Geen gratis loten van LOTTO
Geplaatst: 27 jul 2020 13:26
LOTTO B.V, onderdeel van De Nederlandse Loterij, is misleidend en niet transparant bezig. Dit volgende bericht heb ik geplaatst op klachtenkompas van de consumentenbond (als LOTTO B.V. reageert, dan zal ik u op de hoogte brengen) en via o.a. dit forum van RADAR.
Op FACEBOOK kwam er een advertentie voorbij van LOTTO B.V. over "Win tot 45 gratis loten als je NU automatisch mee gaat spelen met Lotto." Let u op het woordje NU, want daar klopt niks van.
Ik heb mij aangemeld en kreeg een mail dat ik 10 gratis loten heb gewonnen en dat ik daar meer over te horen zou krijgen. Na de eerste maandelijkse incasso geen bericht ontvangen, dus ik bellen. De medewerker van de afdeling LOTTO gaf aan dat ik er bericht over zou ontvangen na de tweede maandelijkse incasso. (Dat is dus niet NU.)
Ik afwachten en na de tweede maandelijkse incasso wederom gebeld met LOTTO. Een andere medewerker gaf aan dat ze nog 4 dagen de tijd hadden om mij te berichten. Dus wederom wachten. En u raad het al, anders had ik dit niet allemaal uitgetypt, géén bericht en géén gratis loten. Dus ik weer bellen en ja hoor...
"Als u nou doorspeelt, dan krijgt u bij de derde incasso bericht over de gouden bal en uw gratis loten." - Ik heb per direct mijn abonnement opgezegd. De promotie is misleidend, want er staat nergens in de mail die ik heb ontvangen over de gouden bal en nergens in de advertentie dat je MINIMAAL 3 MAANDEN MOET HEBBEN BETAALD. Zelfs op de website staat: "Win tot 45 gratis loten als je NU automatisch mee gaat spelen met Lotto." Let u op het woordje NU, want daar klopt dus niks van.
Niet transparant en erg misleidend, maar het zou wel mogen van de wet. Het is ten slotte een bedrijf van de Nederlandse Staat. Ik ben er echter wel klaar mee, na het afwachten, bellen, verschillende toezeggingen, informatie en meer. Dag, LOTTO... LOT-NO.
Wat vindt u hiervan en wat zijn uw ervaringen met LOTTO B.V. van De Nederlandse Loterij (en dus van de Nederlandse Staat)?
Op FACEBOOK kwam er een advertentie voorbij van LOTTO B.V. over "Win tot 45 gratis loten als je NU automatisch mee gaat spelen met Lotto." Let u op het woordje NU, want daar klopt niks van.
Ik heb mij aangemeld en kreeg een mail dat ik 10 gratis loten heb gewonnen en dat ik daar meer over te horen zou krijgen. Na de eerste maandelijkse incasso geen bericht ontvangen, dus ik bellen. De medewerker van de afdeling LOTTO gaf aan dat ik er bericht over zou ontvangen na de tweede maandelijkse incasso. (Dat is dus niet NU.)
Ik afwachten en na de tweede maandelijkse incasso wederom gebeld met LOTTO. Een andere medewerker gaf aan dat ze nog 4 dagen de tijd hadden om mij te berichten. Dus wederom wachten. En u raad het al, anders had ik dit niet allemaal uitgetypt, géén bericht en géén gratis loten. Dus ik weer bellen en ja hoor...
"Als u nou doorspeelt, dan krijgt u bij de derde incasso bericht over de gouden bal en uw gratis loten." - Ik heb per direct mijn abonnement opgezegd. De promotie is misleidend, want er staat nergens in de mail die ik heb ontvangen over de gouden bal en nergens in de advertentie dat je MINIMAAL 3 MAANDEN MOET HEBBEN BETAALD. Zelfs op de website staat: "Win tot 45 gratis loten als je NU automatisch mee gaat spelen met Lotto." Let u op het woordje NU, want daar klopt dus niks van.
Niet transparant en erg misleidend, maar het zou wel mogen van de wet. Het is ten slotte een bedrijf van de Nederlandse Staat. Ik ben er echter wel klaar mee, na het afwachten, bellen, verschillende toezeggingen, informatie en meer. Dag, LOTTO... LOT-NO.
Wat vindt u hiervan en wat zijn uw ervaringen met LOTTO B.V. van De Nederlandse Loterij (en dus van de Nederlandse Staat)?