Geen ondersteuning van T-Mobile
Geplaatst: 12 nov 2020 22:09
Mijn ouders (80+) hebben al sinds 31 oktober jl. geen internet, televisie en telefoon. Hun internetprovider is T-mobile. Ik heb namens mijn ouders in totaal al zo'n 3,5 uur aan de telefoon gezeten met de klantenservice van T-mobile. Iedereen is bijzonder meelevend en belooft het probleem zo snel mogelijk op te laten lossen. Maar elke keer als ik bel moet ik het verhaal opnieuw vertellen en wordt opnieuw 'actie ondernomen'.
Eindelijk kwam er gisteren een monteur, maar nadat hij gevraagd had of er een pakketje bezorgd was met een kastje daarin en mijn ouders nee antwoordden is hij direct weer vertrokken. Na (weer!) gebeld te hebben blijkt de monteur in zijn verslag toegegeven te hebben zijn opdracht niet goed gelezen te hebben.
Nu verwacht je dat het daarna snel opgepakt wordt, maar niets is minder waar. Vandaag weer een half uur aan de lijn gehangen met de klantenservice van T-mobile, waarbij duidelijk werd gemaakt dat er een nieuwe afspraak gemaakt moest worden gemaakt met een monteur en dat ik hiervoor een link zou ontvangen. Helaas niet dus. Vanavond weer gebeld, veel begrip, maar weer moest er een nieuw ticket aangemaakt worden voor de aanvraag van een monteur. Dus... ik ben ten einde raad. Ik weet niet meer wat ik moet doen om voor elkaar te krijgen dat mijn ouders in elk geval weer telefoon en televisie krijgen. Wie kan mij de juiste weg vertellen?
Eindelijk kwam er gisteren een monteur, maar nadat hij gevraagd had of er een pakketje bezorgd was met een kastje daarin en mijn ouders nee antwoordden is hij direct weer vertrokken. Na (weer!) gebeld te hebben blijkt de monteur in zijn verslag toegegeven te hebben zijn opdracht niet goed gelezen te hebben.
Nu verwacht je dat het daarna snel opgepakt wordt, maar niets is minder waar. Vandaag weer een half uur aan de lijn gehangen met de klantenservice van T-mobile, waarbij duidelijk werd gemaakt dat er een nieuwe afspraak gemaakt moest worden gemaakt met een monteur en dat ik hiervoor een link zou ontvangen. Helaas niet dus. Vanavond weer gebeld, veel begrip, maar weer moest er een nieuw ticket aangemaakt worden voor de aanvraag van een monteur. Dus... ik ben ten einde raad. Ik weet niet meer wat ik moet doen om voor elkaar te krijgen dat mijn ouders in elk geval weer telefoon en televisie krijgen. Wie kan mij de juiste weg vertellen?