LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaringen met Schoonmaakborstel.nl?

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
AMSV
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 jul 2020 09:30

Ervaringen met Schoonmaakborstel.nl?

Ongelezen bericht door AMSV »

Ik las een aantal reviews van mensen die aangaven een schoonmaakborstel bij Schoonmaakborstel.nl te hebben besteld, nooit ontvangen, weg €39.95 en diep teleurgesteld. Ik dus ook...helaas. Het verbaast me hierover bij Radar niets terug te vinden want in veel van die reviews werden jullie genoemd.

Nou ja, dan moet ik de eerste maar zijn. Voor mij staat €40,- gelijk aan 8 leuke lapjes die ik had kunnen kopen voor mijn hobby (patchwork&quilten) en ik heb serieus overwogen of ik deze borstel wel zou bestellen....maar ja, de badkamer vraagt erom. Helaas, het wordt op de knieën zitten en keihard poetsen vrees ik. Of een betrouwbaar bedrijf inschakelen en dat kost me nog meer geld. En....welk bedrijf is nog betrouwbaar? De teleurstelling doet meer pijn dat het gat in m'n portemonnee.

nelva
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 apr 2009 13:42

Re: Ervaringen met Schoonmaakborstel.nl?

Ongelezen bericht door nelva »

Zijn er nog meer mensen die de schoonmaakborstel hebben besteld twv 39,95 euro en nog steeds niet hebben ontvangen en met uitstel mailtjes aan het lijntje worden gehouden?

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Ervaringen met Schoonmaakborstel.nl?

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Is dit een schoonmaakborstel die zélf aan de slag gaat?

tampie74
Berichten: 172
Lid geworden op: 23 jan 2009 13:14

Re: Ervaringen met Schoonmaakborstel.nl?

Ongelezen bericht door tampie74 »

Omdat er te weinig informatie gegeven werd door ts. Ben ik op zoek gegaan en kwam hierop uit.
Misschien gaat het om deze borstel en/of site
https://schoonmaakborstel.nl/products/schoonmaakborstel

riddert
Berichten: 2187
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: Ervaringen met Schoonmaakborstel.nl?

Ongelezen bericht door riddert »

Mooie borstel hoor. Komt uit China, even geduld dus.

tampie74
Berichten: 172
Lid geworden op: 23 jan 2009 13:14

Re: Ervaringen met Schoonmaakborstel.nl?

Ongelezen bericht door tampie74 »

Ik heb er geen ervaring mee.
Kijk maar eens op de trustpilot veel klachten.
https://nl.trustpilot.com/review/schoon ... .nl?page=2

Site deugd van geen kant, geen kvk geen adresgegevens, spullen komen uit china.

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Ervaringen met Schoonmaakborstel.nl?

Ongelezen bericht door hebra98 »

AMSV schreef:
13 jul 2020 09:40
Ik las een aantal reviews van mensen die aangaven een schoonmaakborstel bij Schoonmaakborstel.nl te hebben besteld, nooit ontvangen, weg €39.95 en diep teleurgesteld. Ik dus ook...helaas. Het verbaast me hierover bij Radar niets terug te vinden want in veel van die reviews werden jullie genoemd.

Nou ja, dan moet ik de eerste maar zijn. Voor mij staat €40,- gelijk aan 8 leuke lapjes die ik had kunnen kopen voor mijn hobby (patchwork&quilten) en ik heb serieus overwogen of ik deze borstel wel zou bestellen....maar ja, de badkamer vraagt erom. Helaas, het wordt op de knieën zitten en keihard poetsen vrees ik. Of een betrouwbaar bedrijf inschakelen en dat kost me nog meer geld. En....welk bedrijf is nog betrouwbaar? De teleurstelling doet meer pijn dat het gat in m'n portemonnee.
>>
Op Ali aangeboden voor € 22,20 incl verzenden :lol:
En dan krijg je hem wellicht sneller dan op deze site :mrgreen:

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Ervaringen met Schoonmaakborstel.nl?

Ongelezen bericht door hebra98 »

Levertijden op de website staat op 20-30 dagen (met mogelijk 2 weken extra) en ze geven aan dat ze "buitenlandse leveranciers" hebben.
Dus je moet evenveel geduld hebben als je het op Ali besteld.
Bron van het product zal wellicht eenzelfde zijn.

sake1987

Re: Ervaringen met Schoonmaakborstel.nl?

Ongelezen bericht door sake1987 »

AMSV schreef:
13 jul 2020 09:40
Ik las een aantal reviews van mensen die aangaven een schoonmaakborstel bij Schoonmaakborstel.nl te hebben besteld, nooit ontvangen, weg €39.95 en diep teleurgesteld. Ik dus ook...helaas. Het verbaast me hierover bij Radar niets terug te vinden want in veel van die reviews werden jullie genoemd.

