Annulering Fletcher hotel reservering in coronatijd
Geplaatst: 14 nov 2020 09:34
Het volgende (mijn email aan [email protected]) :
---------------------------
Goedemorgen,
ik zou zaterdag 31 oktober 2020 verblijven in Fletcher hotel Putten. Echter, door (corona) omstandigheden moesten wij deze reservering helaas annuleren. Mij werd door de mensen van het hotel toen verteld dat ik alleen een voucher kon krijgen. Na enig nadenken en lezen van de onderstaande tekst op jullie website wil ik toch graag mijn geld terug vragen op basis van de door jullie verstrekte informatie:
Om u gerust te stellen bieden wij u de mogelijkheid om kosteloos te annuleren, zodat u geen geld kwijt bent en u de mogelijkheid heeft om uw boeking te verplaatsten naar een ander moment, of te annuleren. En: Bij reserveringen met aankomst tussen 13 oktober 2020 tot en met 15 november 2020 geldt kosteloos annuleren tot op de dag van aankomst.
Het lijkt me dat deze tekst voor zich spreekt en dat ik mijn geld terug ontvang.
(einde emailbericht)
---------------------------
1. mijn email verstuurd op 2 november 2020 is totaal niet bevestigd noch beantwoord door Fletcher, beetje slordig, maar kan gebeuren...
2. na telefonisch contact met Gastensupport op woensdag 11 november kunnen ze de email wel vinden, maar weet de medewerkster in kwestie me te vertellen dat ik alleen een voucher kan krijgen
3. de voucher waarin staat:
Mocht u onverhoopt geen gebruik maken van uw digitale vouchercode(s), dan kunt u na één jaar een verzoek indienen tot uitbetaling. Kijk voor saldo-informatie, geldigheid en algemene voorwaarden van uw digitale vouchercode(s) op www.fletcher.nl/vouchercode.
Ik vind dit op misleiding lijken, er staat meerdere keren dat je je geen zorgen hoeft te maken en dat je kosteloos kunt annuleren, maar als puntje bij paaltje komt, dan kun je een voucher krijgen, waarbij je na 1 jaar dan toch wel je geld kunt terug krijgen.... Ik heb fletcher voorgesteld om de tekst op de website te wijzigen, zodat het in elk geval duidelijk is, maar daar wordt niet of nauwelijks op gereageerd...
Mijn vraag: is hier wat aan te doen, zijn er meer mensen die hiermee te maken hebben gehad ?
---------------------------
Goedemorgen,
ik zou zaterdag 31 oktober 2020 verblijven in Fletcher hotel Putten. Echter, door (corona) omstandigheden moesten wij deze reservering helaas annuleren. Mij werd door de mensen van het hotel toen verteld dat ik alleen een voucher kon krijgen. Na enig nadenken en lezen van de onderstaande tekst op jullie website wil ik toch graag mijn geld terug vragen op basis van de door jullie verstrekte informatie:
Om u gerust te stellen bieden wij u de mogelijkheid om kosteloos te annuleren, zodat u geen geld kwijt bent en u de mogelijkheid heeft om uw boeking te verplaatsten naar een ander moment, of te annuleren. En: Bij reserveringen met aankomst tussen 13 oktober 2020 tot en met 15 november 2020 geldt kosteloos annuleren tot op de dag van aankomst.
Het lijkt me dat deze tekst voor zich spreekt en dat ik mijn geld terug ontvang.
(einde emailbericht)
---------------------------
1. mijn email verstuurd op 2 november 2020 is totaal niet bevestigd noch beantwoord door Fletcher, beetje slordig, maar kan gebeuren...
2. na telefonisch contact met Gastensupport op woensdag 11 november kunnen ze de email wel vinden, maar weet de medewerkster in kwestie me te vertellen dat ik alleen een voucher kan krijgen
3. de voucher waarin staat:
Mocht u onverhoopt geen gebruik maken van uw digitale vouchercode(s), dan kunt u na één jaar een verzoek indienen tot uitbetaling. Kijk voor saldo-informatie, geldigheid en algemene voorwaarden van uw digitale vouchercode(s) op www.fletcher.nl/vouchercode.
Ik vind dit op misleiding lijken, er staat meerdere keren dat je je geen zorgen hoeft te maken en dat je kosteloos kunt annuleren, maar als puntje bij paaltje komt, dan kun je een voucher krijgen, waarbij je na 1 jaar dan toch wel je geld kunt terug krijgen.... Ik heb fletcher voorgesteld om de tekst op de website te wijzigen, zodat het in elk geval duidelijk is, maar daar wordt niet of nauwelijks op gereageerd...
Mijn vraag: is hier wat aan te doen, zijn er meer mensen die hiermee te maken hebben gehad ?