Vlucht Seoul met alitalia geboekt via Lastminute.com / Bravofly
Geplaatst: 16 jul 2020 16:35
Op 14 februari, besloten we om naar de OS in Tokio te gaan. We hadden een vlucht Amsterdam - Seoul geboekt. En met Jeju air doorvliegen naar Tokio. De laatste vlucht is gaat om een paar tietjes. En moet ik met mijn Aziatische vrienden regelen en wellicht gaat het door, maar is niet interessant.
De vlucht naar Seoul heeft nog wel wat kosten met zich meegebracht en deze gaat niet door. Dat is al vanaf 1 juli 2020 bekend. Uiteraard probeer je op verschillende manieren aan contacten en nummers te komen. Tot op heden is dit mij niet gelukt bij de aanbieder LASTMINUTE.com en Bravofly.com. Hetgeen hetzelfde bedrijf is. Ik heb geprobeerd te bellen. Alleen automatische vooraf gesproken antwoorden. Contact via mail. Een standaard antwoord, maakt niet uit welke vraag je stelt. Het dan maar via Facebook proberen. Ook hier hebben ze voorgepromeerd antwoord. Op trustpilot zoek je naar ervaringen van mensen. De laatste maanden heeft iedereen hetzelfde ondervonden. NIET TE BEREIKEN, OP GEEN 1 MANIER! https://www.trustpilot.com/review/www.b ... nguages=en https://uk.trustpilot.com/review/www.lastminute.com . In het verleden meerdere keren bij geboekt. Nooit geen klachten, maar door covid-19 onbereikbaar. Iemand tips hoe ik voor een refund of voucher in aanmerking kom? Deze link werkt ook niet. Ik heb mijn booking id ingevuld. En zegt dat hij het niet herkent. https://lastminute.eclaims.europ-assist ... ter-policy
Voor de zekerheid heb ik Alitalia gebeld en zoals verwacht, werd ik verwezen naar lastminute.com . Dus ik hoop dat iemand het gouden ei voor mij heeft. En ik snap heel goed dat ze het druk hebben, maar in Maart had ik 3 tickets voor Kazachstan geboekt rechstreeks met Lufthansa. Inmiddels heb ik ze 3 gebeld en gelijk te pakken gekregen. Het betreft hier om een refund. Tot op heden nog niet ontvangen, maar de laatste x dat ik ze heb gesproken en een bevestiging op mail is dat ze iedereen gaan refunden voor 1 september 2020. Hoop dat het gebeurt, maar het gevoel is veel beter, dan dat je niemand bereikt zoals bij Lastminute.com / Bravofly.com!
https://lastminute.eclaims.europ-assist ... ter-policy
De vlucht naar Seoul heeft nog wel wat kosten met zich meegebracht en deze gaat niet door. Dat is al vanaf 1 juli 2020 bekend. Uiteraard probeer je op verschillende manieren aan contacten en nummers te komen. Tot op heden is dit mij niet gelukt bij de aanbieder LASTMINUTE.com en Bravofly.com. Hetgeen hetzelfde bedrijf is. Ik heb geprobeerd te bellen. Alleen automatische vooraf gesproken antwoorden. Contact via mail. Een standaard antwoord, maakt niet uit welke vraag je stelt. Het dan maar via Facebook proberen. Ook hier hebben ze voorgepromeerd antwoord. Op trustpilot zoek je naar ervaringen van mensen. De laatste maanden heeft iedereen hetzelfde ondervonden. NIET TE BEREIKEN, OP GEEN 1 MANIER! https://www.trustpilot.com/review/www.b ... nguages=en https://uk.trustpilot.com/review/www.lastminute.com . In het verleden meerdere keren bij geboekt. Nooit geen klachten, maar door covid-19 onbereikbaar. Iemand tips hoe ik voor een refund of voucher in aanmerking kom? Deze link werkt ook niet. Ik heb mijn booking id ingevuld. En zegt dat hij het niet herkent. https://lastminute.eclaims.europ-assist ... ter-policy
Voor de zekerheid heb ik Alitalia gebeld en zoals verwacht, werd ik verwezen naar lastminute.com . Dus ik hoop dat iemand het gouden ei voor mij heeft. En ik snap heel goed dat ze het druk hebben, maar in Maart had ik 3 tickets voor Kazachstan geboekt rechstreeks met Lufthansa. Inmiddels heb ik ze 3 gebeld en gelijk te pakken gekregen. Het betreft hier om een refund. Tot op heden nog niet ontvangen, maar de laatste x dat ik ze heb gesproken en een bevestiging op mail is dat ze iedereen gaan refunden voor 1 september 2020. Hoop dat het gebeurt, maar het gevoel is veel beter, dan dat je niemand bereikt zoals bij Lastminute.com / Bravofly.com!
https://lastminute.eclaims.europ-assist ... ter-policy