T-Mobile lost mijn klacht niet op
Geplaatst: 10 jul 2020 12:12
Ik heb op 17 februari een klacht ingediend bij T-mobile over telefonische overlast door mijn ex.
Deze is na onderzoek op 2 maart gegrond verklaard en heeft ze een waarschuwingsbrief gekregen.
Overlast bleef aanhouden hierop op 3 april een nieuwe klacht ingediend.
Deze is toen zoek geraakt bij T-Mobile. Daarna een gesprek gehad met een medewerker van de afdeling Private en Complaints.
Deze heeft toen de klacht opnieuw gegrond verklaard. Nadat me ex was gewaarschuwd dat haar NAW gegevens aan mij gestuurd zouden worden, is er door de broer van haar contact gezocht met T-Mobile. Bij T-Mobile krijg je alleen info als je belt over je eigen nummer zo niet dan kunnen ze je niets vertellen. Hierop heeft de medewerker toch het gesprek gehad met de broer van de pleegster (is politiefunctionaris).
Ik heb op 12 mei een mail gehad met de NAW gegevens alleen waar mijn telefoonnummer moest staan stond het nummer van mijn ex.En er is aanvullend onderzoek gedaan en ik heb alle bewijzen aangeleverd. En met die bewijzen is niets gedaan dat is gewoon door de versnipperaar gegaan. Is niet relevant word er gezegd.
Nu heb ik alles goed uitgezocht aan de hand van gesprekken met T-Mobile. Mijn uitkomst is dat het onderzoek is gemanipuleerd om mijn ex niet strafrechtelijk te laten vervolgen.
Maar de bewijzen zijn dusdanig dat T-Mobile er niets mee doet en het bewijs wat hun mij moeten leveren wordt niet geleverd.
Een rectificatie op de verzonden mail met een typfout.
Heb al contact gehad met consumentenbond en geschillencommissie allebei geven ze hetzelfde advies dat T-Mobile de klacht gegrond heeft verklaard en daar ook naar moet handelen, ofwel mij de gevraagde mail opnieuw te versturen met de rectificatie erin.
En dat wordt permanent geweigerd door T-Mobile.
Ze houden willens en wetens bewijs achter zodat mijn aangifte niet opgepakt kan worden wegens stalking.
Deze is na onderzoek op 2 maart gegrond verklaard en heeft ze een waarschuwingsbrief gekregen.
Overlast bleef aanhouden hierop op 3 april een nieuwe klacht ingediend.
Deze is toen zoek geraakt bij T-Mobile. Daarna een gesprek gehad met een medewerker van de afdeling Private en Complaints.
Deze heeft toen de klacht opnieuw gegrond verklaard. Nadat me ex was gewaarschuwd dat haar NAW gegevens aan mij gestuurd zouden worden, is er door de broer van haar contact gezocht met T-Mobile. Bij T-Mobile krijg je alleen info als je belt over je eigen nummer zo niet dan kunnen ze je niets vertellen. Hierop heeft de medewerker toch het gesprek gehad met de broer van de pleegster (is politiefunctionaris).
Ik heb op 12 mei een mail gehad met de NAW gegevens alleen waar mijn telefoonnummer moest staan stond het nummer van mijn ex.En er is aanvullend onderzoek gedaan en ik heb alle bewijzen aangeleverd. En met die bewijzen is niets gedaan dat is gewoon door de versnipperaar gegaan. Is niet relevant word er gezegd.
Nu heb ik alles goed uitgezocht aan de hand van gesprekken met T-Mobile. Mijn uitkomst is dat het onderzoek is gemanipuleerd om mijn ex niet strafrechtelijk te laten vervolgen.
Maar de bewijzen zijn dusdanig dat T-Mobile er niets mee doet en het bewijs wat hun mij moeten leveren wordt niet geleverd.
Een rectificatie op de verzonden mail met een typfout.
Heb al contact gehad met consumentenbond en geschillencommissie allebei geven ze hetzelfde advies dat T-Mobile de klacht gegrond heeft verklaard en daar ook naar moet handelen, ofwel mij de gevraagde mail opnieuw te versturen met de rectificatie erin.
En dat wordt permanent geweigerd door T-Mobile.
Ze houden willens en wetens bewijs achter zodat mijn aangifte niet opgepakt kan worden wegens stalking.