Schipholtickets.com houdt 35% (!) als servicekosten
Geplaatst: 24 nov 2020 19:02
Ik zou van eind mei tot begin juni naar Noorwegen op vakantie gaan, door corona dus helaas niet...
Ik heb sinds mei TIENTALLEN mails gestuurd naar Schipholtickets.com (en meerdere keren geprobeerd te bellen) over de vergoeding van mijn vliegtickets. Het heeft tot afgelopen maand geduurd alvorens ik mijn geld terug kreeg, al bleek dit slechts een deel van het betaalde bedrag te zijn: 183,67 van de 284,66 die ik betaald heb!
Nu kreeg ik deze week een vage, algemene mail van Schipholtickets.com dat wanneer het gehele bedrag niet is teruggestort, het resterende deel wordt ingehouden als zijnde ''booking fees, ancillary products, service fees''. Dit is dus 100,99 euro... 35% van mijn totaalbedrag. Dat kan toch niet? Wat is eigenlijk gebruikelijk? En welke stappen zou ik kunnen ondernemen tegen Schipholtickets.com?
Ik heb sinds mei TIENTALLEN mails gestuurd naar Schipholtickets.com (en meerdere keren geprobeerd te bellen) over de vergoeding van mijn vliegtickets. Het heeft tot afgelopen maand geduurd alvorens ik mijn geld terug kreeg, al bleek dit slechts een deel van het betaalde bedrag te zijn: 183,67 van de 284,66 die ik betaald heb!
Nu kreeg ik deze week een vage, algemene mail van Schipholtickets.com dat wanneer het gehele bedrag niet is teruggestort, het resterende deel wordt ingehouden als zijnde ''booking fees, ancillary products, service fees''. Dit is dus 100,99 euro... 35% van mijn totaalbedrag. Dat kan toch niet? Wat is eigenlijk gebruikelijk? En welke stappen zou ik kunnen ondernemen tegen Schipholtickets.com?