Pagina 1 van 1
Reis plannen op de website van NS onmogelijk.
Geplaatst: 19 jul 2020 12:12
door Ridder777
Goede morgen beste mensen van het forum.
Ik ben al een maand bezig om een reis te plannen via de website van de NS.
Ik wil dinsdag rond 1230 uur van Schiedam Centrum naar Amsterdam Zuid.
Wat ik ook probeer p die website ik krijg alleen ''Geen advies gevonden''
Als ik de website 9292Ov.nl gebruik krijg ik wel wat te zien.
Hoe kan dat nou ?
Ik vind het erg slecht of doe ik iets verkeerd?
Op zich is het geen vreemde rit ik heb hem vaker gemaakt en nooit problemen met planning van de NS op de website.
Re: Reis plannen op de website van NS onmogelijk.
Geplaatst: 19 jul 2020 12:20
door Techneut71
Bij mij werkt het gewoon, ook met de door jou opgegeven stations.
Re: Reis plannen op de website van NS onmogelijk.
Geplaatst: 19 jul 2020 12:24
door D34M0N
Cookies verwijderen.
Re: Reis plannen op de website van NS onmogelijk.
Geplaatst: 19 jul 2020 12:27
door Ridder777
Ik heb gebeld met de NS.
Ze krijgen op de website de zelfde melding als ik!!!
Maar op de telefoon met de app krijgen ze de juiste info!
Re: Reis plannen op de website van NS onmogelijk.
Geplaatst: 19 jul 2020 12:28
door Lowieze
Re: Reis plannen op de website van NS onmogelijk.
Geplaatst: 19 jul 2020 12:30
door ZeerPrivé
Re: Reis plannen op de website van NS onmogelijk.
Geplaatst: 19 jul 2020 12:33
door witte angora
Ridder777 schreef: ↑19 jul 2020 12:12
Hoe kan dat nou ?
Hoe dat kan weet ik ook niet. Ik was van de week wat dingen aan het uitproberen, en dan ging het ook niet altijd goed. En dan ging het toch echt om 'gewone' ritten. Wat je kunt doen, als je ergens moet overstappen, is de reis 'opsplitsen', dus twee trajecten invoeren. Dan lukt het meestal wel.
Misschien dat de site hier en daar nog aangepast moet worden van de Coronadienstregeling naar de 'gewone' dienstregeling. Dat zou een verklaring kunnen zijn.
Re: Reis plannen op de website van NS onmogelijk.
Geplaatst: 19 jul 2020 12:40
door Lowieze
witte angora schreef: ↑19 jul 2020 12:33
Misschien dat de site hier en daar nog aangepast moet worden van de Coronadienstregeling naar de 'gewone' dienstregeling. Dat zou een verklaring kunnen zijn.
Nee, dat klopt niet. Dan zou iedereen die de planner gebruikt hier last van hebben.
Re: Reis plannen op de website van NS onmogelijk.
Geplaatst: 19 jul 2020 12:57
door Ridder777
De klantenservice heeft de reis aan mij telefonisch doorgegeven.
Wat mij betreft mag deze draad gesloten worden.
Re: Reis plannen op de website van NS onmogelijk.
Geplaatst: 19 jul 2020 13:06
door Lowieze
Ridder777 schreef: ↑19 jul 2020 12:57
De klantenservice heeft de reis aan mij telefonisch doorgegeven.
Wat mij betreft mag deze draad gesloten worden.
U had hem eigenlijk niet eens hoeven openen.
Re: Reis plannen op de website van NS onmogelijk.
Geplaatst: 19 jul 2020 13:23
door ZeerPrivé
Ridder777 schreef: ↑19 jul 2020 12:57
De klantenservice heeft de reis aan mij telefonisch doorgegeven.
Had dat dan meteen in je OP gezet, had ik er geen tijd aan besteed.
Re: Reis plannen op de website van NS onmogelijk.
Geplaatst: 19 jul 2020 16:35
door Erthanax
Niet meteen gaan mopperen, lieve mensen van het forum. Tussen 12.12 en 12.27 kan veel gebeuren. Bv een telefoontje naar NS. Fijn dat het voor Ridder777 is opgelost, toch? En heel merkwaardig dat sommige gebruikers er wel last van hebben en andere niet.
Re: Reis plannen op de website van NS onmogelijk.
Geplaatst: 19 jul 2020 16:57
door moederslink
De site van NS is wat anders dan de site van 9292 planner.
Gewoon voortaan 9292 gebruiken.
Zie link van Zeer Privé en Lowieze , deze werkt prima.