en wij zouden met Ryanair gaan vliegen. Helaas door de COVID-19 is de vlucht geannuleerd. Ik heb contact opgenomen met Ryanair en die gaven mij twee opties; geld terugkrijgen of een voucher. Ik heb een verzoek gedaan om mijn geld terug te krijgen en zij gingen hiermee akkoord. Echter vroeg ik een bevestiging naar mijn persoonlijke mail die ik ook heb gebruikt bij cheaptickets.nl, maar hun geven aan dat mijn email onbekend bij hun is. Cheaptickets heeft een inactieve mail gemaakt en gebruikt en ook een andere telefoonnummer. De email is met de domein @t-virax.de. Ik heb meerdere malen met Ryanair gesproken en gevraagd of ze de bevestiging naar mijn eigen mail kunnen sturen, maar zij verwijzen mij steeds terug naar Cheaptickets.
Ik heb Cheaptickets al meerdere malen in de afgelopen twee maanden mailtjes gestuurd om toegang te krijgen tot mail die zij hebben gemaakt of dat zij de mails kunnen doorsturen naar mijn mail dat bekend is bij Cheaptickets, maar tevergeefs. Ik krijg geen antwoord, behalve de automatische mails die worden gestuurd.
Weet iemand hier raad mee?
Ik heb ontzettend veel gezeik met Cheaptickets.nl. Ik heb bij hun een ticket geboekt voor 8 juli voor 10 personen en wij zouden met Ryanair gaan vliegen. Helaas door de COVID-19 is de vlucht geannuleerd. Ik heb contact opgenomen met Ryanair en die gaven mij twee opties; geld terugkrijgen of een voucher. Ik heb een verzoek gedaan om mijn geld terug te krijgen en zij gingen hiermee akkoord. Echter vroeg ik een bevestiging naar mijn persoonlijke mail die ik ook heb gebruikt bij cheaptickets.nl, maar hun geven aan dat mijn email onbekend bij hun is. Cheaptickets heeft een inactieve mail gemaakt en gebruikt en ook een andere telefoonnummer. De email is met de domein @t-virax.de. Ik heb meerdere malen met Ryanair gesproken en gevraagd of ze de bevestiging naar mijn eigen mail kunnen sturen, maar zij verwijzen mij steeds terug naar Cheaptickets.
Ik heb Cheaptickets al meerdere malen in de afgelopen twee maanden mailtjes gestuurd om toegang te krijgen tot mail die zij hebben gemaakt of dat zij de mails kunnen doorsturen naar mijn mail dat bekend is bij Cheaptickets, maar tevergeefs. Ik krijg geen antwoord, behalve de automatische mails die worden gestuurd.
Weet iemand hier raad mee?