Pas op voor Mijn Privileges van Privileges
Geplaatst: 19 aug 2020 20:24
Het lijkt allemaal erg mooi. Je wordt lid van deze club. Je betaalt 90 euro per jaar aan lidmaatschapskosten en je kunt dan 1 keer per jaar een luxe product kopen tegen een scherp tarief. Tot zover klopt het allemaal.
Echter is hun verdienmodel het elk jaar automatisch innen van die 90 euro van je rekening. Het internet staat vol met slechte reviews van mensen waarbij al jaren er geld van hun rekening is geschreven door deze partij zonder dat ze het door hadden. Vooral die niets vermoedende ouderen zijn bij hun de klos.
Mocht je een product bij ze besteld hebben in de normale shop dan zou je het volgens de Nederlandse wetgeving binnen de bedenktijd of herroepingstermijn van minimaal 14 dagen terug mogen sturen. Echter is het onmogelijk om bij dit bedrijf een bestelling retour te sturen. Doe je dit toch en eis je je geld terug? Dan krijg je een dreigmail van hun huisadvocaat Van der Steenhoven advocaten dat je niet aan hun lidmaatschapseisen voldoet. Ze sluiten je af van het platform en je kunt fluiten naar je centen die je betaald hebt.
Pas echt op mensen. Het internet staat vol met klachten over Mijn Privileges. Helaas hebben ze nog steeds bestaansrecht en trappen er nog dagelijks mensen in hun oplichtingspraktijken (je zo noem ik het verdienmodel waarbij je hoopt dat mensen vergeten dat ze een lidmaatschap hebben afgesloten). Daarnaast kom je ook zeer moeilijk van je lidmaatschap af. Om er vanaf te komen moet je een aangetekende brief (ja je leest het goed want mailen kan niet!) versturen met daarin de vraag om het lidmaatschap te beëindigen.
Ik ben erg benieuwd of er nog meer mensen deze problemen met mijn Privileges hebben gehad?
Echter is hun verdienmodel het elk jaar automatisch innen van die 90 euro van je rekening. Het internet staat vol met slechte reviews van mensen waarbij al jaren er geld van hun rekening is geschreven door deze partij zonder dat ze het door hadden. Vooral die niets vermoedende ouderen zijn bij hun de klos.
Mocht je een product bij ze besteld hebben in de normale shop dan zou je het volgens de Nederlandse wetgeving binnen de bedenktijd of herroepingstermijn van minimaal 14 dagen terug mogen sturen. Echter is het onmogelijk om bij dit bedrijf een bestelling retour te sturen. Doe je dit toch en eis je je geld terug? Dan krijg je een dreigmail van hun huisadvocaat Van der Steenhoven advocaten dat je niet aan hun lidmaatschapseisen voldoet. Ze sluiten je af van het platform en je kunt fluiten naar je centen die je betaald hebt.
Pas echt op mensen. Het internet staat vol met klachten over Mijn Privileges. Helaas hebben ze nog steeds bestaansrecht en trappen er nog dagelijks mensen in hun oplichtingspraktijken (je zo noem ik het verdienmodel waarbij je hoopt dat mensen vergeten dat ze een lidmaatschap hebben afgesloten). Daarnaast kom je ook zeer moeilijk van je lidmaatschap af. Om er vanaf te komen moet je een aangetekende brief (ja je leest het goed want mailen kan niet!) versturen met daarin de vraag om het lidmaatschap te beëindigen.
Ik ben erg benieuwd of er nog meer mensen deze problemen met mijn Privileges hebben gehad?