Praxis klantenservice schiet tekort
Geplaatst: 13 jul 2020 20:51
We hebben bij de Praxis online een tuinhuisje gekocht voor 1450 euro. De levertijd zou 4 weken zijn en we zouden 1 week voor levering gebeld worden zodat we het oude tuinhuisje konden afbreken. Helaas stonden ze na 1,5 week voor de deur met het tuinhuisje en omdat we geen plek hadden in de achtertuin hebben ze het op de parkeerplaats achter ons huis neergezet. Tijdens het opbouwen van het nieuwe tuinhuisje kwamen we erachter dat 1 van de 4 beslagen van de deuren niet goed was dus naar de Praxis in Zaandam gereden. Om vervolgens te horen te krijgen: ja maar dat is online besteld, daar kunnen we niets aan doen en we hebben het hier niet liggen, we kunnen u niet helpen...klacht ingediend via internet en dan kom je uit bij klacht.nl om vervolgens zonder opgave van reden de volgende dag een mail te krijgen dat de klacht niet in behandeling wordt genomen. We zouden graag met spoed het nieuwe beslag ontvangen aangezien we het tuinhuisje nu niet af kunnen maken. Daarbij hoef ik niet aan te geven dat we absoluut niet blij zijn hoe er met ons als klant wordt omgegaan
Antwoord Praxis na 3 weken:
Geachte Meneer/Mevrouw
wederom terugkoppeling leverancier ontvangen.
U dient dit zelf te melden bij leverancier
zie onderstaand
wij vragen om ons online-formulier in te vullen
Onderdelen:
www.solid.eu/sav - [email protected] – +32(0)56 46 16 16 Alle aanvragen m.b.t. onze dienst na verkoop dienen via mail naar [email protected] of via het online formulier op www.solid.eu/sav te gebeuren.
Reparatie: www.solid.eu/sav - [email protected] – +32(0)56 46 16 16 Alle aanvragen m.b.t. onze dienst na verkoop dienen via mail naar [email protected] of via het online formulier op www.solid.eu/sav te gebeuren.
Klachten afhandeling: www.solid.eu/sav - [email protected] – +32(0)56 46 16 16 Alle aanvragen m.b.t. onze dienst na verkoop dienen via mail naar [email protected] of via het online formulier op www.solid.eu/sav te gebeuren.
Ik verzoek u op deze manier het kenbaar te maken
vriendelijke groet
Joke
Antwoord Praxis na 3 weken:
Geachte Meneer/Mevrouw
wederom terugkoppeling leverancier ontvangen.
U dient dit zelf te melden bij leverancier
zie onderstaand
wij vragen om ons online-formulier in te vullen
Onderdelen:
www.solid.eu/sav - [email protected] – +32(0)56 46 16 16 Alle aanvragen m.b.t. onze dienst na verkoop dienen via mail naar [email protected] of via het online formulier op www.solid.eu/sav te gebeuren.
Reparatie: www.solid.eu/sav - [email protected] – +32(0)56 46 16 16 Alle aanvragen m.b.t. onze dienst na verkoop dienen via mail naar [email protected] of via het online formulier op www.solid.eu/sav te gebeuren.
Klachten afhandeling: www.solid.eu/sav - [email protected] – +32(0)56 46 16 16 Alle aanvragen m.b.t. onze dienst na verkoop dienen via mail naar [email protected] of via het online formulier op www.solid.eu/sav te gebeuren.
Ik verzoek u op deze manier het kenbaar te maken
vriendelijke groet
Joke