Diefstal ophaalservice mediamarkt
Geplaatst: 04 jul 2020 11:23
Ik heb op 9 juni een retour laten ophalen door de transporteur die voor de mediamarkt hun retours ophaalt.
Het pakket is volledig compleet en dichtgeplakt verstuurd en heeft een waarde van 250,-, de mediamarkt geeft nu aan dat een deel van het pakket ontbreekt. Het gaat om een elektronisch apparaat met een oplader, ze geven aan dat alleen de oplader ontvangen is. Waarom zou iemand een product houden zonder oplader waardoor het als het leeg is onbruikbaar is, maargoed. Het product moet ergens tussen het ophaal moment of bij de mediamarkt zelf zijn verdwenen maar het is hun woord tegen dat van mij. Omdat het een transporteur van de mediamarkt zelf was heb ik het ophaal proces niet gefilmd, dit had ik kennelijk wel moeten doen (inhoud tonen + dichtplakken en meegeven) om nu bewijs te hebben. Ik bestel al jaren online maar heb dit nog nooit meegemaakt en de mediamarkt houd voet bij stuk. Is er iemand die eerder met deze situatie e maken heeft gehad en zo ja wat zijn aan te raden stappen? Het gaat mij niet alleen om het geld maar ook vanwege het onrecht en de machteloosheid die ik/je als klant ervaart in zo'n situatie.
Het pakket is volledig compleet en dichtgeplakt verstuurd en heeft een waarde van 250,-, de mediamarkt geeft nu aan dat een deel van het pakket ontbreekt. Het gaat om een elektronisch apparaat met een oplader, ze geven aan dat alleen de oplader ontvangen is. Waarom zou iemand een product houden zonder oplader waardoor het als het leeg is onbruikbaar is, maargoed. Het product moet ergens tussen het ophaal moment of bij de mediamarkt zelf zijn verdwenen maar het is hun woord tegen dat van mij. Omdat het een transporteur van de mediamarkt zelf was heb ik het ophaal proces niet gefilmd, dit had ik kennelijk wel moeten doen (inhoud tonen + dichtplakken en meegeven) om nu bewijs te hebben. Ik bestel al jaren online maar heb dit nog nooit meegemaakt en de mediamarkt houd voet bij stuk. Is er iemand die eerder met deze situatie e maken heeft gehad en zo ja wat zijn aan te raden stappen? Het gaat mij niet alleen om het geld maar ook vanwege het onrecht en de machteloosheid die ik/je als klant ervaart in zo'n situatie.