Slechte ervaring met klushulp van Centraal Beheer
Geplaatst: 03 okt 2020 05:42
Door een lekkage was onze groepenkast volgelopen, total loss en moest vervangen worden. Via Centraal Beheer heb ik Klushulp ingeschakeld voor 112,50 euro. Binnen een half uur werd ik gebeld door een elektricien die langs wilde komen om de situatie te beoordelen en een vervolgafspraak te maken.
Hij kwam en oordeelde dat de kast vervangen moest worden. Hij zou even gaan rekenen en me een offerte sturen. Hij zou dan de volgende dag langskomen om de kast te vervangen. Twee uur later werd ik gebeld en vertelde hij mij dat de vervanging 1.100, - ex BTW zou gaan kosten. Ik vroeg hem of bij mij de offerte wilde sturen, dan kon ik het opnemen met de verzekering. Dat wilde hij niet, want hij mocht geen offertes uitbrengen die hoger waren dan 600, - ex.
De volgende morgen heb ik hem akkoord gegeven, na ruggespraak met verzekeringsexpert, die vond dat 900, - inc. BTW al erg hoog was. Een paar uur later belde ik hem en vroeg hem hoe laat hij die avond zou komen. Nee, het wordt morgen als hij de afspraak van die avond kon verzetten. Toen werd het weer een dag later en als klapstuk, na een telefoontje van mijn vrouw om hem onze situatie te duiden, meldde hij dat hij niets voor ons kon betekenen.
De volgende dag een klacht ingediend bij Centraal Beheer over dit gedrag en dit de betreffende elektricien gemeld, zodat hij wist wat er aan zat te komen. De appjes die hij stuurde als reactie heb ik ook nog even aan Centraal Beheer gestuurd.
Omdat ik een andere elektricien moest inschakelen om de boel te beoordelen, wilde ik dat de factuur van 112,50 zou worden ingetrokken.
Het antwoord van Centraal Beheer?
Klacht afgewezen en rekening gewoon betalen. Geen woord over het gedrag van de elektricien.
Door deze vriend zaten wij dagen zonder stroom. Wij kunnen wel tegen een paar dagen 'camperen', maar heel veel mensen moeten er echt van op aan kunnen dat ze snel worden geholpen.
Inmiddels heeft een andere elektricien, via HEMA verzekeringen (echt heel erg goed geholpen!!!) een nieuwe groepenkast geïnstalleerd, die op internet voor 475,- (inc. BTW) te koop is. Met voorrijden was hij twee uur bezig. Dus laten we zeggen in totaal 650, - inc. BTW.
Da's de helft van wat de Klushulp van Centraal Beheer offreerde!
Ik zou dit het liefst in plathaags schrijven, want ik heb er werkelijk geen goed woord voor over. Ik ga Apeldoorn voorlopig niet bellen, nergens voor. Ik adviseer u hetzelfde te doen, tenzij u wilt opzeggen!
Hij kwam en oordeelde dat de kast vervangen moest worden. Hij zou even gaan rekenen en me een offerte sturen. Hij zou dan de volgende dag langskomen om de kast te vervangen. Twee uur later werd ik gebeld en vertelde hij mij dat de vervanging 1.100, - ex BTW zou gaan kosten. Ik vroeg hem of bij mij de offerte wilde sturen, dan kon ik het opnemen met de verzekering. Dat wilde hij niet, want hij mocht geen offertes uitbrengen die hoger waren dan 600, - ex.
De volgende morgen heb ik hem akkoord gegeven, na ruggespraak met verzekeringsexpert, die vond dat 900, - inc. BTW al erg hoog was. Een paar uur later belde ik hem en vroeg hem hoe laat hij die avond zou komen. Nee, het wordt morgen als hij de afspraak van die avond kon verzetten. Toen werd het weer een dag later en als klapstuk, na een telefoontje van mijn vrouw om hem onze situatie te duiden, meldde hij dat hij niets voor ons kon betekenen.
De volgende dag een klacht ingediend bij Centraal Beheer over dit gedrag en dit de betreffende elektricien gemeld, zodat hij wist wat er aan zat te komen. De appjes die hij stuurde als reactie heb ik ook nog even aan Centraal Beheer gestuurd.
Omdat ik een andere elektricien moest inschakelen om de boel te beoordelen, wilde ik dat de factuur van 112,50 zou worden ingetrokken.
Het antwoord van Centraal Beheer?
Klacht afgewezen en rekening gewoon betalen. Geen woord over het gedrag van de elektricien.
Door deze vriend zaten wij dagen zonder stroom. Wij kunnen wel tegen een paar dagen 'camperen', maar heel veel mensen moeten er echt van op aan kunnen dat ze snel worden geholpen.
Inmiddels heeft een andere elektricien, via HEMA verzekeringen (echt heel erg goed geholpen!!!) een nieuwe groepenkast geïnstalleerd, die op internet voor 475,- (inc. BTW) te koop is. Met voorrijden was hij twee uur bezig. Dus laten we zeggen in totaal 650, - inc. BTW.
Da's de helft van wat de Klushulp van Centraal Beheer offreerde!
Ik zou dit het liefst in plathaags schrijven, want ik heb er werkelijk geen goed woord voor over. Ik ga Apeldoorn voorlopig niet bellen, nergens voor. Ik adviseer u hetzelfde te doen, tenzij u wilt opzeggen!