Boeking via vliegwinkel.nl en nooit meer iets gehoord
Geplaatst: 12 sep 2020 13:46
Op 17 november 2019 heeft mijn schoonzoon voor ons gezin 8 retourvluchten geboekt via vliegwinkel.nl
Betaald bedrag via creditcard: € 926,88
Reisbestemming: Bilbao vanaf Brussels Airport.
Maatschappij: Brussel Airlines
Heenvlucht: 21 april 2020
Terugvlucht: 25 april 2020
Via de site van Brussels Airlines heb ik kunnen constateren dat de vlucht op 21 april afgelast was.
Van Vliegwinkel.nl is geen enkel bericht ontvangen.
Deze webwinkel geeft, zoals uzelf ook wel zult weten, niet meer thuis.
Geen telefonisch contact mogelijk. Op E-mails antwoorden zij met verontschuldigingen dat ze het erg druk hebben en de klanten geduld moeten hebben.
Inmiddels zijn we bijna 5 maanden verder en heb ik van Vliegwinkel.nl nog niets gehoord.
Kunt u mij adviseren hoe te handelen om mijn geld terug te krijgen?
Met vriendelijke groeten,
Paul
Betaald bedrag via creditcard: € 926,88
Reisbestemming: Bilbao vanaf Brussels Airport.
Maatschappij: Brussel Airlines
Heenvlucht: 21 april 2020
Terugvlucht: 25 april 2020
Via de site van Brussels Airlines heb ik kunnen constateren dat de vlucht op 21 april afgelast was.
Van Vliegwinkel.nl is geen enkel bericht ontvangen.
Deze webwinkel geeft, zoals uzelf ook wel zult weten, niet meer thuis.
Geen telefonisch contact mogelijk. Op E-mails antwoorden zij met verontschuldigingen dat ze het erg druk hebben en de klanten geduld moeten hebben.
Inmiddels zijn we bijna 5 maanden verder en heb ik van Vliegwinkel.nl nog niets gehoord.
Kunt u mij adviseren hoe te handelen om mijn geld terug te krijgen?
Met vriendelijke groeten,
Paul