Pagina 1 van 1

Praxis klantenservice schiet tekort

Geplaatst: 13 jul 2020 20:51
door Svdbrugge
We hebben bij de Praxis online een tuinhuisje gekocht voor 1450 euro. De levertijd zou 4 weken zijn en we zouden 1 week voor levering gebeld worden zodat we het oude tuinhuisje konden afbreken. Helaas stonden ze na 1,5 week voor de deur met het tuinhuisje en omdat we geen plek hadden in de achtertuin hebben ze het op de parkeerplaats achter ons huis neergezet. Tijdens het opbouwen van het nieuwe tuinhuisje kwamen we erachter dat 1 van de 4 beslagen van de deuren niet goed was dus naar de Praxis in Zaandam gereden. Om vervolgens te horen te krijgen: ja maar dat is online besteld, daar kunnen we niets aan doen en we hebben het hier niet liggen, we kunnen u niet helpen...klacht ingediend via internet en dan kom je uit bij klacht.nl om vervolgens zonder opgave van reden de volgende dag een mail te krijgen dat de klacht niet in behandeling wordt genomen. We zouden graag met spoed het nieuwe beslag ontvangen aangezien we het tuinhuisje nu niet af kunnen maken. Daarbij hoef ik niet aan te geven dat we absoluut niet blij zijn hoe er met ons als klant wordt omgegaan

Antwoord Praxis na 3 weken:
Geachte Meneer/Mevrouw

wederom terugkoppeling leverancier ontvangen.

U dient dit zelf te melden bij leverancier
zie onderstaand
wij vragen om ons online-formulier in te vullen
Onderdelen:
www.solid.eu/sav - [email protected] – +32(0)56 46 16 16 Alle aanvragen m.b.t. onze dienst na verkoop dienen via mail naar [email protected] of via het online formulier op www.solid.eu/sav te gebeuren.
Reparatie: www.solid.eu/sav - [email protected] – +32(0)56 46 16 16 Alle aanvragen m.b.t. onze dienst na verkoop dienen via mail naar [email protected] of via het online formulier op www.solid.eu/sav te gebeuren.
Klachten afhandeling: www.solid.eu/sav - [email protected] – +32(0)56 46 16 16 Alle aanvragen m.b.t. onze dienst na verkoop dienen via mail naar [email protected] of via het online formulier op www.solid.eu/sav te gebeuren.

Ik verzoek u op deze manier het kenbaar te maken

vriendelijke groet
Joke

Re: Praxis klantenservice schiet tekort

Geplaatst: 14 jul 2020 15:35
door riddert
Als ik het goed begrijp kun je rechtstreeks van de leverancier dus nieuw beslag krijgen?

Re: Praxis klantenservice schiet tekort

Geplaatst: 14 jul 2020 15:59
door NeoDutchio
Een filiaal van Praxis is iets anders dan de webshop. Natuurlijk hebben ze in een shop niet alles liggen en ze kunnen al helemaal niet in het systeem van de webshop kijken.
U kunt gewoon een mail sturen naar Praxis, waarom zou u bij klacht.nl uitkomen?

Wat ik lees is dat Praxis enorm snel is met leveren en dat u contact kan opnemen met de leverancier die u dan de juiste onderdelen kan leveren. Dat lijkt mij een stuk sneller gaan dan op andere plekken te gaan zoeken en klagen.

Re: Praxis klantenservice schiet tekort

Geplaatst: 14 jul 2020 17:32
door omega19
Dit is principieel onjuist van Praxis. Zij hebben het huisje verkocht en zij dienen service te verlenen.
Met de leverancier van Praxis heb je niks te maken.

Ik zou ook in die trand reageren naar Praxis om te voorkomen dat je straks tussen de wal en het schip komt

Re: Praxis klantenservice schiet tekort

Geplaatst: 14 jul 2020 17:45
door juliomariner
Tuurlijk is uw antwoord het correcte antwoord Omega echter als TS het beslag snel wil hebben zou ik me toch eerst melden bij de leverancier. Mochten deze niet mee willen werken terug naar Praxis.