Netflix via KPN (onterecht)
Geplaatst: 01 sep 2020 11:46
5 juli kreeg ik een melding dat Netflix via KPN was aangevraagd, apart want dat hebben we al jaren Netflix en niet via onze provider.
Vond het apart, dus vroeg het eerst aan mijn man of hij misschien per ongeluk iets had gedaan tijdens zijn nachtdienst maar hij weet heel het KPN wachtwoord niet dus het leek me al stug.
Die dag gelijk Netflix laten stoppen via mijn account en wachtwoord gewijzigd.
We kregen de melding dat Netflix werd stopgezet en via het account werd afgemeld.
Toen ook nog contact gehad met de servicedesk van KPN, hun zeiden dat het door phising kwam en dat meerdere klanten hier last van hadden maar dat hij nu netflix niet meer via mijn account zag.
Top dacht ik!
Tot ik de rekening kreeg en toch zag dat Netflix weer bij mijn account stond.
Weer contact opgenomen, uitgelegd dat ik via hun helemaal geen Netflix heb en dat ik niet eens weet via welk e-mailadres.
Ik kreeg alleen maar terug 'mevrouw wij gaan niet over uw netflix account u moet dit via netflix zelf regelen'
Contact gehad met Netflix, alle e-mailadressen opgegeven die ik heb, nee daar staat geen account onder dus u heeft geen account via kpn.
Toen nog ons officiele Netflix account laten controleren, alles was in orde.
Weer contact opgenomen met KPN en weer aan de medewerker uitgelegd dat ik echt geen account heb bij netflix via KPN.
Het antwoord nu was 'Oke dan laten we de fraude helpdesk contact met u opnemen'
Zo gezegd zo gebeurd 2 dagen later had ik inderdaad contact met de Fraude helpdesk.
'Mevrouw we hebben Netflix voor u stopgezet en het word teruggestort op uw rekening' (Dit was op 4 augustus)
Gisteren (31 augustus) keek ik weer bij mijn profiel en ja hoor... Netflix stond er nog steeds!!!!
Daarna weer contact opgenomen met KPN, via chat zou ik doorverbonden worden naar die afdeling, mis.....
Verbinding werd gewoon vrolijk verbroken.
Ik had een uurtje even niets dus telefonisch toen contact opgenomen.
Het was denk ik een beginner want ze wist niet goed wat ze er mee aan moest en moest het ook vragen aan de manager (prima want iedereen moet het leren).
Telefoontje heeft 55minuten geduurd voor een antwoord van 2 minuten, ik werd 53 minuten in de wacht geduwd, hoorde alles op de achtergrond daar gewoon doorgaan en hoorde mevrouw zelfs gewoon doortypen...
Ik zou weer contact krijgen met de fraude helpdesk.
Oh ja en ze zei gisteren ook 'ik heb netflix voor u gestopt en is bij uw account weggehaald'
Daar kreeg ik netjes een bevestiging van maar HELAAS netflix staat nog steeds bij mijn account.
Inmiddels ben ik zo gefrustreerd dat ik hier mijn verhaal doe in de hoop dat het dan sneller bij KPN binnenkomt.
Ik heb geen Netflix via KPN, nooit gehad en wil het ook niet! Dus ik wil het van mijn account af hebben, ik ga niet betalen voor iets waarvan ik de inloggegevens niet eens weet.
Ik wil er vanaf en wel NU en mijn geld terug!
Vond het apart, dus vroeg het eerst aan mijn man of hij misschien per ongeluk iets had gedaan tijdens zijn nachtdienst maar hij weet heel het KPN wachtwoord niet dus het leek me al stug.
Die dag gelijk Netflix laten stoppen via mijn account en wachtwoord gewijzigd.
We kregen de melding dat Netflix werd stopgezet en via het account werd afgemeld.
Toen ook nog contact gehad met de servicedesk van KPN, hun zeiden dat het door phising kwam en dat meerdere klanten hier last van hadden maar dat hij nu netflix niet meer via mijn account zag.
Top dacht ik!
Tot ik de rekening kreeg en toch zag dat Netflix weer bij mijn account stond.
Weer contact opgenomen, uitgelegd dat ik via hun helemaal geen Netflix heb en dat ik niet eens weet via welk e-mailadres.
Ik kreeg alleen maar terug 'mevrouw wij gaan niet over uw netflix account u moet dit via netflix zelf regelen'
Contact gehad met Netflix, alle e-mailadressen opgegeven die ik heb, nee daar staat geen account onder dus u heeft geen account via kpn.
Toen nog ons officiele Netflix account laten controleren, alles was in orde.
Weer contact opgenomen met KPN en weer aan de medewerker uitgelegd dat ik echt geen account heb bij netflix via KPN.
Het antwoord nu was 'Oke dan laten we de fraude helpdesk contact met u opnemen'
Zo gezegd zo gebeurd 2 dagen later had ik inderdaad contact met de Fraude helpdesk.
'Mevrouw we hebben Netflix voor u stopgezet en het word teruggestort op uw rekening' (Dit was op 4 augustus)
Gisteren (31 augustus) keek ik weer bij mijn profiel en ja hoor... Netflix stond er nog steeds!!!!
Daarna weer contact opgenomen met KPN, via chat zou ik doorverbonden worden naar die afdeling, mis.....
Verbinding werd gewoon vrolijk verbroken.
Ik had een uurtje even niets dus telefonisch toen contact opgenomen.
Het was denk ik een beginner want ze wist niet goed wat ze er mee aan moest en moest het ook vragen aan de manager (prima want iedereen moet het leren).
Telefoontje heeft 55minuten geduurd voor een antwoord van 2 minuten, ik werd 53 minuten in de wacht geduwd, hoorde alles op de achtergrond daar gewoon doorgaan en hoorde mevrouw zelfs gewoon doortypen...
Ik zou weer contact krijgen met de fraude helpdesk.
Oh ja en ze zei gisteren ook 'ik heb netflix voor u gestopt en is bij uw account weggehaald'
Daar kreeg ik netjes een bevestiging van maar HELAAS netflix staat nog steeds bij mijn account.
Inmiddels ben ik zo gefrustreerd dat ik hier mijn verhaal doe in de hoop dat het dan sneller bij KPN binnenkomt.
Ik heb geen Netflix via KPN, nooit gehad en wil het ook niet! Dus ik wil het van mijn account af hebben, ik ga niet betalen voor iets waarvan ik de inloggegevens niet eens weet.
Ik wil er vanaf en wel NU en mijn geld terug!