LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] waarom geloven mensen de negatieve zaken wel en de positieve
waarom geloven mensen de negatieve zaken wel en de positieve
waarom geloven mensen de negatieve zaken wel en de positieve zaken niet.
waarom zijn de negatieve zaak waar? (tegenstanders) Dat geloven ze wel.
waaron zijn de postieve zaken niet waar?
mensen zijn negatief ingesteld in het algemeen.
waarom zijn de negatieve zaak waar? (tegenstanders) Dat geloven ze wel.
waaron zijn de postieve zaken niet waar?
mensen zijn negatief ingesteld in het algemeen.
Re: waarom geloven mensen de negatieve zaken wel en de positieve
Kijk je erg veel in de spiegel? of is dit het beste wat je kunt
uitbrengen! zonder argumenten geen discussie. joopat
uitbrengen! zonder argumenten geen discussie. joopat
Dat is niet de praktijk, Maar JOU praktijk. niet verwarren hoor.
Sorry Joopat, maar ik moest nu wel even heel erg lachen om jouw reactie. Eens kijken waar deze thread naar leidt.
mijn praktijk geldt en wat voor de meeste mensen geldt.
jullie praten ALLEEN in je eigen bekrompen wereldje
Sorry, maar met de beste wil van de wereld kan ik hier iets fatsoenlijks van maken. Wat bedoel je precies? Waar wil je naar toe?mijn praktijk geldt en wat voor de meeste mensen geldt.
Ook ik kan er niets mee. vandaar mijn reactie. nou ja als hij maar
lol heeft met deze nuttloze opmerkingen. einde voor mij................
lol heeft met deze nuttloze opmerkingen. einde voor mij................
Woar bent ie bang veur ?
Negatief/postief...het ligt er maar aan hoe je tegen dingen aankijkt. Wat mij opvalt na een paar dagen op dit forum mee te draaien is het totale gebrek aan humor en vaak ook respect voor forumgenoten. Toch ga ik positief door met het experiment MLM en bijstandsloterij. Test je eigen positieve of negatieve gevoelens op www.bijstandsloterij.nl Klik op de banners...en de geldkraan gaat lopen! Doe u ook mee?
Er is nog niet 1 MLM'er bedreigd door een anti-MLM'er. Andersom al een aantal keer.gebrek aan humor en vaak ook respect voor forumgenoten
Ook voor geestelijke bijstand......juist, ja!
Ja Slim, mijn handen jeuken maar ik sta er ver boven. Schelden doet geen pijn, MLM wel (in je portemonee)
Negatief is:
- geen informatie
- geen concrete cijfers
- geen duidelijkheid
- geen bedrijven in Nederland.
Waarom is dat waar? Het is er simpelweg niet en wordt ook nog steeds niet getoond door voorstanders.
Voor de voorstanders is positief:
- veel geld verdienen
- makkelijk geld verdienen
- rijk worden
Waarom is dat niet waar? Er zijn simpelweg vrijwel geen mensen die er rijk mee zijn geworden. Voorstanders zijn hooguit met een paar honderd man. Tegenover miljarden tegenstanders. Sim-pel.
- geen informatie
- geen concrete cijfers
- geen duidelijkheid
Waarom is dat waar? Het is er simpelweg niet en wordt ook nog steeds niet getoond door voorstanders.
Voor de voorstanders is positief:
- veel geld verdienen
- rijk worden
Waarom is dat niet waar? Er zijn simpelweg vrijwel geen mensen die er rijk mee zijn geworden. Voorstanders zijn hooguit met een paar honderd man. Tegenover miljarden tegenstanders. Sim-pel.
-
wederom een partij onzin eerste klas van de drie tegenstanders die er te vinden zijn.
Weerleg het maar!wederom een partij onzin eerste klas van de drie tegenstanders die er te vinden zijn.
Mmm, ik tel er toch 4:wederom een partij onzin eerste klas van de drie tegenstanders die er te vinden zijn.
1. Joopat
2. KeesJan
3. Slim
4. Madeleine
Jullie hebben toch echt iets met tellen en rekenen. Als nou tot 4 tellen al te moeilijk is, laat staan dat je dan iets van mlm begrijpt.
Ik tel er 6. Als je al niet kunt tellen laat staan dat je al iets van MLM snapt!
-
Hoho, 6 kan best 3 zijn, dat hebben we allang gemerkt. Of niet Madeleine de student?!
Naar boven
-concrete cijfers zijn er wel degelijk.
-geen duidelijk: ja, als de enige duidelijkheid die je hebben wilt is dat het aantoont dat het niet werkt moet ik je teleurstellen. Het werkt nl. wel.
