Online.NL houd zich niet aan de afspraken omtrent internet snelheid
Geplaatst: 17 jul 2020 18:05
Per 1 juli 2020 zou mijn contract worden verlengd bij Online.NL wat betreft een internet abonnement. Nu heb ik dus een mooie prijs afspraak kunnen maken per maand om te blijven. Echter zou ik volgens het contract 100mbit moeten krijgen terwijl dit door een technische storing helaas 50mbit blijft. Heb sinds 5 juli zowel contact gehad per mail als telefonisch, maar volgens de medewerkers zetten ze het ieder keer door naar de technische dienst, maar nog steeds niets geleverd!
Ook heb ik bij de eerste factuur deze maand alsnog teveel moeten betalen en spreekt men van corrigeren terwijl er niets gedaan word. Online.NL communiceert zeer slecht en ik vraag mijn af of ze wel echt een technische dienst hebben? Wat kan kan ik aan deze praktijken doen? want overstappen ga ik volgende maand zeer zeker, indien geen gehoor!
Ook heb ik bij de eerste factuur deze maand alsnog teveel moeten betalen en spreekt men van corrigeren terwijl er niets gedaan word. Online.NL communiceert zeer slecht en ik vraag mijn af of ze wel echt een technische dienst hebben? Wat kan kan ik aan deze praktijken doen? want overstappen ga ik volgende maand zeer zeker, indien geen gehoor!