Pagina 1 van 2

Organisatie Dyson (landelijk NL) NIET bereikbaar

Geplaatst: 27 jul 2020 09:23
door AndrMari
De organisatie Dyson moeten wij collectief boycotten en per direct GEEN producten meer van dit merk aanschaffen.
De reden voor mijn noodkreet is dat dit bedrijf de arrogantie heeft, om na aanschaf van een Dyson product, onbereikbaar is en op geen enkele mail reactie geeft. Te triest voor woorden dat dit in deze tijd, bij zo'n gerenomeerd bedrijf, nog mogelijk is dat wij (lees veel nederlanders met mij) ons zo laten oplichten.

Gezien de hoeveelheid negatieve reviews op het internet is het toch wel tijd dat een of andere media programma hier bovenop duikt en de organisatie Dyson toch eens goed aan de tand voelt.

Re: Organisatie Dyson (landelijk NL) NIET bereikbaar

Geplaatst: 27 jul 2020 18:18
door NeoDutchio
Boycotten, arrogantie, oplichting. Wat een hoop woorden. En dat alleen maar omdat u ze niet aan de telefoon krijgt? Het is vakantietijd en Corona, alles gaat een beetje langer duren op het moment.
Ook is er over elk bedrijf wel klachten te vinden. Moet daar allemaal zendtijd aan verspeeld worden?

Re: Organisatie Dyson (landelijk NL) NIET bereikbaar

Geplaatst: 27 jul 2020 18:23
door sake1987
Heb verschillende producten van Dyson en al een paar reparaties laten uitvoeren.
Altijd correct vriendelijk en goed bereikbaar.
Dus her ken mij niet in uw verhaal.

Re: Organisatie Dyson (landelijk NL) NIET bereikbaar

Geplaatst: 27 jul 2020 18:45
door omega19
Er is best wat aan de hand met Dyson. Op trustpilot is 79% van de reviews zeer slecht. Ik heb nog niet eerder zo een slechte score gezien.

Re: Organisatie Dyson (landelijk NL) NIET bereikbaar

Geplaatst: 27 jul 2020 18:51
door DeZevendeHenk
Rechtstreeks bij Dyson gekocht? Anders snap ik het namelijk niet.

Re: Organisatie Dyson (landelijk NL) NIET bereikbaar

Geplaatst: 27 jul 2020 18:58
door Theotrucker
Service gaat toch via de verkoper?

Re: Organisatie Dyson (landelijk NL) NIET bereikbaar

Geplaatst: 27 jul 2020 19:19
door sake1987
Theotrucker schreef:
27 jul 2020 18:58
Service gaat toch via de verkoper?
Ja en die schakelen Dyson in.
Voor onze stofzuiger kwam een monteur van Dyson aan huis

Re: Organisatie Dyson (landelijk NL) NIET bereikbaar

Geplaatst: 28 jul 2020 13:16
door WillemvA
Een maand geleden heb ik via de webshop van Dyson een v11 aangeschaft. Sindsdien kan ik Dyson niet bereiken via telefoon nummer, de verwijzing naar chatfunctie op de website bestaat niet, op mijn e-mails krijg ik geen reactie. Ik begrijp dat bedrijven het wellicht lastig hebben in COVID periode. Maar Sales en support kan gewoon doorgaan. Het voelt als een vorm van oplichting.

Re: Organisatie Dyson (landelijk NL) NIET bereikbaar

Geplaatst: 28 jul 2020 18:18
door MariAndr
Te triest voor woorden dat er geen product wordt gestuurd. Alleen accessoires ontvangen maar geen stofzuiger! Niemand bereikbaar!
Schande! Diegene die reageert dat dit onzin is is vast een medewerker van dit concern. Krachtige verkoop van producten maar de rest is verre van krachtig!

Re: Organisatie Dyson (landelijk NL) NIET bereikbaar

Geplaatst: 28 jul 2020 23:21
door kirsten_bakker
Wij hebben hetzelfde probleem hier. V8 besteld vorige week, geen bevestigingsmail gekregen en al dagen niet bereikbaar via de mail/chat/telefoon. Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren met Dyson, ik lees niet anders dan dit soort verhalen online... :(

Re: Organisatie Dyson (landelijk NL) NIET bereikbaar

Geplaatst: 14 aug 2020 05:05
door Paneelplusser
Ik ervaar hetzelfde probleem, 5 juni mijn klacht gemeld en tot op heden nog steeds geen antwoord.
Dit had ik niet verwacht toen ik een product bij Dyson bestelde.
Ik denk dat het wel tijd is dat ze zich gaan verantwoorden voor de camera, ze hebben hun zaken niet op orde en 80% slechte reviews op trustpilot bij zo'n groot bekend bedrijf is uitzonderlijk.

Re: Organisatie Dyson (landelijk NL) NIET bereikbaar

Geplaatst: 14 aug 2020 08:47
door Brahms
Slechte reviews dit en dat, oplichting, klachten......
Toch vreemd dat schijnbaar niemand ze leest en wel een Dyson besteld en dan hier gaat klagen.
Waarom niet eerst de recensies gelezen ?

