Belsimpel levert telefoon niet, wat nu?
Geplaatst: 31 aug 2020 20:08
Ik heb op 06-08-2020 de Samsung S20 5G telefoon besteld bij Belsimpel door dat ik klant ben bij Vodafone zou de levering
5 to 7 dagen langer duren (waarom geen idee, vertelt Belsimpel ook niet) de eerste aflever datum die ik kreeg was 12-08-2020,
Tot op heden niets ontvangen, als ik bel met Belsimpel krijg ik steeds een ander verhaal te horen, Toestel is niet voorradig, of
toestel moet bij Vodafone vandaan komen, of leverancier heeft niet op tijd geleverd.
De telefoon is op de webside van Belsimpel op voorraad of ze moeten alle klanten in de maling nemen met dat bericht ?
ook op de site van Vodafone is de telefoon voorradig, als ik dat vertel aan de klanten service van belsimpel krijg ik te horen dat
Vodafone een systeem error heeft en daar door het toestel te laat is. een citaat uit een bericht dat ik wel kreeg van Belsimpel "Van Vodafone hebben we gehoord dat er een probleem is in hun systeem"
Ik ben zelf maar gaan bellen met Vodafone, er is geen systeem probleem en zij kunnen niet zien dat er een bestelling is van
Belsimpel op Uw naam, omdat ik nogal bleef aandringen, werd ik door gezet naar de afdeling orderbevestiging van Vodafone
de man was erg verbaast dat er een klant naar hem werd doorgezet, zijn naam Jim van de afdeling CCD-OWD ook hij kan niets
vinden.
ik heb onder tussen al 8 keer een datum op de website van Belsimpel voorbij zien komen, telkens als de datum nadert
wordt dat weer 2 of 3 dagen verzet, en krijg daar geen bericht van, vanmiddag het is nu 31-08-2020 maar weer is gebeld
met Belsimpel, en weer krijg ik te horen dat ik er wel van zal balen, en de excuses zijn niet van de lucht, maar een datum dat
de telefoon geleverd wordt krijg ik niet.
5 to 7 dagen langer duren (waarom geen idee, vertelt Belsimpel ook niet) de eerste aflever datum die ik kreeg was 12-08-2020,
Tot op heden niets ontvangen, als ik bel met Belsimpel krijg ik steeds een ander verhaal te horen, Toestel is niet voorradig, of
toestel moet bij Vodafone vandaan komen, of leverancier heeft niet op tijd geleverd.
De telefoon is op de webside van Belsimpel op voorraad of ze moeten alle klanten in de maling nemen met dat bericht ?
ook op de site van Vodafone is de telefoon voorradig, als ik dat vertel aan de klanten service van belsimpel krijg ik te horen dat
Vodafone een systeem error heeft en daar door het toestel te laat is. een citaat uit een bericht dat ik wel kreeg van Belsimpel "Van Vodafone hebben we gehoord dat er een probleem is in hun systeem"
Ik ben zelf maar gaan bellen met Vodafone, er is geen systeem probleem en zij kunnen niet zien dat er een bestelling is van
Belsimpel op Uw naam, omdat ik nogal bleef aandringen, werd ik door gezet naar de afdeling orderbevestiging van Vodafone
de man was erg verbaast dat er een klant naar hem werd doorgezet, zijn naam Jim van de afdeling CCD-OWD ook hij kan niets
vinden.
ik heb onder tussen al 8 keer een datum op de website van Belsimpel voorbij zien komen, telkens als de datum nadert
wordt dat weer 2 of 3 dagen verzet, en krijg daar geen bericht van, vanmiddag het is nu 31-08-2020 maar weer is gebeld
met Belsimpel, en weer krijg ik te horen dat ik er wel van zal balen, en de excuses zijn niet van de lucht, maar een datum dat
de telefoon geleverd wordt krijg ik niet.