Nou ja, dan moet ik de eerste maar zijn. Voor mij staat €40,- gelijk aan 8 leuke lapjes die ik had kunnen kopen voor mijn hobby (patchwork&quilten) en ik heb serieus overwogen of ik deze borstel wel zou bestellen....maar ja, de badkamer vraagt erom. Helaas, het wordt op de knieën zitten en keihard poetsen vrees ik. Of een betrouwbaar bedrijf inschakelen en dat kost me nog meer geld. En....welk bedrijf is nog betrouwbaar? De teleurstelling doet meer pijn dat het gat in m'n portemonnee.
Voer eens dropshipper in op Google.

sake1987

Re: Ervaringen met Schoonmaakborstel.nl?

Ongelezen bericht door sake1987 »

2 topics over 1 borstel en waarschijnlijk aangeprezen op Facebook met heel veel korting. Rechtstreeks bij AliExpress de helft goedkoper en met AliExpress bescherming

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Ervaringen met Schoonmaakborstel.nl?

Ongelezen bericht door hebra98 »

Het is wel generaliseren, wat hier behoorlijk veel gebeurt, om te denken dat dropshipping ALTIJD slecht is.
Op de juiste manier uitgevoerd, is het een goede manier om, als klein(er) bedrijf meer te kunnen aanbieden / verkopen dan je zelf als voorraad kunt hebben. Zeker als je gewoon aangeeft waar je goederen vandaan komen. En verkoper mag gerust een (kleine) marge hebben voor de dienstverlening.
Alleen de meeste zijn tegenwoordig "vanuit chinese dropshippers", wat sowieso problemen geeft met retour zenden van artikelen (erg prijzig) en verkopers willen ook nog exorbitante winsten maken.
De winst moet eigenlijk tussen jou en de dropshipper zitten. Dan controleert een klant de prijs en ziet het elders voor een redelijk vergelijkbare prijs. Niet 2 keer zo duur. Dus je winst is de korting / commissie die je van je verzender ontvangt.
Natuurlijk is je winst dan lager, maar voelen klanten zich niet bedrogen / opgelicht. Maar je hebt er zelf niet heel veel werk aan, want je legt alleen het contact tussen koper en verkoper en moet wel als bemiddelaar optreden en goed uitzoeken of de verkoper ook echt betrouwbaar is..
Want het is jouw reputatie, men heeft het wel bij jouw bedrijf(je) gekocht.

witte angora
Berichten: 32044
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Ervaringen met Schoonmaakborstel.nl?

Ongelezen bericht door witte angora »

Inderdaad. Twee nagenoeg identieke topics over een veel te dure schoonmaakborstel, gestart door 2 verschillende accounts met ongeveer een uur ertussen. Terwijl niemand, maar dan ook niemand, er ooit van gehoord heeft.

Ik krijg, gezien de OP van het andere topic, toch een beetje een déjà vu gevoel. Maar dat mag natuurlijk niet gezegd worden.

NeoDutchio
Berichten: 12664
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Ervaringen met Schoonmaakborstel.nl?

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Contact via een formulier, nergens naw gegevens van de ondernemer te vinden, laat staan een KVK nummer, herroepingsrecht wordt niet over gesproken, levering kan tot 30 werkdagen duren (dus gewoon 6 weken) en lovende klantbeoordelingen die nergens te zien zijn.

Waarom daar dan bestellen? Ik blijf het zeggen, iemand die zo blind ergens gaat bestellen moet zelf de verantwoordelijkheid nemen.

U verbaasd zich dat er bij Radar niets te vinden is hierover. Hebt u enig idee hoeveel topics van dropshippers er al geweest zijn dit jaar? Nee? Ik hier ook niet. Bij de collega’s van Kassa heb ik de teller wel bijgehouden, 83 op precies te zijn. Verschillende bedrijven met allemaal dezelfde inhoud. EnIs dit nieuw? Nee hoor. Een paar jaar geleden waren het de malafide Chinese webshops waar massaal merkkleding besteld werd, nu zijn net de dropshippers. Met alle hulp en tips van toen wordt nu nog steeds niets gedaan. Zonde van alle zendtijd, fora en andere media.

NeoDutchio
Berichten: 12664
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Ervaringen met Schoonmaakborstel.nl?

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Zo te merken wel. Maar geen nood, u kunt gewoon contact opnemen met de verkoper en alles zal opgelost worden. O nee, er zijn geen gegeven bekend van de verkoper. Hoe kunt u daar dan bestellen?

Qint
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jul 2020 12:23

Re: Ervaringen met Schoonmaakborstel.nl?

Ongelezen bericht door Qint »

Ook ik ben er ingetrapt helaas.
Wordt aan het lijntje gehouden. Nu 8 weken na bestelling op 15 mei nog niks.

sake1987

Re: Ervaringen met Schoonmaakborstel.nl?

