LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ontevreden over zwemles/systeem

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
lindabogert

Ontevreden over zwemles/systeem

Ongelezen bericht door lindabogert »

Wat te doen, graag advies:

Het zwemsysteem wat wordt aangehouden is niet betrouwbaar. Er wordt geen controle op uitgevoerd. Er is geen mogelijkheid tot communicatie met zwemleraar. Enige vorm van communicatie welke mogelijk is, is een email met de verenging welke niet behandeld word. Ook een klacht indienen wordt dus niet behandeld.
Mijn kind zijn zelf vertrouwen daalt iedere les en hij krijgt er zelfs watervrees van en zwemangst.
Terwijl ik mijn kinderen op les gedaan heb omdat ze zo zeker van hun zelf waren, en geen angst voor water.....

Ik wil dat mijn kind de les krijgt waar inmiddels al veel voor betaald is, en anders eis ik minimaal de helft van het lesgeld terug en stop ik per direct

Alvast hartelijk dank!

DeZevendeHenk

Re: Ontevreden over zwemles/systeem

Ongelezen bericht door DeZevendeHenk »

Wie belet u in gesprek te gaan met de zwemschool en uw grieven daar neer te leggen? Hier gaat niemand dat voor u oplossen.

lindabogert

Ongelezen bericht door lindabogert »

Dank voor je antwoord:
De zwemleraar verdwijnt iedere keer, het is onmogelijk om hem te spreken, de zwemvereniging zelf heeft een email adres, maar beantwoord de vraag niet, en er gebeurt ook niets met de vraag/verzoeken/uiteindelijk klacht

mahadma

Ongelezen bericht door mahadma »

Wat ik mij afvraag is hoe u de vraag/vragen stelt. De toon geeft de muziek aan. Als u het op een normale correcte manier vraagt, zult u redelijkerwijze een antwoord moeten kunnen krijgen. Ik geloof er niet zoveel van dat de zwemleraar "zomaar" wegloopt als u wat wilt vragen. Ik lees wel uit uw bewoording dat u een soort van resoluut overkomt.

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink »

lindabogert schreef:
23 jul 2020 22:48
Wat te doen, graag advies:
Het zwemsysteem wat wordt aangehouden is niet betrouwbaar. Er wordt geen controle op uitgevoerd.
Wat is er dan mis met het zwemsysteem? Kunt u aangeven wat er dan mis is ?
Waarom is er geen gesprek mogelijk met die leraar? Loopt ie weg omdat er weer een volgende groep wacht en hij dus geen tijd heeft? Waarom niet op een ander moment een afspraak met hem maken?
Het is nooit de bedoeling dat kinderen angstig worden natuurlijk, dus ik ben erg benieuwd!

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

Als het gekozen systeem na uw eerste selectie, toch niet matcht met uw wensen, of die van uw kinderen, dan staat het u vrij om de kinderen te leren zwemmen bij een andere zwemschool. Bedenk wel, een school is geen democratie, dus de kinderen (of ouders van kinderen) bepalen niet het dagelijkse reilen en zeilen, zo ook niet op een zwemschool. In dit geval moeten kinderen door een aantal enge grenzen heen, zoals (lang) onder water etc, dus dat zal soms wel huilen zijn. Een goede instructeur zal dit, waar nodig, iets forceren, want anders klooien kinderen maar wat aan, in plaats van echt goed te leren zwemmen. Niet dat ze zoals vroegah je gewoon het zwembad in duwden als je stond te miepen, en je alleen met zo'n metalen haak wat hielpen, als je al minimaal drie keer kopje onder was gegaan, maar af en toe even een grensje over duwen, zal nodig zijn. Daarvoor zijn die mensen ook opgeleid, maar dat kan als beschermende ouder soms niet leuk zijn om naar te kijken.

Wat betreft het verdwijnen, als u de zwemleraar midden in het zwembad aan wilt spreken, is de kans groot dat die andere (les) verplichtingen hebben, nog los van de huidige corona perikelen. Ook zijn dit niet echt gesprekken die je met veel (jonge) toeschouwertjes zou moeten willen voeren. Zoals al geopperd, u kunt altijd een apart gesprek aanvragen, en als dat geweigerd wordt, uw conclusies trekken.

Charly1990

Ongelezen bericht door Charly1990 »

Een vraag tussendoor: je bent niet tevreden. Wat let je om naar een andere zwemschool te gaan?

Zwemscholen waar veel mensen ontevreden over zijn bestaan alleen omdat ze nog steeds genoeg klanten hebben.

yvonnelap

Ongelezen bericht door yvonnelap »

Ik heb ook het eea meegemaakt en hiervan geleerd dat zwemscholen aamgesloten bij het nrz platform de meest betrouwbare zijn. Dan kun je ook nrz bellen met klachten. In uw geval is kennelijk vooruitbetaald en zou ik met het platform bellen. Bij mij is consuwijzer een goede hulp gebleken en daar vooral melden. Tot slot heb je rechtsbijstand nog.....

Gesloten