-geen bedrijven in Nederland: onzin: Euphony, ACN, Amway, ForeverLiving hebben allemaal kantoren in Nederland.
Hoe vaak heb ik nu al moeten horen dat de voorstanders degenen zijn die beweren dat je er veel geld mee verdient. Echte succesvolle MLM'ers vertellen je allemaal dat je er makkelijk wat geld mee kunt BIJverdienen, maar als je veel geld wilt verdienen, dan is dat zeer wel mogelijk maar dan moet je er keihard voor werken.
En binnen 6 jaar meer dan 70.000 Euro per MAAND verdienen is niet rijk worden?! Kom op Keesje, ga alsjeblieft je schoolgeld terughalen.
Hm, je toont dus alleen geen respect als je iemand bedreigt. Hoe zit het dan met laster. Dat is hier wel degelijk door de anti-MLM brigade ten toon gespreidEr is nog niet 1 MLM'er bedreigd door een anti-MLM'er. Andersom al een aantal keer.
Daar heb je al zo'n voorbeeld van een totaal on onderbouwde stellingJa Slim, mijn handen jeuken maar ik sta er ver boven. Schelden doet geen pijn, MLM wel (in je portemonee)
Naar boven
-geen informatie: onzin, alleen wij geven die niet vooraf omdat, en dat blijkt hier wel weer duidelijk, jullie menen alles te weten en conclusie trekken die domweg niet kloppen. Kom naar een presentatie en je krijgt alles te horen. Negatief is echter dat de anti brigade consequent zegt dat te zullen doen, omdat ze alle informatie kritisch willen kunnen analyseren, maar het vervolgens even consequent nalaten, omdat dat hun eigen dogma's aan de kaak zou stellen.Negatief is:
- geen informatie
- geen concrete cijfers
- geen duidelijkheid
-concrete cijfers zijn er wel degelijk.
-geen duidelijk: ja, als de enige duidelijkheid die je hebben wilt is dat het aantoont dat het niet werkt moet ik je teleurstellen. Het werkt nl. wel.
-geen bedrijven in Nederland: onzin: Euphony, ACN, Amway, ForeverLiving hebben allemaal kantoren in Nederland.
Ja hoor, een aantal stellingen waarbij de onderbouwing volslagen ontbreekt, maar nee, de voorstanders moeten met feiten aankomen om het tegendeel te beweren.Voor de voorstanders is positief:
- veel geld verdienen
- rijk worden
Hoe vaak heb ik nu al moeten horen dat de voorstanders degenen zijn die beweren dat je er veel geld mee verdient. Echte succesvolle MLM'ers vertellen je allemaal dat je er makkelijk wat geld mee kunt BIJverdienen, maar als je veel geld wilt verdienen, dan is dat zeer wel mogelijk maar dan moet je er keihard voor werken.
En binnen 6 jaar meer dan 70.000 Euro per MAAND verdienen is niet rijk worden?! Kom op Keesje, ga alsjeblieft je schoolgeld terughalen.
Helaas, ik ben niet student26. Ik heb in het verleden al eens op dit forum gereageerd. Mijn internetaansluiting werkte niet 100% en ik heb een jaar in een verbouwing gezeten dus mijn aandacht was even ergens anders.
Daarnaast werk ik normaal gesproken en heb ik geen tijd om hier veel tijd aan te spenderen. Maar ik heb vakantie! Nog twee weken en ik ga in september nog 4 weken weg. Alles doorbetaald, dat heb je als je 10 weken vakantie hebt.
Ik zal deze site er nog maar een keertje opzetten, is toch wel leuk.
http://www.nornet.nl/html/ervaringen.html
Ach ja, herhaling is de kracht van de boodschap, nietwaar.
En ik tel er toch echt 4 op deze thread. Want als ik alles moet doorlezen en de tegenstanders moet gaan tellen is natuurlijk het eind zoek Ja, met de voorstanders ben ik zo uitgeteld, mrTelecom?
Daarnaast werk ik normaal gesproken en heb ik geen tijd om hier veel tijd aan te spenderen. Maar ik heb vakantie! Nog twee weken en ik ga in september nog 4 weken weg. Alles doorbetaald, dat heb je als je 10 weken vakantie hebt.
Ik zal deze site er nog maar een keertje opzetten, is toch wel leuk.
http://www.nornet.nl/html/ervaringen.html
Ach ja, herhaling is de kracht van de boodschap, nietwaar.
En ik tel er toch echt 4 op deze thread. Want als ik alles moet doorlezen en de tegenstanders moet gaan tellen is natuurlijk het eind zoek Ja, met de voorstanders ben ik zo uitgeteld, mrTelecom?