Ongelezen bericht door sake1987 »

Qint schreef:
14 jul 2020 12:28
Ook ik ben er ingetrapt helaas.
Wordt aan het lijntje gehouden. Nu 8 weken na bestelling op 15 mei nog niks.
En als u hem nu rechtstreeks bij Ali had gekocht, had u het dispuut ingevuld en uw geld al terug gehad.

corrie.van-der-poel
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 jul 2020 22:11

Re: Ervaringen met Schoonmaakborstel.nl?

Ongelezen bericht door corrie.van-der-poel »

Ik heb op 25 meide bestelling geplaatst én betaald. Via SMS een track en trace ontvangen, nog steeds niet binnen. Al een aantal mailtjes gestuurd, wordt aan het lijntje gehouden. Eerst moest ik tot 15 juli wachten omdat het ivm corona mogelijk vertraging had opgelopen. Op 15 juli weer een mail gestuurd, ontving ik een mail terug met het verzoek nog te wachten tot 26 juli. Daarna zouden ze eventueel een nieuwe bestellen of het geld terugstorten.... Ik heb er, na het lezen van deze berichten, geen vertrouwen meer in, eerlijk gezegd....

Thyrsa
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 jul 2020 15:51

Re: Ervaringen met Schoonmaakborstel.nl?

Ongelezen bericht door Thyrsa »

Bestelling geplaatst op 21 mei en na 8 minuten meteen een mail gestuurd dat ik afzie van de aankoop. Er werd geadverteerd met directe verzending en bij de bevestigingsmail stond de tekst 20-25 dagen in verband met groot succes. Waarop dus direct een mail met daarin mijn annulering. 24 uur later reactie dat dit niet meer mogelijk was, omdat ze de bestelling al ‘verwerkt en verzonden was’. Ik mailde dus direct terug dat ik het pakket niet zou accepteren wanneer dit bij mij aan zou komen, zodat het dan direct naar hun teruggestuurd zou worden. (Ik had ondertussen al in de gaten dat zij inkochten via AliExpress en verkochten met flinke marge en wanneer ik het pakket dus zou weigeren het ook niet bij hun terug zou komen). Dit werd met niet zoveel woorden bevestigd in de mail die zij bijna direct stuurden. Maar in de voorwaarden die zij hadden opgesteld op hun website stond dat bij retourneren de verzendkosten voor de koper waren en dit pikte ik niet, want dit is tenslotte een fout van hun kant. Inmiddels staat de track and trace al sinds 23 juni stil bij ‘arrival at processingcentre’ en zijn we ver voorbij de 20-30 werkdagen. Ik heb vandaag weer een mail gestuurd dat ik mijn geld terug wil en anders dat ik aangifte ga doen. Meteen reactie waarin staat dat wanneer er 1 augustus nog geen pakketje is, dat ze een onderzoek gaan instellen en wanneer blijkt dat het pakketje weg is dat ik mijn geld terug kan krijgen of een nieuw pakketje kan krijgen (wat denk je zelf?)

sylvesterb
Berichten: 5052
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Ervaringen met Schoonmaakborstel.nl?

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Thyrsa schreef:
22 jul 2020 15:53
Maar in de voorwaarden die zij hadden opgesteld op hun website stond dat bij retourneren de verzendkosten voor de koper waren en dit pikte ik niet, want dit is tenslotte een fout van hun kant. Inmiddels staat de track and trace al sinds 23 juni stil bij ‘arrival at processingcentre’ en zijn we ver voorbij de 20-30 werkdagen. Ik heb vandaag weer een mail gestuurd dat ik mijn geld terug wil en anders dat ik aangifte ga doen. Meteen reactie waarin staat dat wanneer er 1 augustus nog geen pakketje is, dat ze een onderzoek gaan instellen en wanneer blijkt dat het pakketje weg is dat ik mijn geld terug kan krijgen of een nieuw pakketje kan krijgen (wat denk je zelf?)
Aangifte van wat? Er is niets strafbaars gebeurd. U besteld iets en gaat dan direct annuleren terwijl hun al hebben verzonden. Zinloos om aangifte te doen. En retourneren is gewoon voor uw rekening dit mag namelijk gewoon. Ik zou het gewoon als leergeld zien.

Het pakket komt echt wel aan alleen het duurt erg lang.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Ervaringen met Schoonmaakborstel.nl?

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Waarom heeft nog niemand dit gemeld bij onze Moderatoren?

Die verwijderen met een grote bezem deze zooi moeiteloos.
Eerst bestellen en dan klagen over een dubieuze Drop Winkel.....

Daar is geen borstel maar bezem doorheen halen het beste wat we kunnen doen.

Gesloten