Re: Organisatie Dyson (landelijk NL) NIET bereikbaar

Geplaatst: 14 aug 2020 08:54
door mh73
MariAndr schreef:
28 jul 2020 18:18
Diegene die reageert dat dit onzin is is vast een medewerker van dit concern.
Tja.

Re: Organisatie Dyson (landelijk NL) NIET bereikbaar

Geplaatst: 14 aug 2020 13:26
door Arizonakid
Raar, ik herken dat echt niet. Via de chatfunctie prima hulp gehad na de aanschaf van een ventilator/luchtreiniger waar een extra filter niet bij zat, snel geregeld en opgelost. Ook onderdelen voor een stofzuiger (van meer dan 10 jaar oud) vorig jaar netjes thuisbezorgd gekregen vorig jaar na een maailtje naar de klantenservice.

Re: Organisatie Dyson (landelijk NL) NIET bereikbaar

Geplaatst: 17 aug 2020 12:19
door AX_Arnie
Arizonakid schreef:
14 aug 2020 13:26
Raar, ik herken dat echt niet. Via de chatfunctie prima hulp gehad na de aanschaf van een ventilator/luchtreiniger waar een extra filter niet bij zat, snel geregeld en opgelost. Ook onderdelen voor een stofzuiger (van meer dan 10 jaar oud) vorig jaar netjes thuisbezorgd gekregen vorig jaar na een maailtje naar de klantenservice.
Onmogelijk, de chat functie is namelijk uitgeschakeld op de website.

Ik ben al 2 weken wanhopig bezig een garantie aanvraag te doen voor mijn snoerloze stofzuiger. Half jaartje oud en accu heeft de geest gegeven. Op mail, telefoon en FB-chat wordt niet gereageerd. Belachelijk dat dit bij zo'n bedrijf mogelijk is in deze tijd.

Re: Organisatie Dyson (landelijk NL) NIET bereikbaar

Geplaatst: 17 aug 2020 12:31
door Moneyman
AX_Arnie schreef:
17 aug 2020 12:19
Arizonakid schreef:
14 aug 2020 13:26
Raar, ik herken dat echt niet. Via de chatfunctie prima hulp gehad na de aanschaf van een ventilator/luchtreiniger waar een extra filter niet bij zat, snel geregeld en opgelost.
Onmogelijk, de chat functie is namelijk uitgeschakeld op de website.
Da's wel héél kort door de bocht. Heb je ooit bedacht dat de livechat recent pas uitgeschakeld is...?

Re: Organisatie Dyson (landelijk NL) NIET bereikbaar

Geplaatst: 17 aug 2020 12:39
door JozJan
Of dat die functie heel makkelijk en snel aan en uit te zetten is?

Re: Organisatie Dyson (landelijk NL) NIET bereikbaar

Geplaatst: 17 aug 2020 12:56
door AX_Arnie
Lekker belangrijk. Feit is dat ze vragen om via de chat-functie contact op te nemen. Deze werkt niet! En werkte op 27 Juli al niet.

Voor een bedrijf dat high-end priced producten verkoopt is het gewoon een achterlijke service-voorziening.

Re: Organisatie Dyson (landelijk NL) NIET bereikbaar

Geplaatst: 17 aug 2020 13:10
door hebra98
Het is inderdaad vreemd, de life chat functie is wel omschreven maar de genoemde button is er niet.

Live chatten
Gebruik de 'Live chat'-knop rechtsonder in het scherm om rechtstreeks met een Dyson Expert te praten.


En de periode voor livechat:
Livechat:
Maandag tot zondag: 08:00 - 20:00 uur
Ik heb dit net geconstateerd en de chat zou dus moeten werken.
Wellicht vergeten weer aan te zetten?

Re: Organisatie Dyson (landelijk NL) NIET bereikbaar

Geplaatst: 28 aug 2020 10:40
door Pelejans
Helaas, ook ik heb hele slechte ervaring met Dyson. Donderdag 20/8 een Dyson V10 besteld, na ontvangst van een bevestigingsmail zou de V10 maandag 24/8 geleverd worden. Hierna helaas niets meer vernomen. Geen antwoord op mail, geen chatfunctie aanwezig, slecht of niet bereikbaar via telefoon. Eindelijk na half uur in de wacht te staan een onverstaanbare dame aan de lijn. Mijn adres stond op de verkeerde regel in het bestelprogramma? Nu zou het goed komen, jammer nog steeds geen taal of teken van Dyson.
Mocht je na het lezen van alle negatieve berichten toch een Dyson product willen kopen, is mijn advies, doe dit dan via de reguliere detail handel. Ik zou graag mijn bestelling willen annuleren maar vrees dat dit niet gaat lukken.
AVRO/TROS, kunnen jullie hier niet aandacht aan besteden in het programma RADAR?