Pagina 1 van 1

Treinreiswinkel moeilijk te bereiken

Geplaatst: 20 jul 2020 10:28
door NCSlooter
In mei zouden we naar Praag fietsen maar de grenzen waren dicht. De vakantie is dus fietsen in Nederland geworden.
Gelijk contact gezocht met Treinreiswinkel. We konden omboeken en wellicht was er nog een coulance regeling begin juli. We hebben t even afgewacht.
Nu gaan we een lang weekend naar Berlijn. Daar zouden we de kaartjes wellicht voor kunnen gebruiken op de terugreis. Ware het niet dat er telefonisch niet te spreken is met de medewerkers en via e-mail wordt er ook NIET gereageerd.
Heeft iemand een tip?

Re: Treinreiswinkel moeilijk te bereiken

Geplaatst: 20 jul 2020 10:36
door Komkommertijd
Ze waren vanaf 19 maart gesloten en hebben blijkbaar een enorme achterstand wat geregeld moet worden.
Tel 071 5161252 zal ook wel overbelast zijn.

Zowel Leiden als Amsterdam een kantoor maar denk dat er een enorme terug boek en geld terug vragers file is gekomen.
Denk dat een E mail met al Uw gegevens en duidelijke korte vraag eerder beantwoord zal worden dan lang verhaal...

Re: Treinreiswinkel moeilijk te bereiken

Geplaatst: 01 aug 2020 14:48
door NCSlooter
Tot nu alleen antwoord via mail ( na vele mailtjes) dat alles via de website wordt geregeld. Het woord Omboeken kent de zoekmachine niet eens .
Het is erg onbeleefd dat ze niet eens een fatsoenlijk telefoontje terug doen.
Ik hoopte dat Radar iets kon betekenen.

Re: Treinreiswinkel moeilijk te bereiken

Geplaatst: 01 aug 2020 14:57
door Komkommertijd
Radar kan niets doen.....

Vele reis aanbieders annuleren zoveel, en deze tussenpersoon die alleen op provisie dingen verkocht kan ook weinig.
Als meer dan 70% geannuleerd is voor hun ook veel werk en nauwelijks nog boekende klanten helaas.

Re: Treinreiswinkel moeilijk te bereiken

Geplaatst: 01 aug 2020 19:15
door tttlocke
U had dus een treinticket Praag-Nederland geboekt?
Ik neem aan dat dat een ticket betreft voor een specifieke datum en tijd. Een specifieke trein dus.

Het is mij niet duidelijk welk 'omboekaanbod' de Treinreiswinkel u precies gedaan heeft.
Wat bedoelt u precies met 'we konden omboeken' en waarom heeft u van dat aanbod geen gebruik gemaakt?

Heeft uw trein wel gewoon gereden?

Dit is overigens het forum van Radar, en het plaatsen van een bericht hier, hoewel soms leidend tot nuttige reacties, is niet de manier om in contact te komen met de redactie van het TV-programma Radar.