Casema geen e-mail helpdesk, alleen betaalde helpdesk?
Geplaatst: 06 okt 2020 13:05
Hello,
Ik vind het belachelijk dat een internet service provider alleen een helpdesk op basis van telefoon heeft, en niet op basis van e-mail. In het geval van enkel een telefonische helpdesk zou ik niet klagen, maar bij Casema is dit nummer 10 eurocent per minuut en duurt het geruime tijd voordat iemand aan de lijn komt (als je zowiezo al door de menuutjes van het telefoonsysteem van casema komt).
Ik betaal als klant al 50 euro per maand voor een Internet connectie, en vind het dus bespottelijk dat mijn aanbieder van internet enkel en alleen op een betaald nummer bereikbaar is.
Zijn meer mensen het met mij eens?
thanks
alexsunny
Ik vind het belachelijk dat een internet service provider alleen een helpdesk op basis van telefoon heeft, en niet op basis van e-mail. In het geval van enkel een telefonische helpdesk zou ik niet klagen, maar bij Casema is dit nummer 10 eurocent per minuut en duurt het geruime tijd voordat iemand aan de lijn komt (als je zowiezo al door de menuutjes van het telefoonsysteem van casema komt).
Ik betaal als klant al 50 euro per maand voor een Internet connectie, en vind het dus bespottelijk dat mijn aanbieder van internet enkel en alleen op een betaald nummer bereikbaar is.
Zijn meer mensen het met mij eens?
thanks
alexsunny